TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
19. leht 21-st

Autor:  flm [ 28.10.2017 13:00 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Saab väga edukalt keevitatud diffriga ka rada sõita või igapäevaselt tööl käia. Teatud oludes on korralik kompromiss, aga kui ei ole proovinud, pole mõtet jama kirjutada. Pigem kestab monoliitseks keevitatud satikate ja korpusega asi lõhkumist paremini kui lahtine.

Autor:  mis-w2rk-on [ 28.10.2017 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Aga miks mitte minispool panna

Manused:
download.jpg
download.jpg [ 5.36 KB | Vaadatud 18963 korda ]

Autor:  flm [ 29.10.2017 16:10 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Tulemus on ikkagi sama nagu keevitatud diffri puhul. Kui on raha ja huvi, siis osta mõni normaalne aftermarket reguleeritav lukk või paigalda mõne normaalse auto differ, kuhu saab tehasest LSD-d.

Autor:  Jaan [ 30.10.2017 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

flm kirjutas:
Saab väga edukalt keevitatud diffriga ka rada sõita või igapäevaselt tööl käia. Teatud oludes on korralik kompromiss, aga kui ei ole proovinud, pole mõtet jama kirjutada. Pigem kestab monoliitseks keevitatud satikate ja korpusega asi lõhkumist paremini kui lahtine.

Aga kui olen proovinud, kas siis võin kirjutada? See, et midagi saab teha ei tähenda automaatselt, et nii ongi õige.

Autor:  flm [ 31.10.2017 13:02 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Tundub loogiline, et kui oled midagi proovinud, siis kirjutadki seda, mis ei meeldinud. Või vastupidi. Kui ei ole proovinud, siis ära kirjuta seda, mida kuskilt lugesid. Kompromiss ongi see, et saad odavalt mõlemad rattad vedama, aga tänaval alamotoriseeritud auto puhul see poomine on tüütu ja kui rajal nina ei pea ja lükkama kipub, siis samuti võimlemist rohkem kui rubla eest. Aga üldiselt best bang per buck. Võib ka muidugi $$$ sama efekti andva spooli osta, aga kui juba mingi investeering teha, siis kogu juurde ja osta mõni muu lukk. Tugevuse probleemi pole ühelgi normaalselt keevitatud diffril veel näinud ja seda ka 7-800hj autode all. Enne surevad poolteljed, kardaanid, kastid ja muu ning need diffrid, mis on otsa saanud, ei ole ühestki asendist andnud põhjust järeldada, et keevitamine nad oluliselt nõrgemaks oleks teinud. Pigem lähevad lahtised diffrid laiali, kui rataste kiiruseerinevused väga suureks lähevad ja satikad ülemäära peksa saavad.

Autor:  Jaan [ 31.10.2017 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Asi on minuarust selles, et kui rattad 100% igas olukorras sama kiirusega liiguvad siis tekib kordades tihemini probleeme juhitavusega, eriti libedaga.

Autor:  flm [ 01.11.2017 1:19 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Probleem tekib rajal siis, kui rehv ei pea ja tahab nina ära lükata. See oleneb sillaseadest ja rehvidest ning sõidustiilist. Proovimise asi ja igaüks otsustab ise. Loomulikult on see kompromiss ja peamine argument on hind, aga kui rääkida juhitavusest, siis see on pigem loogilisem ja ettearvatavam kui piiri peal lahtise diffriga sõites. V8 supercarid näiteks sõitsid üksvahe 100% lukuga. Võib-olla sõidavad siiamaani. Kartidel ka taga diffrit pole ja ei ole neil mingeid probleeme juhitavusega. Ilmselt on veel mingeid sarju, kus 100% lukuga sõidetakse. Kui on valida, siis kindlasti on lsd parem ja kiirem.

