Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.11.2014 18:19 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Tagumise võid kinni keevitada ja talvel sõita aga suvel hakkab jubedalt tagasilda väänama. Esimest kinni keevitades ilmselt on auto juhitamatu. Ei tea millist keskdifrit subaru kasutab aga ilmselt jääraja jaoks võiks see lukus olla.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2014 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
olen omanud avatud diffritega turbo imprezat ja see oli liiga lebo sõita sest käitus liiga esiveduse moodi....kohaltvõtt polnud samuti neliveole kohane. Keevitaksin keskdiffri talveks kokku (asub käigukastis) aga kui asfalt kuiv ja pidamine hea siis painutab päris palju pukse ja pooltelgi.....mõni lepib sellega, teise jaoks on see maailma lõpp. Vana subaru 1800 oli käigukangilt lülitatava neliveoga....soovitati kasutada vaid pehmel pinnasel ja väiksel kiirusel...samuti on osadel audidel keskdiff lukustatav mingi kiiruseni....pead proovima

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2014 20:21 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
jeff01 kirjutas:
olen omanud avatud diffritega turbo imprezat ja see oli liiga lebo sõita sest käitus liiga esiveduse moodi....kohaltvõtt polnud samuti neliveole kohane. Keevitaksin keskdiffri talveks kokku (asub käigukastis) aga kui asfalt kuiv ja pidamine hea siis painutab päris palju pukse ja pooltelgi.....mõni lepib sellega, teise jaoks on see maailma lõpp. Vana subaru 1800 oli käigukangilt lülitatava neliveoga....soovitati kasutada vaid pehmel pinnasel ja väiksel kiirusel...samuti on osadel audidel keskdiff lukustatav mingi kiiruseni....pead proovima

Audidel on tagumine differ lukustatav mingi kiiruseni aga see ka vanemate audide puhul. Keskmist sai minu teada lukustada igasuguse kiirusega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2014 21:42 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
bmw e30 xi ka nelik aga 5seerja on juba ümberlülitusega


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.11.2014 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mul hetkel kasutada Impreza Type-Ra, millel keskdiffer võimalik salongis nupust täiesti lukku keerata. Lukus difriga asfaldi peal manööverdada ikka ei saa - poob täiega kinni, hakkab kangutama, puksima ja seda üldse mitte mõistuse piires vaid nii hullult, et tuleb kohe keskdiffer lahti võtta. Samas pehme pinnase või jääraja peal tõmbab lukus keskdifriga istmesse nagu asfaldil.

Ma ise arvan (omamata sellekohast kogemust), et pigem tasuks tagadiffer kinni keevitada ja keskelt jätta kuis on. Vähemalt tagaveolisega pole üldse midagi hullu kui on tagant kinni. Manööverdades muidugi puksib - võrreldes lukus keskdifriga siiski vähe -, aga driftida ja kässarit tõmmata saab oluliselt mõnusamalt.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.11.2014 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tulemuseks on see, et libedaga on koguaeg perse alt läinud ja kui laba annad on puhtatõuline esiveoline. Pehme pinnasega rajal muutub tunduvalt aeglasemaks kuid jah on sõidetavam kui lukus keskdiffriga sest esi ja tagasilla kiiruste vahe on pöörates oluliselt suurem kui tagasilla kahe poole vahe.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2014 21:47 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
aga jah et siis millise ikkagi kinni keevitada et talvel sõita saaks.ning uus välja lase tuleb kuni pükstest läheb 2.5tolise peale ning lõbu pütt japs stayl.lähi ajal ka pilit.keegi teab palju kaalub impresa hoorattas peaks äkki kergemaks tegema mõned kilo?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2014 10:04 
Eemal

