MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas cb4_335 »

erxx kirjutas:Lõpulaksul parim aeg 12.4 198kmh, 200m 8.4 ja kiirus 154kmh. Oleks tahtnud ikka 200+kmh saada, aga jäi napilt puudu. Enne lõpulaksu kohendasin natuke wastegatesid ja nende juhtimist, nüüd spoolib nagu common rail, aga sellega seoses tekkis uus probleem - stardist ikka minema ei saa kuna kerib kohe tühja ja peab gaasi järgi laskma. :-D

Üks kehva kvaliteediga video ka, varsti saab ehk lisa, kõrval tüüp lasi punasesse.

https://www.youtube.com/watch?v=QQz7hm2 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mul sellest ka parem video. :)

See oli mul kõige kehvem sõit. Teine käik ei tulnud sisse ja edasi kulgesin. 19 aeg :lol:
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Nädalavahetusel sai käidud Auto24 rajal, ilm oli ilus ja jahe, kannatas isegi mitu ringi järjest sõita enne kui vesi ja käigukasti temp natuke üle normi läksid. Viimati 2a tagasi lõppes sõit soojendusringi lõpus kui käigukastiõli üle 130 läks ja enam käike ei tahtnud vahetada, nüüd käigukastil suur ventikaga radikas ja ülekuumenemisprobleeme polnud.

Üks niisama video ka, alguses hetkeks hoidsin piduriga kinni ja edasi keris vabalt, hetkel all 2.47 ülikiire differ, 3.xx difriga poleks üldse viivitust. Spoolib hetkega ja tahmab jõu kohta minimaalselt, nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.

https://www.youtube.com/watch?v=1ouEP8j ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja samasuguse PRO52 singe turboga, spooli vahe on ca 10-15sek. :-D

https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k" onclick="window.open(this.href);return false;
aronlatt
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2013 17:48
Asukoht: Pärnu

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas aronlatt »

Normaalselt pikalt ikka üks must jutt rattast maas. Kas mersule pole quaife valikus midagi? Torsen lukuga need. BMW klubis mõnel bemmil all ja kannatavad jõudu ka.
Tel: 57703395
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

aronlatt kirjutas:Normaalselt pikalt ikka üks must jutt rattast maas. Kas mersule pole quaife valikus midagi? Torsen lukuga need. BMW klubis mõnel bemmil all ja kannatavad jõudu ka.
Hetkel ainult üks keribki jah, videos lasin 150kmh gaasi maha kusjuures mul polnud gaas põhjas. Eks leiab erinevaid variante, Quaife ca 1200euri jne.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

MB`l pole kahjuks kunagi korralikku ketaslukku pakutud, poolkõva LSD lõpetati ka ca 1993 kanti. Tuli veojõukontrolli põhimõttel piduritega kiiremat ratast tappeb ASR. Torsenit oli saada AMG`l, vähemasti enne MB`ga ühinemist, tänaseni ei kasutata mehaanilist lukku difrites.
ASD ehk LSD, aga lisaks õlisurve, mis 10 friktsioonketast kokku surub ja tekitab 60-100% luku kohalt võtul ja teatud kiiruseni (vist kuni 20kmh)

Ma ise olen umbes 10a modinud ise neid difreid erinevatel viisidel....lisasurvet nendele friktsioonketastele ja toimivad isegi vanad kettad. Aga jah, toorikuks peaks olema ASD differ. Mul kusagil 80% lukk. Keerates ratast ei lohista.

Pilt

Erx, katsun meeles hoida ja oma difrivarudest vaadata.
W124 suuri difreid on mul selliste ülekannetega hetkel "riiulis":
3.06
3.27
3.46
3.69
Mõtle välja millist tahad.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

hents99 kirjutas:MB`l pole kahjuks kunagi korralikku ketaslukku pakutud, poolkõva LSD lõpetati ka ca 1993 kanti. Tuli veojõukontrolli põhimõttel piduritega kiiremat ratast tappeb ASR. Torsenit oli saada AMG`l, vähemasti enne MB`ga ühinemist, tänaseni ei kasutata mehaanilist lukku difrites.
ASD ehk LSD, aga lisaks õlisurve, mis 10 friktsioonketast kokku surub ja tekitab 60-100% luku kohalt võtul ja teatud kiiruseni (vist kuni 20kmh)

