Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 18:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.04.2015 21:05 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Mis pöördejuures sul piiraja on? Ise ehitan om613 mootorit, väänet on CDI-ga lihtne teha, 2500rpm juures 750+nm, suuremate pihustitega vast ehk saan 1000nm kätte kuid max võimsus jääb siiski sinna 300kw alla, rohkem pole loota.
Selles mõttes uuemaid CDI ja vanemaid DI mootoreid (nagu ka see 606) on raske võrrelda. om606 käib rõõmsalt vajadusel 7000rpm ja hoiab väänet, kuid minul commonrail pakib pillid peale 4200rpm täielikult kotti. Samas korralikku väänet madalalt on vanade DI mootoritega praktiliselt võimatu saada, samalajal kui CDI võib toota 4 kohalisi NM numbreid 2000 pöördel. om603/606 puhul siis võib öelda, et eelpõlemiskambri eelised ja puudused :)
Muide, see kast polegi nii tugev kui arvata võiks. 650+ NM puhul (mida madalamal seda hullem) läheb juba limp-home reziimi orig. ajuga. Fakt on see et turbiini sidur ka nõrk ja ei suuda kinni hoida jne. Ise vaatan W5a1000 poole (1000nm reitinguga v12 biturbo kast) või W5a900 55 kompressor mootorite otsast.
Kas 400cdi differ on 2.42 ülekandega või sama 2.65 nagu enamik w5a580 puhul kasutatavaid diffreid?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.04.2015 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
altz kirjutas:
Ise ehitan om613 mootorit

Mis kere peal CDI on?
Kunagi oli jutt et piiraja on 6000 peal aga reaalselt lasin ma dünos 6500 pealt gaasi maha kuna piir veel tunda ei andnud. Om606 juba puhtfüüsiliselt ei suuda hx40-hx50 turbot madalatel pööretel käima ajada, seega ei saa ka jõust rääkida. Vana setupiga oli max vääne 4000 juures kuna sellest üles sai turbo ja kolle lihtsalt otsa, arvan et nüüd jääb max vääne ca 4500-5000 vahele aga see pole probeem kui mootor käib edasi 3500-6500 pöörde juures.

Vääne madalal pöördel ongi kasti surm, on väga suur vahe kas vääne on 2000-4000 või 4000-6000 vahel. Ma esialgu kasti pärast ei muretse, läheb laiali siis läheb, pigem mõtlen kuidas veovõllid pidama saada.
Punnsilma 300td ülekanne on 2,87, hetkel all 3,07 ja jääb aeglaseks. 400cdi oma on 2,47.

Siin HX40 om606, tundub et hakkab ärkama 3500 juures. Videos 6 labaga, mul 8 labaga hx40.
https://www.youtube.com/watch?v=datGmLYtzsQ

Sama auto, aga suurema Precision turboga. Kahjuks lendas turbo üsna kiirelt laiali, 3bari peal toimivad kõige paremini ikka traktori turbod. :) https://www.youtube.com/watch?v=NKazym6zTGg


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.04.2015 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kollektori orgia jõudis lõpule. Et hea jääks, tõin teisest eesti otsast plokikaane, tõmbasin flantsi viimased kerged kõverused vastu kaant sirgeks ja keevitasin 3+3 runnerid ümberringi flantsile külge ära. Pärast kontrollisin kas lood ka on sama sirge. :-D Enne värvimist peab vist liivapritsi viima, saaks väliselt ühtlaseks ja laseks runnerid seestpoolt ka läbi et võimalikud keevitusepritsmed kätte saada.

Kokkuvõtvalt võin öelda et kogu üritus oli paras porno, terve garaas ja auto on paksu pasakihi all mis keevitamisest ja lõikamisest tuli ja kokku läks julgelt üle 20 tunni. Pro vend teeks sama asja tunduvalt kiiremini, eks teisel korral läheks endal ka juba kiiremini, aga kui veel peaks sellist asja vaja minema siis lasen teha ja maksan selle 6 sotti. :-D

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2015 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Innovate EGT kell, maksis 9x rohkem kui eelmine hiina replica. :-D

Pilt

Silberi külastus läks sel korral üllatavalt leebelt, difri külgmised tihendid 7.80/tk, veovõlli poldid 1.10/tk, pihusti seibid 3.10/tk, kollektorite tihendid ka Reinziga samas hinnas. Mõned elementaarsed varuosad on täiesti b-osa hinnaga.

Pilt

Downpipe ka valmis, garaasis vedelesid korralikud Sierra OHC püksid ja mul jäi üks lauge põlv wg-le puudu, seega nostalgia mõttes sai üks tükk Sierrat ka külge. Loodan et toob head õnne. :-D

Pilt

Kolle käis liivapritsist läbi ja 800c värv peale

Pilt

Valmisprodukt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2015 21:01 
Eemal

Liitunud: 13.03.2011 11:13
Postitusi: 66
Hea töö! Kuna katselennud tulevad? Ma ei saa aru kuidas sul drffri simmerid nii vähe maksid. Mul kutsikal maksid külgmised diffri simmerid 56 euri.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2015 0:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
arts24h kirjutas:
Hea töö! Kuna katselennud tulevad? Ma ei saa aru kuidas sul drffri simmerid nii vähe maksid. Mul kutsikal maksid külgmised diffri simmerid 56 euri.