Liitunud: 24.03.2011 11:58
Postitusi: 9
Mul endal on 2.0 n/a impreza ja sõitisn eelmine talv 4 küla rallit (lõpetasin kõik poodiumil) Vastasteks olid kõik autod võimasama mootoriga impretsad evod audid jne.
Mina otsest vajadust diffri kinni keevitamiseks ei näe. Lahtiste difritega on palju parem kiirelt sõita. Võrdlus on mul olemas turbo impreza näol millel taga visco, see hakkab kurves otseks lükkama.
Aga kui sa tahatki koguaeg külgees sõita siis keevita kinni tagumine. esimest ära puudu ja keskel on sul ka visco.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2014 20:27 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
nää juba jälle natuke targem.aga siis järgmine küsimus kas hooratast tasuks kergeks ajada.keegi teab palju kaalub impreza classiku hoorattas kaalub?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2014 0:34 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
nii siis pole ammu käinud ning nagu vanasõnagi ütleb süües kasvab isu.nii naljatajad ja tühjajuttupuhujad.sai endale toodu vähe kangem asi kui see 85kw jõudis mind vedada siis 155kw kindalsti jõuab rohke.kuulsite õigesti tõin endale subaru impreza gt 155kw aga mitte sedaani vaid pere auto :D kaks ühel pilidil järelikult 8x8 vedu
Pilt
loodan et auto on seda vääärt.muidugi võiks targem kirjutad nende 155kw mootori tüübvead ära.autost kah väljalase on ümber tehtud sees pidi olema keeramiline sidur,strutbar ees ja taga,mingi madaltus ka all hetkel rohkem ei meenu.
muidugi head mõted on tere tulnud.äkki saab 155kw natukenegi rohkem välja puhuda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2014 15:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ma arvan et sa tegid õieti et tehase turboka ostsid. Ma olen täiega ise ehitamise ja leiutamise poolt aga voiks mingi lisaväärtus tulla, et ehitamisel mõte oleks.
Tjuunimisega ära kiirusta. Sõida see lumi ära. Vana teada tuntud tõde, et turbokas on kas lahja või laiali :D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2014 21:24 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Just täna kakkusime ühe GT 155kw mootori lahti.
Tüüpveaks on saalede lahkumine. Hilisem remont pärast on min 2-2.5 tuhat. Pigem võta juba eos maha ja vii õigete inimeste kätte remonti. Ise kodus sa sellega hakkama ei saa, eriti kui mootorit esimest korda lahti kakud ning bokser mootor on kõige idiootsem mootor üldse (minu arvates). Ühe asja jaoks peab kõik täielikult pulkadeks võtma. Eritööriistade hunnik peab ikka riiulis olemas olema.
Lisaks kipub intercooleri all olev, turbost tulev, Y-plasttoru katki minema. Sobib sinna Prodrive-i oma, kuid 90´ põlv tuleb välja vahetada.
Mootor maas, saad inimese moodi ka klapikambrikaane tihendid ja küünlad ära vahetada. Mootor peal ka see tehtav, kuid ajakulukas. Lisaks rihmaliin üle vaadata.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2014 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
.... bokser mootor on kõige idiootsem mootor üldse (minu arvates)...

Minu arust kaaa minu arust kaa :D ja pildusin eile oma viimased boksermootorid euro alusele virna ja likvideerin need lõplikult :D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2014 2:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
ma olen nõus, ilma isegi seda marki omamata. Neid vigasid liiga palju kuulud lihtsalt - ja seda kõike üsna vähese ls juures. lambist pakun ,et tulevik on käigukasti ja mootori remont.


8) :x :p :car võtke läbi iroonia. Ma ei ole subarut omanud.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2014 10:31 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Õnneks on GT kast natuke vastupidav (loe mootori jõud ei käi sellest üle) ning sinna saab panna ka uuema tüübi STI kasti.
Kogu ajakulu ja ka rahakulu arvestades on kindlasti mõttekam vahele panna klassikaline R4 mootor või väiksem V6, ning kes ainult hääle pärast neid ostavad, siis ebavõrdsete pikkustega kollektoreid saab kõigile teha.

Muidu GT on siga kerge 4wd kohta (c 1250kg kopikatega) ning juhitavus on konkreetne (esisild on jäigalt kere küljes, võrreldes teistega, kel esisilla raam on veel omakorda kummipuksidel.

Hetkel laiali võetud GT sõitis stockiga (rõhk 1.1bari peale keeratud) 1/4 miili 13.1 aega, mis pole aeglane (uued STI-d ja EVO-d saavad ikka ära, suurim põhjus ole muidugi kaalud, 1500kg ja üles)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11