kilplane kirjutas:
erxx kirjutas:
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.
kuskilt selline erinevus meeles, et vähem labasid suudab suurema koguse õhku liikuma panna ja madalama boosti alas on efektiivsem.
rohkem labasid aga pidi suuremat rõhku tootma, et liigutab saarekese kõrgemale.
nagu olen aru saanud siis sulle peaks just ssee 8 labaga parem olema.
Seda on hea teada.
Alustasin kollektori tegemisega, pärast viskan pilte ka. Rakvere FEB-is on erilised juudid, läksin keevispõlvi ja torumaterjali ostma ja öeldi et toru müüvad ainult 6m lattidena, nii kui kuulsid et materjal läheb auto ehituseks siis hakkas eriline ilkumine peale.
Meeter oli mõni eur, et võiks selle 6m ka võtta aga pole millegiga transportida, siis otsustati et okei me võime pool latti ehk 3m ka müüa. Suure hädaga lõigati lõpuks meetristeks juppideks et pagassi mahuks.
Hetkel siis läheb peale HX40 16 kojaga, eelmine oli HX35 super 8 kojaga. Külmaosa on 4mm suurem ja kuumaosa 7mm suurem, mõnevõrra võiks siit rohkem jõudu tulla küll, juba kollektori arvelt.
Vasakul HX40, paremal eelmine HX35 super.