Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.10.2014 14:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Päris nobe pill tundub.tehnikaosas mingisuguseid uuendusi ka teostatud?

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2014 1:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Sain 2005a 320CDI käigukasti, see peaks tehase andmete järgi pidama 580nm endise 330nm asemel, reaalselt kannatavad mõlemad tunduvalt rohkem. Kuna koda ei sobinud lappasin kahest kastist ühe kokku, vanalt kastilt koda CDI kastile. Pole jõudnud veel päris kokku laduda, aga nüüd peaks saama tööle ka tahhomeetri ja EGT kella.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.10.2014 2:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.

https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w

EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2014 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca 375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.

https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2ML ... ture=share


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2014 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid :badgrin:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2014 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Jaan kirjutas:
Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid :badgrin:

Sellega ongi nii, et talvel mersuga ei saa garaasi kaldastki üles, escortiga aga sai esimestel aastatel üsna usinalt radasid poleeritud ja tundus sellel hetkel parim pill ever. Ega ma muidu poleks teda nii kergekäeliselt müüki ka lükanud, mesa tegi asja tunduvalt lihtsamaks. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2015 2:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise. :-D

Pilt

Pilt

Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2015 10:36 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
+1
MB tuhatoosid sobivadki täpselt selle ekraani jaoks :)
VEMS`il on sarnased ekraanid, mis mootori andmeid kuvavad.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kui suur vahe on 6-silindrilise mootori puhul twin entry või single entry kollektoril? Turbo on twin entry aga kollektor oleks mugavam teha single entry, nagu ma aru saan siis max hp ei tohiks muutuda aga spool on veidi kehvem?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
kilplane kirjutas:
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.

Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
erxx kirjutas:
kilplane kirjutas:
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.

Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?


vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456

tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest :) Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
jeff01 kirjutas:
erxx kirjutas:
kilplane kirjutas:
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.

Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?


vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456

tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest :) Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)


Okei, tundub loogiline. Hakkasin vaikselt kollektorit tegema, vaatab kuidas välja kukub. :) Wg on jah natuke ebamugav teha, tegelikult oli idee proovida QSV ehk quick spool valvet, sellest ka soov single entry kolle teha. Praegu mõtlengi et kas oleks mõtekam teha 6-1 kolle ja quick spool valve või tavaline twin entry. Turboks hetkel hx40 16 kojaga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2015 22:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
sessuhtes et see vahe pole ainult 10cm sest 10cm pärast on nad juba turbo labadevahel ja teevad tööd. ehk pulsi rõhk ei saa minna teistesse torudesse tagasi. ehk siis nagu ütlesid, et lähevad sinna kus kergem.. ja labade vahelt 180* teha ja teise kolde poolde minna on keerulisem..

seda quick spool asja saab ka split kollega teha..
põhimõlleiselt klapp, mis kas sulgeb kollektorid üksteisest või siis klapib kinni ühe poole turbost.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.02.2015 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11