TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

S4 biturbo '99 RFL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1324
1. leht 1-st

Autor:  RFL [ 27.06.2006 0:54 ]
Teema pealkiri:  S4 biturbo '99 RFL

kõik algas sellest, et firma pakkus mulle tööautot. õnneks on firma tipus väga mõistlik inimene (respekt) ja alguses pakutud renault cliost sai läbirääkimiste käigus audi s4. suuresti aitas kaasa ka tt asjalik tegutsemine tehingu sõlmimisel ja enne jaanipäeva saingi uue liikuri kätte.
eelnevalt tehtud: rs4 coolerid, skn chip, silikoonlõdvikud, sachs sidur, eelkattidest loobutud, smoke rõhu ja a/f kellad a-piilaril.
hetkel ei näpigi, sest selle auto hooldus/remont kallis ja vaatab mõni aeg kas midagi vaja vahetada või remontida. töökindlus ikkagi primaarne ja katsetusteks on nissan. tõmbega hetkel väga rahul, rõhk tuleb juba madalalt taha ning sõita väga mõnus. pole üle aasta b5 kerega neliveolist turbokat omanud ja vahepeal nissaniga ära harjunud. rebib edasi sujuvalt ja vaikselt ning üldse ei tunneta kiirust. pidevalt peab spidot jälgima ja pidurdama. maanteel kasvab kiirus möödasõitudel ka 6daga päris ruttu ja suu on kõrvuni peas :-D

tänud tööandjale ja tt-le

Autor:  Silwer [ 27.06.2006 10:25 ]
Teema pealkiri: 

Muidu on norm auto aga seda A4 kerel olevat S4 remondimehed eriti ei armasta - isegi väiksemate tööde tegemiseks peab kapoti all päris palju lammutama et vajaliku jubinani jõuda.

Autor:  RFL [ 27.06.2006 10:46 ]
Teema pealkiri: 

kui see on sinu bmw madara tn hoovis, siis eile hommikul võisid ka juhtuda nägema mu essi.
kitsas on kapotiall tõesti ja peale sõitmist läheb seal ka tänu sellele päris kuumaks.
mul tööandjaga selline kokkulepe, et minu taskust lähevad hooldus -ja remondikulud, kuid tänu sellele saan liisingu lõpus auto endale (jälle respekt). eks need kulud ole kindlasti keskmisest suuremad, kuid ka sõidumõnu on suur. bensukuluks olin ka eelnevalt valmistunud, kuid ei ole asi nii hull kui kartsin - linnas 13 (kuigi pardaarvuti näitas 13,6) ja maanteel 8,7. eelnevalt arvasin, et linnas 17-22 nii, et sellega ka väga rahul. kuna nissan sattus probleemivaba, siis vaevalt mul 2x saab niimoodi jopata ja küll annan teada mis jamad essiga kimbutma hakkavad. esialgu kõik tiptop tundub

Autor:  Silwer [ 27.06.2006 11:09 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole minu bmw Madara tn. hoovis.

Essidega on tavaline probleem see et mehed kurdavad: "auto ei liigu nii nagu peaks". Enamikel juhtudel piisab aju restardist aga esineb ka igasugu muid asju nagu näiteks: lekkivad / katkised by-pass klapid (need võiks kohe korralike metallist juppide vastu vahetada, kui seda juba tehtud pole), heitgaasitemperatuuriandurid ja neliveolise tavaline probleem - sidur annab järgi kui temaga "vallatleda"...

Autor:  Mihkel [ 27.06.2006 12:29 ]
Teema pealkiri: 

Heitgaasi temp. anduriga on mulgi kokkupuuteid olnud.
Reval väitis küll, et A6-e puhul nägid nad seda viga esimest korda, ju siis need nii haruldased Bi-Turbo mootoriga.

Autor:  RFL [ 27.06.2006 12:33 ]
Teema pealkiri: 

autol olid peal forge bp-klapid, kuid omanik keeras need maha enne kui müüki pani. peab vaatama kust neid kõige odavamalt saaks. 2tk ju vaja ning ühe hind peaaegu 2000ni küündib :?
sidur tundub, et on enamvähem. kärsaka lõi sisse kui proovisin launchida, aga nagu ei libisenud. pole plaanis tulevikus asfaldil kohalt täiega minna ka. gaasi tallan siis kui jalg sidurilt maas, ega ta muidu vist kaua vastu ei peaks jah kuigi on tugevam korv pandud.
samuti on omanik enne automüüki eemaldanud ka teise älpaini võimu ning eeldatavasti ka vuufri :(

Autor:  Raivo [ 27.06.2006 13:22 ]
Teema pealkiri: 

Hmm, kas tegemist on universaaliga?

Ning kas see pole mitte seesama auto, mida ka AC foorumis (ja äkki ka siin) müüdi? Musta värvi..

Aga säärane aparaat võib päris käre olla. Bi-turbo'l vist erilist Vile-Viivet :-D pole ka?

Autor:  RFL [ 27.06.2006 13:45 ]
Teema pealkiri: 

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid188095 seesama auto jah. viivet küll ei tunne. kahjuks pole harjunud veel neid smoke kellasid jälgima a-piilaril, sest nissanil olid nad paremal, aga kuskil 2000-2500 rpm on juba 1bar ja sealt edasi teisega näitas 1,3bar. muidugi tasuta lõunaid ei ole ja üle 5000rpm pole mõtet lasta, sest siis juba rõhk langenud. kuid sellise raske autoga ongi väga hea, et madalalt rebib. pealegi ei kiusa ka mootorit kõrgete pööretega

Autor:  tt [ 27.06.2006 17:55 ]
Teema pealkiri: 

Nuh kamaluga retsepti siis minu poolt kah.
Kuna auto eelmisel omanikul oli see samuti töökoha poolt liisitud nn "ametiauto" siis see mõneti ka seletab seda, miks ta autole ise juurde ostetud FORGE-d ja sub + võimu maha kruttis enne müüki.
Omalt poolt sain veel niipalju teha, et vähemalt Beckeri jättis sisse ja tõi ühe võimendi, mis selles autos ei ole kunagi olnudki - enne oli ka üks võim.
Samas peaks auto sõitma veel küll ja küll.
Jaksu sulle ;)

Autor:  RFL [ 02.08.2006 19:19 ]
Teema pealkiri: 

täna sai siis tööauto kiirendus ära mõõdetud.
0-100 5,6 ja 400m 13,7@161

koju sõites avastasin, et kont oli kah tööle jäänud katsete ajaks. :? aga no see selleks. üldiselt rahul ikkagi.

Autor:  rmm [ 03.08.2006 11:20 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
aga kuskil 2000-2500 rpm on juba 1bar ja sealt edasi teisega näitas 1,3bar

Ega sul VAG-COMi ei ole? Tahaks vaadata/võrrelda block 115 (Spec'd Boost, Actual Boost) logi - 1.3bar teise käiguga?
Mul teisega ca 1.0-1.1 bar, 1.3x bar (19-20psi) neljandaga 4000+ rpm pealt.
FATS testi aega oleks ka huvitav võrrelda.

Autor:  RFL [ 03.08.2006 13:57 ]
Teema pealkiri: 

autogauge kella järgi selline rõhunäit mul. ehk siis pole kindel, kas tegelikult ka selline rõhk

Autor:  Jõuvanker [ 04.08.2006 8:41 ]
Teema pealkiri: 

Stage 1 chipga enamasti ongi max rõhku 1.3bar üle, stockis ca 0.6-0.75 bar.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/