Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 11:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.07.2016 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
hents99 kirjutas:
Mersu...polegi muud lisada. Pool milkut sõitnud stock mootori kohta suht hea. Sa pole veel std kaanetihendit vahetanud?

Ei ole midagi kunagi lahti võtnud, nukad olid üsna ümarad ja 20a mersusid remontinud mehaanik ütles et 470k sõitnud autodel ei ole veel nukad kulunud, see mootor reaalselt ehk 700k sõitnud. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.07.2016 18:36 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Seda minagi. Pole veel sellist motot kohanud alla 500-600k km'i. Saksas sõidetakse milku maha ja tuuakse siia mängimiseks :)

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.07.2016 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Eelmise OMC teine katse läks selle nahka et turbo külmakoja küljes olev kiirliitega plasttoru oli sulama läinud, ots umbne. Kuna sealt on võetud rõhk nii boosti kellale kui ka ALDA-le, siis ei näitanud rõhku ega andnud ka kütet peale, uue toruga sõitis jälle. Enne viga üles ei leidnud kui alles turbot maha võttes, visuaalselt oli kõik korras.

Pilt

Pilt

Enne dünot oli ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2016 0:18 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.

Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2016 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
hents99 kirjutas:
Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.

Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.

Hx52 on veel. :) See graafik on natuke nihkes ka, tegelikult olid 5500 tõmbed, loeb natuke vähem. Pole mõtet 6500 tõmbeid teha kuna tipp on nagunii enne 5500. Vahe on selles et mul on piiraja näiteks 6800rpm ja kui vaja siis sinna ta käib ka, vääne küll lõpus kukub, aga ta käib igas asendis 6000+ pööret. Common railid surevad juba enne 4000rpm, neil on tegelikult efektiivne pööretevahemik veel väiksem. OMC-l näiteks pole kasu kui on 1000nm 2000 pöörde juures sest reaalselt on pööre koguaeg redline'i juures, tänavasõidus on jällegi vastupidi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2016 1:07 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Õigus jah, hx52. Kas vaatan uue turbo välja? Ma võiks HX52 oma G wagenile juurde panna, saaks lõppjõudu ka, et treilat vedada vms.

Õnneks vanakooli diisel käib pöördesse, samas väikse pöördevahemiku katab ära käigukast, reeglina 6+ käiku ja peaülekanded reeglina kiired.
Eks OMC`l näeb, kas võimsamad commonrailid on kohal.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2016 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2016 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
murjam kirjutas:
Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!


Alla 2bari rõhk on vastutuul:) ot sõnakõlks kusagilt meelde jäänud:d

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
bmwre39 kirjutas:
Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada

Tuli jah 296kmh seekord, eks 4kmh jääb kripeldama aga samas tehnika kestis ja päeva üldarvestuses 6. koht on täitsa okei, arvestades et 5 esimest ei olnud eriti lihtsad pillid. Varsti saab ehk videot ka, tegelikult oli salongis gopro, aga läks meelest käima panna. :-D

http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tul ... 2016&acm=1


Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Jaan kirjutas:
Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.


MPR on tõesti hea:) telli või customina mida vaid soovid

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 17:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Jaan kirjutas:
Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.

Kuidas nad 3bari juures kestavad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 18:21 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?

Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult. 8)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2016 19:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
mitsu_manic kirjutas:
Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?

Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult. 8)

Üle-eelmise aasta diisli rekord oli 2.5tdi audi 230kmh, eelmisel aastal sõitsin selle 280 peale ja nüüd 296. Sel korral oli ka reaalne konkurent, samasuguse mersu mootoriga e46 kupee mis sõitis 288kmh.
Alguses on lagin ja suitseb, kui spoolima hakkab siis kaob lagin ära ja lõpus kaob suits ka praktiliselt ära. 8mm pump on tunduvalt teravama käiguga kui eelmine 7.5mm.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11