Mul on differ 2004a V8 diisel S-klassi alt, sul oli ehk vanem ASD sild, tihendid erinevad lihtsalt. Kusjuures ma ei tea veel kas see differ üldse alla mahub, seda saab alles siis teada kui praegune alt ära võtta, kinnituste poolest peaks vähemalt sobima. Lähipäevil peaks käima saama, praegu veel vaja õli tagasivool teha ja väheke kuumaisolatsiooniga tegeleda kuna osad voolikud on väga kollektori lähedal


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.04.2015 0:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Sõidab. Alguses ostetud koonus jäi napilt liiga pikaks, võtsin lühema ja jämedama. Pimedas korra sain 195 lamelliga proovida, boosti üle 2,5 bari ei saanud lasta kuna 100kmh juures pidamist pole absoluutselt. Eelmise turbo ja kollektoriga võrreldes on ikka kaks vahet, nüüd 2,5 bar boost - 2,4 bar EGP, enne oli 2,5bar boost - 3,5 bar EGP. Seega hingamine on hoopis teine. Homme suvekad alla ja proovima "seadistada", pimedas ei näinud kas viskab musta või mitte. Huvitav tähelepanek on veel see, et turbo on palju vaiksem kui eelmine, eelmine tegi spoolimisel palju kõvemat vilet.

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.04.2015 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Käisin täna uuesti dünos, tulid täpselt sellised numbrid nagu ootasin, rattast 298kw/733nm, mootorist seega ca. 350kw/870nm. Muidugi läbi paksu musta suitsu. :-D
Düno operaator ütles et sellist graafikut pole ta elus näinud, alguses arvas et mingi programmi viga et selle saki sisse lõi ja nii kaks korda järjest. :-D Turbo tuleb sellise litakaga taha nagu lööks kirvega selga, sellest ka järsk sakk, vähemalt nii meile tundus. Esimene rida on eelmisest sügisest, teine ja viimane on tänased, kokku tegime vist 5 tõmmet erineva boostiga. Boost jäi 2,7bari juurde kuna pööre läks nii kiirelt üles et spoolimiseks ei jäänud piisavalt aega, selline tunne et rullid peaks tugevamalt pidurdama aga seda ei pidanud saama reguleerida. Tõmbed tegime 3. käiguga kuna hetkel all H indeksiga rehvid ja 4. käiguga oleks kiirus lõhki läinud, võibolla 4. käiguga oleks tõmme pikem tulnud ja pikemalt spoolida jõudnud. Teine probleem oli pöörete lugemine, pöörded saime kätte roolivõimupumba rihmarattast aga kuna mootor patjade peal liigub siis alati lõpus kaob pöörde lugemine ära, reaalselt lasin ma kõik tõmbed 6000 pöördeni.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2015 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tulemus on siga kõva!
Aga julgen arvata, et selline otse vertikaalis sakk ei saa turbo spooli ja kaane hingamise suhtes kuidagi realistlik olla. Kas rattad käivad ringi, düno libiseb läbi vms mõõtmisviga. Või siis on seadistus selline, et vegeteerib tükk aega ja siis ootamatult viskab õige koguse kütet peale.
Kas reaalselt oli ka sedasi, et alates 3750 rpm viskas mootor pöördesse väga järsult?

Soovitan minna dünosse, kus saab rummude külge kinnitada, kaob ära kiirusindeksi probleem, rataste läbilibisemise võimalus, rehvidest tekkiv lõtk jne. Saab teha kenasti 4. või 5. käiguga ja vajadusel korraliku pidurdusega tõmbeid.
Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2015 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ta viskabki kuskil keskel järsku pöörde litaki üles, sest alguses spoolib vaevaliselt ja kui 1 bar kätte saab siis lükkab kütusekoguse põhja ja hakkab kohe ka rõhk tõusma. Operaator arvas et rehvi ringi ei tõmmanud aga kuna automaatkastil turbiin alati natuke libiseb siis on raske aru saada mis seal libises ja mis mitte. Kuna rõhku korralikult üles ei saanud ja sisselaset pole veel üldse puutunud siis võiks veel kerget lisa oodata. Pumbal on veel piisavalt ressurssi kuna musta viskas ikka päris julmalt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2015 11:58 
Eemal

Liitunud: 13.03.2011 11:13
Postitusi: 66
Paistab et sel mootoril on ikka ressurssi kõvasti. Soomlastel g mersu 2 turboga https://www.youtube.com/watch?v=SI7FhOaS6ZM
https://www.youtube.com/watch?v=tlaGcInmF8c


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2015 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
No ma arvan et kui veel siit sealt näppida siis selle turboga võiks lõpptulemusena mootorist 400kw/1000nm ilus tulemus olla. Hetkel mootor 100% stock, tegelikult peaks pihustirõhud 130 pealt 150bari peale tõstma jne, süütenurk on ka koguaeg ühes asendis olnud, võiks proovida seda veel muuta jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2015 16:34 
Eemal

Liitunud: 24.10.2012 9:04
Postitusi: 26
Asukoht: Pärnu
Ülikõva ma ütlen :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.05.2015 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kahtlane jutt,et 195 rehvi ringi ei tõmmanud sellise väändega.

Kui lai rehv üldse alla mahub? Diisel tuunitud turbokas tundub päris huvitava mõttena igastahes .
Sul peaks miinimum 275 rehv all olema ja seegi peaks 100-ni pidamiseta olema ,selle väändega .

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.05.2015 10:40 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Sõltub ka ülekandest. Mälu järgi oli üsna pikk ülekanne. 2.8x või 2.6x vms. Selle ülekandega on lõppkiirus miski 350km/h. Teine käik saab 120-140km/h peal otsa alles.

Ratta saab põlema kenasti 3.2x ja aeglasema ülekandega, siis ei pea mootoris ka eriti palju jõudu olema. Piisab seal 250hp`st juba.

Aga tulemus on päris kõva. Natuke hilja ärkab, aga eks see turboga kompromiss olegi. Kõike head korraga ei saa.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11