Autor:  jeff01 [ 01.11.2017 15:45 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Kardiga asja võrrelda on pisut rumal. Kardid sõidavad kurve pmt kolmel rattal. Kui huvi võin pildi teha mis korras raami korral juhtub kui rattad välja keerata ja esirattad maha suruda. Läbi aetud, st terve hooaja aktiivselt sõitnud raamid just sel põhjusel välja vahetataksegi ja just diffri puudumisest ongi probleem kui sõita vedelaks aetud raamiga.
Ja seda, et keevitus malmdiffrit nõrgemaks ei tee, seda ei tahaks ma kaa uskuda. Monomähkijaga satelliidi tapmisega pole mõtet võrrelda....võrdlen teiste spooli laadsete lahendustega. Vastasel juhul poleks vaja ju kord juba keevitades enam diffrit vahetada sest käbi puruneb harva. 1000hp driftiauto murrab diffreid ikka omajagu puruks ja kui juba kaht-kolme sellist oled vaid ühe hooaja jooksul käevahel hoidnud ei ole võimalik öelda, et keevitus ei muudaks teda nõrgemaks sest murduvad pooleks alati keevituse servast. Soovitan peale diffrikeevitust plastigauge hambumusest läbi lasta, kord sai seda huvipärast tehtud ja tulemus oli täpselt see mis ta peabki sellist keevitust olema. Taldriku hambumuse erinevus kahest kohast mõõtes oli ca 0,25mm, mis on ikka üsnapalju kui tahta sellega muretult igapäevaselt ja ilma undamata kulgeda. Kui oma sõrmed üle lugeda siis olen ikka üsnamitmed peaotäied diffreid keevitanud btw.

Autor:  andris [ 07.11.2017 13:53 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Lugesin pikalt ja laialt edasi tagasi su teemat aga leidnud, et mis kütusefiltrit kasutad, kus see meeletu kütuse kogus läbi mahub käima. Võõramaalastelt olen lugend, et om603 filter pidi hea olema aga neil üleminekute tegemine keeruline jändamine. Ja kas tagasivoolu "banjo" vedru oled ka pikemaks venitanud või lased stock seades?

Autor:  hents99 [ 07.11.2017 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

andris kirjutas:
Lugesin pikalt ja laialt edasi tagasi su teemat aga leidnud, et mis kütusefiltrit kasutad, kus see meeletu kütuse kogus läbi mahub käima. Võõramaalastelt olen lugend, et om603 filter pidi hea olema aga neil üleminekute tegemine keeruline jändamine. Ja kas tagasivoolu "banjo" vedru oled ka pikemaks venitanud või lased stock seades?


Üleminekud ju OM603`l keermetega. OM606`le pannes OM601/2/3 kütusefiltri jala tuleb vaid pumpa minev flants asendada keermega detailiga. Kõik on meeterkeermed ja vabalt hüdro- või autopoodidest leitavad.

Kütusekoguse mõttes vist pole keegi pidanud olemasolevat tükki järele aitama, vähemalt minu tutvusringkonnas.
Kui võtta võrdluseks põlevate kütused, siis aetakse ju 2000hp jagu kütust veel väiksematest filtritest (vaata USA performance toodangu poole nt).

Mul on EDC pumpadele keermega liide täitsa tootevalikus olemas, et asendada plast kiirliide keermega.... Kaalub 13g, valmistatud 7075 alumiiniumist.
Erx´il minuteada ka seesama tükk küljes, sest erinevalt enamusest kasutab ta EDC pumpa.

Pilt

Autor:  erxx [ 07.11.2017 15:29 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Mul jah täitsa stock om603 kütusefilter ja filtrijalg, sarnane keermega adapter nagu hentsi pildil ja ülejäänud on kõik bolt on. Tagasivoolubanjo on originaal, rõhku reguleerib eraldi regulaator koos 044 pumbaga.

Autor:  izmyyr [ 20.04.2018 12:45 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

kas liikusid täna pärnus ?

Autor:  erxx [ 21.04.2018 0:14 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

izmyyr kirjutas:
kas liikusid täna pärnus ?

Ei, sel aastal Pärnusse pole veel jõudnud.

Autor:  erxx [ 22.04.2018 19:11 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Avalaksul käidud, parim tulemus 12.1 198kmh, poolel distantsil 157kmh. Eelmisel aastal oli poole distantsi kiirus 148kmh ehk 9kmh aeglasem, seega julm vastutuul oli põhjuseks miks lõppkiirus jätkuvalt napilt alla 200kmh jäi. Tehnika toimis ja kapoti all suuri muudatusi tegemata sai eelmise aasta 12.4 pealt 0.3s maha, seega võib rahul olla. Ainus erinevus oli seekord kempi differ ja natuke kiirem ülekanne.

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=s-gFMtRgBPY

Autor:  ROM [ 23.04.2018 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

KÕVA!!!

19. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/