Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.02.2015 19:37 
Eemal

Liitunud: 12.09.2006 17:51
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Diisli stock turbodel on rohkem labasid turbiini poolel aitab küll paremale spoolile kaasa. Loogiliselt võttes peaks suurema labade arvuga ka väiksema aja jooksul rohkem gaase liigutama?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.02.2015 12:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
erxx kirjutas:
Wg on jah natuke ebamugav teha, tegelikult oli idee proovida QSV ehk quick spool valvet, sellest ka soov single entry kolle teha. Praegu mõtlengi et kas oleks mõtekam teha 6-1 kolle ja quick spool valve või tavaline twin entry. Turboks hetkel hx40 16 kojaga.


Uuem quick spool valve jätab divided funktsiooni alles ja on ka kinniselt palju voolavam.
Pildil siis klapp "lahti" ja divided. Suletuna liigub klapi serv üles ja kõik gaasid suunatakse poolde turbosse, kuid klapp ise jääb nurga alla, et gaasid paremini liiguks.
Pilt

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.02.2015 1:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
erxx kirjutas:
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.


kuskilt selline erinevus meeles, et vähem labasid suudab suurema koguse õhku liikuma panna ja madalama boosti alas on efektiivsem.
rohkem labasid aga pidi suuremat rõhku tootma, et liigutab saarekese kõrgemale.

nagu olen aru saanud siis sulle peaks just ssee 8 labaga parem olema. :)

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.02.2015 1:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
kilplane kirjutas:
erxx kirjutas:
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.


kuskilt selline erinevus meeles, et vähem labasid suudab suurema koguse õhku liikuma panna ja madalama boosti alas on efektiivsem.
rohkem labasid aga pidi suuremat rõhku tootma, et liigutab saarekese kõrgemale.

nagu olen aru saanud siis sulle peaks just ssee 8 labaga parem olema. :)


Seda on hea teada. :)
Alustasin kollektori tegemisega, pärast viskan pilte ka. Rakvere FEB-is on erilised juudid, läksin keevispõlvi ja torumaterjali ostma ja öeldi et toru müüvad ainult 6m lattidena, nii kui kuulsid et materjal läheb auto ehituseks siis hakkas eriline ilkumine peale. :-D Meeter oli mõni eur, et võiks selle 6m ka võtta aga pole millegiga transportida, siis otsustati et okei me võime pool latti ehk 3m ka müüa. Suure hädaga lõigati lõpuks meetristeks juppideks et pagassi mahuks.

Hetkel siis läheb peale HX40 16 kojaga, eelmine oli HX35 super 8 kojaga. Külmaosa on 4mm suurem ja kuumaosa 7mm suurem, mõnevõrra võiks siit rohkem jõudu tulla küll, juba kollektori arvelt.

Vasakul HX40, paremal eelmine HX35 super.

Pilt

Pilt


Viimati muutis erxx, 17.02.2015 21:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2015 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
HX35 Super on juba mõni aeg tagasi maha müüdud, igaks juhuks mainin ära kuna paar inimest selle vastu huvi tundnud. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2015 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2014 22:04
Postitusi: 22
Asukoht: Eesti-Soome
Just tahtsin isegi kysida, et mis plaanid sul selle vana turboga on :) Läks nagu soe sai.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2015 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Nendel piltidel tundub hx40 isegi suurena :D

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 1:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
tilkur kirjutas:
Nendel piltidel tundub hx40 isegi suurena :D

Oleneb millega võrrelda. :-D

Vaikselt punktin kollet kokku, ostsin 16 põlve ja 4. silindri juures said otsa, ei ole kõige sirgemate torudega. :-D Ma ei tea kui oluline see diisli ja 6 silindri puhul on, aga ma ajan torud enamvähem ühepikkuseks, sellest ka kõverused.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 10:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Flants tundub pildil juba kõver ? Oli ta millegi külge kinnitatud keevitamise ajaks?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
jeff01 kirjutas:
Flants tundub pildil juba kõver ? Oli ta millegi külge kinnitatud keevitamise ajaks?

