Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.10.2017 13:00 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Saab väga edukalt keevitatud diffriga ka rada sõita või igapäevaselt tööl käia. Teatud oludes on korralik kompromiss, aga kui ei ole proovinud, pole mõtet jama kirjutada. Pigem kestab monoliitseks keevitatud satikate ja korpusega asi lõhkumist paremini kui lahtine.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2017 21:45 
Eemal

Liitunud: 07.03.2010 18:47
Postitusi: 58
Asukoht: Raplamaa
Aga miks mitte minispool panna


Manused:
download.jpg
download.jpg [ 5.36 KB | Vaadatud 18794 korda ]

_________________
captain slow
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.10.2017 16:10 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Tulemus on ikkagi sama nagu keevitatud diffri puhul. Kui on raha ja huvi, siis osta mõni normaalne aftermarket reguleeritav lukk või paigalda mõne normaalse auto differ, kuhu saab tehasest LSD-d.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.10.2017 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
flm kirjutas:
Saab väga edukalt keevitatud diffriga ka rada sõita või igapäevaselt tööl käia. Teatud oludes on korralik kompromiss, aga kui ei ole proovinud, pole mõtet jama kirjutada. Pigem kestab monoliitseks keevitatud satikate ja korpusega asi lõhkumist paremini kui lahtine.

Aga kui olen proovinud, kas siis võin kirjutada? See, et midagi saab teha ei tähenda automaatselt, et nii ongi õige.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.10.2017 13:02 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Tundub loogiline, et kui oled midagi proovinud, siis kirjutadki seda, mis ei meeldinud. Või vastupidi. Kui ei ole proovinud, siis ära kirjuta seda, mida kuskilt lugesid. Kompromiss ongi see, et saad odavalt mõlemad rattad vedama, aga tänaval alamotoriseeritud auto puhul see poomine on tüütu ja kui rajal nina ei pea ja lükkama kipub, siis samuti võimlemist rohkem kui rubla eest. Aga üldiselt best bang per buck. Võib ka muidugi $$$ sama efekti andva spooli osta, aga kui juba mingi investeering teha, siis kogu juurde ja osta mõni muu lukk. Tugevuse probleemi pole ühelgi normaalselt keevitatud diffril veel näinud ja seda ka 7-800hj autode all. Enne surevad poolteljed, kardaanid, kastid ja muu ning need diffrid, mis on otsa saanud, ei ole ühestki asendist andnud põhjust järeldada, et keevitamine nad oluliselt nõrgemaks oleks teinud. Pigem lähevad lahtised diffrid laiali, kui rataste kiiruseerinevused väga suureks lähevad ja satikad ülemäära peksa saavad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.10.2017 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Asi on minuarust selles, et kui rattad 100% igas olukorras sama kiirusega liiguvad siis tekib kordades tihemini probleeme juhitavusega, eriti libedaga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.11.2017 1:19 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Probleem tekib rajal siis, kui rehv ei pea ja tahab nina ära lükata. See oleneb sillaseadest ja rehvidest ning sõidustiilist. Proovimise asi ja igaüks otsustab ise. Loomulikult on see kompromiss ja peamine argument on hind, aga kui rääkida juhitavusest, siis see on pigem loogilisem ja ettearvatavam kui piiri peal lahtise diffriga sõites. V8 supercarid näiteks sõitsid üksvahe 100% lukuga. Võib-olla sõidavad siiamaani. Kartidel ka taga diffrit pole ja ei ole neil mingeid probleeme juhitavusega. Ilmselt on veel mingeid sarju, kus 100% lukuga sõidetakse. Kui on valida, siis kindlasti on lsd parem ja kiirem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.11.2017 15:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kardiga asja võrrelda on pisut rumal. Kardid sõidavad kurve pmt kolmel rattal. Kui huvi võin pildi teha mis korras raami korral juhtub kui rattad välja keerata ja esirattad maha suruda. Läbi aetud, st terve hooaja aktiivselt sõitnud raamid just sel põhjusel välja vahetataksegi ja just diffri puudumisest ongi probleem kui sõita vedelaks aetud raamiga.
Ja seda, et keevitus malmdiffrit nõrgemaks ei tee, seda ei tahaks ma kaa uskuda. Monomähkijaga satelliidi tapmisega pole mõtet võrrelda....võrdlen teiste spooli laadsete lahendustega. Vastasel juhul poleks vaja ju kord juba keevitades enam diffrit vahetada sest käbi puruneb harva. 1000hp driftiauto murrab diffreid ikka omajagu puruks ja kui juba kaht-kolme sellist oled vaid ühe hooaja jooksul käevahel hoidnud ei ole võimalik öelda, et keevitus ei muudaks teda nõrgemaks sest murduvad pooleks alati keevituse servast. Soovitan peale diffrikeevitust plastigauge hambumusest läbi lasta, kord sai seda huvipärast tehtud ja tulemus oli täpselt see mis ta peabki sellist keevitust olema. Taldriku hambumuse erinevus kahest kohast mõõtes oli ca 0,25mm, mis on ikka üsnapalju kui tahta sellega muretult igapäevaselt ja ilma undamata kulgeda. Kui oma sõrmed üle lugeda siis olen ikka üsnamitmed peaotäied diffreid keevitanud btw.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2017 13:53 
Eemal

