Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 11:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.07.2014 2:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tere turborahvas, väheke erinevat tehnikat ka vahele. :)
Tegemist vanakooli 94a c-klassiga, oli plaanis 190 "kutsikas" otsida aga kuna enamusel kered mädad siis juhtus ette üsna hästi säilinud c-klass, kerge esiosa laksuga. Kõige suurem miinus on see, et c-klass on kutsikast 250kg raskem, aga eks see tuleb jõuga tasa teha.
Tegemist endise taksoga, paberite järgi viimaste aastatega Tallinnas sõitnud üle 250k km. Veermik, pidurid ja muud elutähtsad sõlmed korda tehtud ja vahetatud, välimuse poolest jääb stock, hea bemmivendasid üllatada. Mootor pärit 98a E-klassilt ehk siis teada-tuntud Black smoke racingu ja teiste soome-rootsi diisligurude poolt kasutatud 24V OM606.962, tehasest 130kw. Doonoril oli odol 460k km, reaalselt 600k, seega 3 bar rõhu jaoks piisav sissesõit tehtud.

Pump tehtud Rootsis Dieselmekenis, 7,5mm elementidega ja väidetavalt kuni 600hp, üritaks esialgu 400hp juurde jääda. Etteandeks 044 Bosch. Hetkel sõidab originaalturboga, wastegate actuator vahetatud ja rõhk tõstetud 0,9 pealt 2barile, juba praegu liigub vana takso kohta üsna reipalt. Automaatkast on elektroonilise juhtimisega 722.6, käiguvahetus nuppudest. Hetkel ootab 3" väljalase ja HY35? paika sättimist, turbo ostsin hx35 superi pähe aga tundub et tegemist pigem HY35-ga. Ei aja taga max hp-d, vaid et oleks ka tänaval ja madalamate pööretega võimalik sõita.

3,0td ja 2,2d

Pilt

Pilt

Hx35 super ja originaal

Pilt

Pilt


Viimati muutis erxx, 01.08.2017 0:27, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2014 8:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ilus näeb välja. Selline puhas ja süütu pereema poekäru, kuniks tahmalondi välja lükkab :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2014 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Välimus on okei jah. Eks õige mees ostis omal ajal ikka e klassi, c klass ongi rohkem naistele ja vähem nõudlikumale kaadrile. Kuna enamus selle aja plönne on classicud, ehk siis mustade ukselinkide ja liistudega ning plastmassist armatuuri ja värviliste istmetega, siis see Elegance varustusega "luks pill" näeb tõesti üsna hea välja. Süütukene on tõesti, hääl veidike reedab. :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.08.2014 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Väljalase valmis, turbo küljes, vaja veel cooleri torustik ja cooler ise külge keerata. Ostsin täitsa huupi 4m toru ja 7 põlve, jagus nii täpselt et üle jäid ainult paar väikest juppi ja tükki. Kuna toru on mustast materjalist siis katsetuseks lasin esimese osa üle CRC zinc sprayga ja tagumise osa Würthi tsinkvärviga, kuna kummalgi kuumataluvusest infot kirjas pole, siis seda saab näha juba praktikas.

Pilt

Pilt

Pilt

Cooleri 2,5" lõdvikud rekka varuosade poest, klambrid ja voolikud hydroscandist.

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.08.2014 8:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Diisli projektikad väga huvitavad.huvitav kuidas boost järgi tuleb...summutile sukka ei pane vahele?
Edu tegemistes

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2014 1:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Sukk on ju täitsa olemas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.08.2014 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
erxx kirjutas:
Sukk on ju täitsa olemas.

Täitsa olemas jah ...Prillid omale soetama:-D

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2014 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Auto sõidab, alguses oli kerge pettumus kuna rõhku üle 1,4 bari ei saanud, wastegatel oli kaks vedru neljast sees ja nendest jäi väheks, nüüd kolme vedruga tundub okei. Kõige rohkem näitas 2,8 bari ja siis lõi ühe lõdviku lahti, rohkem ei jõudnud täna proovida. 3. käik ja 100kmh kiirendades on parem kaks kätt roolil hoida, liigub ikka vähe paremini kui enne. :) 8cm kuumakoda on üsna väike ja originaalkollektoritega ei ole voolavus ka kõige parem, aga selle eest tuleb turbo täitsa viisakalt järgi ja sõita on üsna okei. Kui koos püsib, siis teen mõned videod ka.

Kui kellelgi on üle korralikku suurt koonusfiltrit või õliradikat, siis võib julgelt pakkuda.

Pilt


Viimati muutis erxx, 17.08.2014 15:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2014 22:47 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Mingi õliradikas on mul vedelemas küll. Proovin homme sulle pilte postkasti visata.
Aga äge turbo disla. Võtsid Soomest eeskuju?? :)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2014 18:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
0-100 on natuke raske mõõta kuna ei saa automaadiga kohalt minema, 125kmh saab 3. käik otsa ja 4-5 käik hakkavad üle 1 bari libisema, seega väänet peaks natuke olema.

Kohaltvõtt, ilma pidurita ja 1. käiguga, 2,8bar. C klassil töötab spido vasakust esirattast, seega seierit nii kiftilt ei loobi nagu mõnes teises videos w124-l ja kutsikal.

https://www.youtube.com/watch?v=p-uggNT ... e=youtu.be


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2014 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Sain ka käe valgeks, ilma egt kellata pole mõtet üle 2,5 bari keerata, tulemuseks kaks lillat pihustiotsa ja ülejäänud neli kusesid kuna nõela otsad olid tahma täis. Õnneks jupid ei maksa suurt midagi, kahele pihustile uued otsad 13.- tk, ülejäänud ultrahelis puhtaks, rõhu keerasin egt kella saabumiseni 2,5 bari peale ehk hetkel safe mode.
Sõidab kenasti, lähiajal tarvis hankida v8 kast, siis saaks 4. käigu pidama ja dünos ka ära käia.


Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2014 10:46 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Krt. millest sellel konel see kolvigrupp tehtud on,et edasi elab , kui juba sellise tugevusega tükid sulavad :shock:
Julge pealehakkamine on ka muidugi midagi väärt :)

Deiv

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2014 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Eks pihustiotsad ongi esimesed asjad mis lillaks lähevad, antud juhul on pihustialused seibid sulama läinud ja sellest edasi otsad ise ka. Neid mootoreid ei võetagi lahti, ainukese asjana vahetatakse klapivedrusid. Muu osa peab 500-600hp, lihtsalt tempi peab jälgima. Panin pihustid uute seibidega peale tagasi ja käib jälle nagu vana takso käima peab.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2014 21:23 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
muidu kõige odavam varjant lõdvikuid kinni hoida on juukselakk kui veel lahti peaks lööma(igasugu liimid ja muud asjad mis selleks ette nähtud otstarbeks on on liiga venivad)


jään jälgima, disla projektid on alati huvitavad.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2014 14:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Keegi küsis kas musta ka viskab, suvest üks video:

https://www.youtube.com/watch?v=tbU-gSP ... e=youtu.be


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11