Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.09.2014 23:58 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
turbo on jah kõrgemal ning ta ära voolab sealt ning jah see aja voolil oli korra testimiseks sest see ei kannat kuuma läheb pehmeks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2014 8:34 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Kui suitseb,siis on turbo vigane - been there ...... ;)
Mul turbotsiklitel kõikidel turbovariantidel õli tagasivoolud sisuliselt õli väljalaskepunni juurde suubund ja mingit suitsemist ei toimu , kui turbo on korralik :!: :!: :!:
Vabalt võib panna õlitasemest allapoole suubuma - võimalusel ma seda muidugi ei teeks :lol:
Terv Deiv 8)

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2014 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
ahto10 kirjutas:
Siis ei voola õli turbost ära ja hakkab õli summutisse või sisselaskesse pressimas.


Aga näiteks audi a4 b5 1.8t .. originaalis juba turbo äravool allapoole õlitaset .. originaalis .. ja sõidavad !?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2014 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.05.2008 16:46
Postitusi: 63
Asukoht: Tallinn
ahto10 kirjutas:
Aga näiteks audi a4 b5 1.8t .. originaalis juba turbo äravool allapoole õlitaset .. originaalis .. ja sõidavad !?


Päris nii see küll nüüd ei ole.

_________________
Audi 80 Quattro Typ85
www.bsm.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2014 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Krissu kirjutas:
ahto10 kirjutas:
Aga näiteks audi a4 b5 1.8t .. originaalis juba turbo äravool allapoole õlitaset .. originaalis .. ja sõidavad !?


Päris nii see küll nüüd ei ole.


no aga need on 2cm karteripõhjast, just käisin uuesti mõõtmas, 2.4cm täpsemalt .. kuidas ta siis on ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.09.2014 8:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Audil läheb see äravoolu oru õlipumppa. Põhimõteliselt õlipumpp imeb õli ära turbo äravoolust.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.09.2014 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Jah aga sa seda enne ei täpsustanud, ehk ei hakanud ka sellest kinni haarama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2014 21:50 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
nii nüüd palju aega möödas aga see turbo ja see mootor minu ootusele ikka ei vasta. järgmine kuu hakkan otsimasubaru impreza gt 155kw mootorit mis panna sinna vahele.hetkel auto on väga laiali kiskunud kuna mõni rooste koht vajaks teha.
eks millalgi panne pilte kah edasi minekust. aga jah see ära vool oleks pidanud natsa kõrgemal olema aga pole hullu kokku pole hetkel jooksnud veel :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2014 9:14 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
Pilt
Pilt
Pilt
niisiis autoga nii kaugel et teen enne talve keevitus tööd ära kuna siist sealt natuke roostes.
enne lume tulekut peab saama kokku tagasi. ning siis tuleb korralikud naelad alla osta ja saab jäärada nautima minna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2014 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ma ei taha olla peorikkuja :D ... aga kui nonturbo classic impreza maksab 1500-2000eur ning impreza turbo loogiline hind 3000-4000eur. (ok eestis momendil pole loogilist valikut sulle müügis, mobiles hakkavad 1800-2500 eurist pihta)

Vahe on ca 1000-1500 eur... mootor maksab ja... töö ja, aeg ja... ümbertegemine...

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2014 12:44 
Eemal

Liitunud: 24.03.2011 11:58
Postitusi: 9
Igakord polegi oluline palju miski maksab.
Minu arust on see väga hea ettevõtmine kui see arvestada ka koolirahana.
See tähendab seda et, tegijad saavad palju kogemusi kuidas midagi teha.(isegi siis kui see mootori vahetus ei peaks õnnestuma)
Mul on endal täpselt samasugune Impreza ilma turbota(tahtsin ka ümber ehitada) aga läksin kerge vastupanu teed ja ostsin turboga masina lisaks.
Sel lihtasal põhjusel sai ostetud et, ei ole aega mootori vahtust teha.

Nii et, jõudu ehitamisel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.10.2014 23:19 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
õige parem nokitseda ning kogemusi saada kui poe taga õlut juua.vahe peal teinud siis et lasin lansekad pustaks traatharjaga.
mõnest kohast kobrutas rooste ning oli kaks väikest lappi keevitatud eelmistest omanikutest.kivikaitse peal ning nagu uued.
käisin ka raunexis saan nädala algul uued tiivad :-D pannen kohe külge kah eks siis teen pilti.
üks väike mure ka nimelt tagumised tiiva kaared olid suht muredad tahaks neidki välja vahetad aga impresale tagumisi tiibasi enam ei toodeta.samas käis mõtte korra läbi et osatn gup-tuningust Pilt olevad taga tiivad aga suht kallis ikka.kuulnud et mingi fordi escordi tagumised tiivad samad kas keegi tead on siis?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.10.2014 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
uued tiivad kohe külge? Transpordi krunt on siis piisavalt sarnane toon? :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.11.2014 19:26 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
uued plekist tiivad tulevad kolmapäeval kohale, läheb järgmine nädal keevitamiseks.aga eile saabus mulle koju kereg kapott :evil: :evil: :evil:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2014 17:11 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
vahe peal sain siis uued esi tiivad külge ja tagumis vasakpoole enam vähem keevitatud pilte hiljem.
Aga mure ka siis nimelt diffri lukkude kohta.enda masinal ühteki lukku pole kõik lahtised diffrid.
kas tasuks kempi lukkud teha.buumeri vennad keevitavad küll aga nelikule kui keevitad mõlemad kinni kas lõhub väga ära?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11