Liitunud: 07.11.2017 13:42
Postitusi: 7
Lugesin pikalt ja laialt edasi tagasi su teemat aga leidnud, et mis kütusefiltrit kasutad, kus see meeletu kütuse kogus läbi mahub käima. Võõramaalastelt olen lugend, et om603 filter pidi hea olema aga neil üleminekute tegemine keeruline jändamine. Ja kas tagasivoolu "banjo" vedru oled ka pikemaks venitanud või lased stock seades?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2017 14:13 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
andris kirjutas:
Lugesin pikalt ja laialt edasi tagasi su teemat aga leidnud, et mis kütusefiltrit kasutad, kus see meeletu kütuse kogus läbi mahub käima. Võõramaalastelt olen lugend, et om603 filter pidi hea olema aga neil üleminekute tegemine keeruline jändamine. Ja kas tagasivoolu "banjo" vedru oled ka pikemaks venitanud või lased stock seades?


Üleminekud ju OM603`l keermetega. OM606`le pannes OM601/2/3 kütusefiltri jala tuleb vaid pumpa minev flants asendada keermega detailiga. Kõik on meeterkeermed ja vabalt hüdro- või autopoodidest leitavad.

Kütusekoguse mõttes vist pole keegi pidanud olemasolevat tükki järele aitama, vähemalt minu tutvusringkonnas.
Kui võtta võrdluseks põlevate kütused, siis aetakse ju 2000hp jagu kütust veel väiksematest filtritest (vaata USA performance toodangu poole nt).

Mul on EDC pumpadele keermega liide täitsa tootevalikus olemas, et asendada plast kiirliide keermega.... Kaalub 13g, valmistatud 7075 alumiiniumist.
Erx´il minuteada ka seesama tükk küljes, sest erinevalt enamusest kasutab ta EDC pumpa.

Pilt

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2017 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mul jah täitsa stock om603 kütusefilter ja filtrijalg, sarnane keermega adapter nagu hentsi pildil ja ülejäänud on kõik bolt on. Tagasivoolubanjo on originaal, rõhku reguleerib eraldi regulaator koos 044 pumbaga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2018 12:45 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
kas liikusid täna pärnus ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.04.2018 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
izmyyr kirjutas:
kas liikusid täna pärnus ?

Ei, sel aastal Pärnusse pole veel jõudnud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2018 19:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Avalaksul käidud, parim tulemus 12.1 198kmh, poolel distantsil 157kmh. Eelmisel aastal oli poole distantsi kiirus 148kmh ehk 9kmh aeglasem, seega julm vastutuul oli põhjuseks miks lõppkiirus jätkuvalt napilt alla 200kmh jäi. Tehnika toimis ja kapoti all suuri muudatusi tegemata sai eelmise aasta 12.4 pealt 0.3s maha, seega võib rahul olla. Ainus erinevus oli seekord kempi differ ja natuke kiirem ülekanne.

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=s-gFMtRgBPY


Viimati muutis erxx, 24.04.2018 22:12, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.04.2018 19:43 
Eemal

Liitunud: 29.03.2015 19:39
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
KÕVA!!!

_________________
VCDS; KTS; OP-Com


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11