TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
1. leht 21-st

Autor:  erxx [ 19.07.2014 2:12 ]
Teema pealkiri:  MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Tere turborahvas, väheke erinevat tehnikat ka vahele. :)
Tegemist vanakooli 94a c-klassiga, oli plaanis 190 "kutsikas" otsida aga kuna enamusel kered mädad siis juhtus ette üsna hästi säilinud c-klass, kerge esiosa laksuga. Kõige suurem miinus on see, et c-klass on kutsikast 250kg raskem, aga eks see tuleb jõuga tasa teha.
Tegemist endise taksoga, paberite järgi viimaste aastatega Tallinnas sõitnud üle 250k km. Veermik, pidurid ja muud elutähtsad sõlmed korda tehtud ja vahetatud, välimuse poolest jääb stock, hea bemmivendasid üllatada. Mootor pärit 98a E-klassilt ehk siis teada-tuntud Black smoke racingu ja teiste soome-rootsi diisligurude poolt kasutatud 24V OM606.962, tehasest 130kw. Doonoril oli odol 460k km, reaalselt 600k, seega 3 bar rõhu jaoks piisav sissesõit tehtud.

Pump tehtud Rootsis Dieselmekenis, 7,5mm elementidega ja väidetavalt kuni 600hp, üritaks esialgu 400hp juurde jääda. Etteandeks 044 Bosch. Hetkel sõidab originaalturboga, wastegate actuator vahetatud ja rõhk tõstetud 0,9 pealt 2barile, juba praegu liigub vana takso kohta üsna reipalt. Automaatkast on elektroonilise juhtimisega 722.6, käiguvahetus nuppudest. Hetkel ootab 3" väljalase ja HY35? paika sättimist, turbo ostsin hx35 superi pähe aga tundub et tegemist pigem HY35-ga. Ei aja taga max hp-d, vaid et oleks ka tänaval ja madalamate pööretega võimalik sõita.

3,0td ja 2,2d

Pilt

Pilt

Hx35 super ja originaal

Pilt

Pilt

Autor:  Jaan [ 19.07.2014 8:29 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Ilus näeb välja. Selline puhas ja süütu pereema poekäru, kuniks tahmalondi välja lükkab :-D

Autor:  erxx [ 19.07.2014 11:14 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Välimus on okei jah. Eks õige mees ostis omal ajal ikka e klassi, c klass ongi rohkem naistele ja vähem nõudlikumale kaadrile. Kuna enamus selle aja plönne on classicud, ehk siis mustade ukselinkide ja liistudega ning plastmassist armatuuri ja värviliste istmetega, siis see Elegance varustusega "luks pill" näeb tõesti üsna hea välja. Süütukene on tõesti, hääl veidike reedab. :lol:

Autor:  erxx [ 06.08.2014 1:30 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Väljalase valmis, turbo küljes, vaja veel cooleri torustik ja cooler ise külge keerata. Ostsin täitsa huupi 4m toru ja 7 põlve, jagus nii täpselt et üle jäid ainult paar väikest juppi ja tükki. Kuna toru on mustast materjalist siis katsetuseks lasin esimese osa üle CRC zinc sprayga ja tagumise osa Würthi tsinkvärviga, kuna kummalgi kuumataluvusest infot kirjas pole, siis seda saab näha juba praktikas.

Pilt

Pilt

Pilt

Cooleri 2,5" lõdvikud rekka varuosade poest, klambrid ja voolikud hydroscandist.

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  bmwre39 [ 06.08.2014 8:16 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Diisli projektikad väga huvitavad.huvitav kuidas boost järgi tuleb...summutile sukka ei pane vahele?
Edu tegemistes

Autor:  erxx [ 07.08.2014 1:29 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Sukk on ju täitsa olemas.

Autor:  bmwre39 [ 08.08.2014 0:02 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

erxx kirjutas:
Sukk on ju täitsa olemas.

Täitsa olemas jah ...Prillid omale soetama:-D

Autor:  erxx [ 14.08.2014 1:10 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Auto sõidab, alguses oli kerge pettumus kuna rõhku üle 1,4 bari ei saanud, wastegatel oli kaks vedru neljast sees ja nendest jäi väheks, nüüd kolme vedruga tundub okei. Kõige rohkem näitas 2,8 bari ja siis lõi ühe lõdviku lahti, rohkem ei jõudnud täna proovida. 3. käik ja 100kmh kiirendades on parem kaks kätt roolil hoida, liigub ikka vähe paremini kui enne. :) 8cm kuumakoda on üsna väike ja originaalkollektoritega ei ole voolavus ka kõige parem, aga selle eest tuleb turbo täitsa viisakalt järgi ja sõita on üsna okei. Kui koos püsib, siis teen mõned videod ka.

Kui kellelgi on üle korralikku suurt koonusfiltrit või õliradikat, siis võib julgelt pakkuda.

Pilt

Autor:  mitsu_manic [ 14.08.2014 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Mingi õliradikas on mul vedelemas küll. Proovin homme sulle pilte postkasti visata.
Aga äge turbo disla. Võtsid Soomest eeskuju?? :)

Autor:  erxx [ 17.08.2014 18:36 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

0-100 on natuke raske mõõta kuna ei saa automaadiga kohalt minema, 125kmh saab 3. käik otsa ja 4-5 käik hakkavad üle 1 bari libisema, seega väänet peaks natuke olema.

Kohaltvõtt, ilma pidurita ja 1. käiguga, 2,8bar. C klassil töötab spido vasakust esirattast, seega seierit nii kiftilt ei loobi nagu mõnes teises videos w124-l ja kutsikal.

https://www.youtube.com/watch?v=p-uggNT ... e=youtu.be

Autor:  erxx [ 30.08.2014 0:12 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Sain ka käe valgeks, ilma egt kellata pole mõtet üle 2,5 bari keerata, tulemuseks kaks lillat pihustiotsa ja ülejäänud neli kusesid kuna nõela otsad olid tahma täis. Õnneks jupid ei maksa suurt midagi, kahele pihustile uued otsad 13.- tk, ülejäänud ultrahelis puhtaks, rõhu keerasin egt kella saabumiseni 2,5 bari peale ehk hetkel safe mode.
Sõidab kenasti, lähiajal tarvis hankida v8 kast, siis saaks 4. käigu pidama ja dünos ka ära käia.


Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Robo [ 01.09.2014 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Krt. millest sellel konel see kolvigrupp tehtud on,et edasi elab , kui juba sellise tugevusega tükid sulavad :shock:
Julge pealehakkamine on ka muidugi midagi väärt :)

Deiv

Autor:  erxx [ 01.09.2014 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Eks pihustiotsad ongi esimesed asjad mis lillaks lähevad, antud juhul on pihustialused seibid sulama läinud ja sellest edasi otsad ise ka. Neid mootoreid ei võetagi lahti, ainukese asjana vahetatakse klapivedrusid. Muu osa peab 500-600hp, lihtsalt tempi peab jälgima. Panin pihustid uute seibidega peale tagasi ja käib jälle nagu vana takso käima peab.

Autor:  Aigo [ 03.09.2014 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

muidu kõige odavam varjant lõdvikuid kinni hoida on juukselakk kui veel lahti peaks lööma(igasugu liimid ja muud asjad mis selleks ette nähtud otstarbeks on on liiga venivad)


jään jälgima, disla projektid on alati huvitavad.

Autor:  erxx [ 25.10.2014 14:00 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Keegi küsis kas musta ka viskab, suvest üks video:

https://www.youtube.com/watch?v=tbU-gSP ... e=youtu.be

1. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/