Pilt moonutab, nii kõver ta kindlasti pole et pildilt aru saaks, keskel üks koht on natuke õhus aga selle saab sirgeks. Enne ei hakka flantsi kuskile külge keevitama kui kõik torud valmis punktitud, sest pidevalt vaja kapoti all proovida, eks pooled torud vaja nagunii punktist uuesti lahti lasta et igalepoole keevitusega vahele mahtuda. Kui lõpuks kokku hakkan keevitama, siis tõmban mõne poldi ja punktiga kusagile kinni.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Runnerite algused on ilusad sujuvalt kitsenevad. :bb
Sul kuuse juures torud nii lähedal üksteisele, et täitsa huvitab mis järjekorras selle kokku lasta saab.
Ise püüan muidu nii teha, et keevitan miski runneri kokku ära (Täisringid keevitan juba ära) ja siis panen ta kokkukeevitaud kuuse ja flantsi vahele ja keevitan need 2 viimast kohta ära.....kuid needki võimalusel nii, et esmalt 1 ots....siis lasen maha jahtuda ja siis lõpuks jääb vaid 1 ring lasta kuid mingeid pingeid sees pole sest need pole veel punktiga ühendatudki. Kui 1 runner valmis alustan alles teisega. Tavaliselt alustan kaugeimast ja püüan tuua võimalikult otse. Tihti teen omale roppu lisatööd keevitades flantsi külge kahelt poolt....ise ka ei tea miks :D Siis on pärast ropult freesimist seestpoolt.
Nii pole mul midagi eriti kõveraks vedanud kuid olen kokkupunktitud koldeid näinud üsna kõveraks vedanutena.....mõned siis kuumutavad gaasiga punaseks millegi külge kinnitatuna või lihvivad pingis sirgeks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Eks see kokkukeevitamine saab paras tsirkus olema, ise plaanisin ka nii et lõikan runnerid lõpus flantsi ja kuuse küljest punktidest välja ja keevitan runnerid täielikult ühte tükki, siis flantsi ja kuuse vahele tagasi.
Mõistlik oleks vist turbo flants kõige lõpus kuusele otsa keevitada? Siis saab kuuske seestpoolt ka keevitada, kui väljast ei mahu ligi. Esimest korda teen sellist asja, igasugused soovitused on alati teretulnud. Eks vaatab kuidas lõpuks välja kukub, wg torud teevad asja veel kirjumaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ilmselt leiad sa parima võimaliku variandi vaid ise seda näpuvahel keerutades.
Olen õnneks vaid ühe korra nii ummikusse jooksnud koldega, et mitte kuidagi ei saanud seda kokku keevitada ja peale seda püüan juba kuuske tehes vältida seda, et nende otsad väga lähedal oleksid üksteisele. Aga jah...ilmselt annab see sulle omajagu ruumi kui turboflantsi hiljem paned sest seda saab ka seest keevitada. Kui mina tookord ummikusse jooksin siis oli ainsaks lahenduseks 1 põlv nurgaa all poolenisti läbi lõigata ja seestpoolt tagumine osa kinni lasta ning pärast puuduv tükk pealtpoolt :-D
Sama koledasti sai kunagi ka audil turbot vahetatud ja 3,5" downpipe 2,5 tolli turbo ava flantsi külge lastud sest see oli ainus võimalus seda teha ilma mootorit maha võtmata.....alumine poolkuu seest ja ülemine siis pealt.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.02.2015 2:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Suve lõpust paar pilti, veovõll pooleks ja ootasime sõpra et ära lohistaks, oskas vähemalt huvitavas kohas pooleks minna.


Viimati muutis erxx, 15.03.2018 1:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.02.2015 23:36 
Eemal

Liitunud: 13.03.2011 11:13
Postitusi: 66
Mis mõõdus üleminekuid kasutasid väljalaske kollektoril?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11