Sisselase ja vesimetanoolpritse küljes, käisin uuesti dünos ja seekord rattast 323kw/433hj ja 716Nm. Alguses oli kerge pettumus et Nm on vähem kui eelmine kord aga kui õhtul uue pilguga eelmise korra sakilist graafikut vaatasin siis jõudsin järeldusele et eelmise korra 298kw/733nm rattast ei olnud siiski õige. Ilma sakita oli graafiku järgi tegelik max umbes 290kw ja 600Nm ehk siis mootorist ca 345kw/710Nm. Hea teada et 272kmh tuli tegelikult lahjema seadega kui alguses arvasime, vastupidine avastus oleks natuke kehv olnud.
Eile tuli siis lisa ca 35kw ja 140nm ehk mootorist ca
381kw/510hj ja 850nm. Mootori jõu saamiseks olen siiamaani korrutanud koefitsendiga 1,18 aga kuna mul on lahtise turbiiniga automaat siis tegelikult peaks arvestama kadudeks vähemalt 20%, seega võib mootorist tulla hoopis 400kw/900nm. Erinevus võrreldes eelmise dünotamisega oli sisselaskes, vesimetpritses ja tõmbasime 3. asemel 4. käiguga. Dieselmeken ütles et HX40 lagi on selle mootori peal 500hj juures ja tundub et nii ongi, ehk saaks kuidagi veel mõne ühiku juurde aga üldiselt selle turbo lagi peaks olema käes. Seekord on graafik ka juba graafiku moodi, saime pöörete lugemise toimima ja numbrid peaks olema adekvaatsed.
Tänu elu esimesele sponsorile Veermikuproff OÜ-le on nüüd rattad ka sirgelt all.
See oli ka esimene kord kui mersu oli peale minu enda garaasi kusagil mujal remondis, koduste vahenditega ei saavuta lihtsalt ideaalselt tulemust. Kuigi silma järgi on rattad veidike lääpas, siis stendi järgi oli kõik rohelises, küll aga olid kokkujooksud väheke mööda.