OMC-l seekord rekordit ei tulnud, 1km kiirus 259kmh ja enne lõppu lõi jälle ühe lõdviku lahti ning lasin gaasi maha, tuli 276kmh. Panime lõdviku tagasi ja kõik tundus okei, ei pannud tähele et üks väike rõhutoru oli külma koja küljes sulanud ja teisel katsel oli boost 0, eks augustis uuesti. Cooleri torudel on kraed ja kahepoolsete poltidega suured hydroscandi klambrid mis narrega kinni keeratud ja ikka pressib üle, täitsa müstika. Sel korral oli boost 3.5bar ja eelmisel õhtul sain alla 4" summuti, midagi peab vist sisselaskega välja mõtlema kuna väljalaske poolega enam midagi teha ei oska. Sisselaskekollektori pordid on 28cm pikad pluss kaanes sees lähevad kanalid klappideni veel edasi, kuna mul kõrgel pöördel vääne ära kaob siis usun et pikad sisselaskepordid on lisaks summuti vastusurvele teine põhjus.
Videos vähe vale jutt, vasturõhk polnud 1,7 vaid 0,7bari.
https://www.youtube.com/watch?v=d6QSwbaoh80Oli veel üks mersu om606 e46 kupee kerel, see mis mulle avalaksul ära tegi, neil läks veel kehvemini kui minul. Esimene sõit oli väga hea, tõenäoliselt kiirem kui minu 276, aga ajavõtt ei fikseerinud ei 1km ega 1 miili kiirust, täiesti müstika. Anti kohe uus katse aga kuna esimesel katsel oli mindud viimast võtma siis saalesid teiseks sõiduks enam ei jätkunud. Usun et bemmil võis olla üle 290kmh kuna neil oli palju parem setup kui mul eelmisel aastal 280kmh juures oli. Aga eks tehnikaspordis ikka juhtub.
Bemmi katse:
https://www.youtube.com/watch?v=Oz8enn8hz3M