Ma ise olen umbes 10a modinud ise neid difreid erinevatel viisidel....lisasurvet nendele friktsioonketastele ja toimivad isegi vanad kettad. Aga jah, toorikuks peaks olema ASD differ. Mul kusagil 80% lukk. Keerates ratast ei lohista.

http://www.motovision.ee/picture.php?fe ... 1024&h=768" onclick="window.open(this.href);return false;

Erx, katsun meeles hoida ja oma difrivarudest vaadata.
W124 suuri difreid on mul selliste ülekannetega hetkel "riiulis":
3.06
3.27
3.46
3.69
Mõtle välja millist tahad.
Mul endal 3.27 2.65 ja 2.47 suure korpusega lahtised w210/w220 difrid olemas, ideaalis oleks hea 2.65 või 2.82 aga 3.06 oleks ka rahuldav.
Sul see nimekiri lahtistest difritest?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

3.06 on suur W124 ASD differ, peaks sobima.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas Jaan »

Kinni keevitatud differ sellisel pillil on sisuliselt enda surmaotsusele allkirja andmine. Mihkli ehitatud E30 ju läks "kemppi" difri ja algaja (selle autoga) juhi käes ümber posti hobuserauaks.
Mõnisada rubla Quaifest soodasamalt saab nende kraami. 1000hp garantii nö, quaife vist mainib 500hp
http://store.teammfactory.com/products/ ... l=Mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

Jaan kirjutas:Kinni keevitatud differ sellisel pillil on sisuliselt enda surmaotsusele allkirja andmine. Mihkli ehitatud E30 ju läks kemppi ja algaja (selle autoga) juhi käes ümber posti hobuserauaks.
Õnneks on enamik mersudega tegelevaid inimesi tehnikaga sinapeal ja difrit keevitama kindlasti ei hakata. Lahendatakse, kas ise tehtud detailidega või otsitakse töötav lahendus.
Seda enam, et isegi motospordis pole see lubatud.
Huvitav, kust see kemppi difri jutt üldse siia teemasse toodi?
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas Jaan »

hents99 kirjutas: Huvitav, kust see kemppi difri jutt üldse siia teemasse toodi?
erxx kirjutas: nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Korra mõtlesin et ühe võiks proovi pärast dragi jaoks kinni keevitada, aga isegi sirge peal võib sellise väändega lappama minna. Pärast seda kui ma ükskord vihmase ilmaga kraavis käisin ei julge eriti riskida selliste asjadega. :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas jeff01 »

erxx kirjutas:Korra mõtlesin et ühe võiks proovi pärast dragi jaoks kinni keevitada, aga isegi sirge peal võib sellise väändega lappama minna. Pärast seda kui ma ükskord vihmase ilmaga kraavis käisin ei julge eriti riskida selliste asjadega. :-D
Ei ole ju asi nii hull :) Ketaslukuga vaid siis kergem kui jalg kipub hapuks minnes liialt tagasi vajuma. Meelega küljetades eelistaksin 100% lukku iga kell torsenile või vanale ala 25% ketaslukule.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
flm
Postitusi: 63
Liitunud: 11.09.2009 19:34
Asukoht: Eesti

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas flm »

Millisest foorumist te seda lugesite, et kemppiga läheb paremini lappama kui LSD-ga või lahtise diffriga?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas jeff01 »

kemppilukko viib külje alt vaid siis kui on vaja kurve võtta ja nii, et auto ei libiseks. Dragis sõidetakse otse ja targetiks on gaasi peal hoida ja rooliga suunda näidata, siin toimiks ideaalselt kuid kahjuks keelatud. Samas on samade omadustega 100% spool on lubatud. Ilmselt tuleneb see sellest, et diffreid kinni keevitades tekivad malmile pinged, see veab end kujust välja ja saab seetõttu enne otsa kui ettenähtud (stockis sõidavad ehk miljon km ma pakun) lisaks võib eraldada tükke mis võivad lõppeda tagarataste blokeerumisega jne.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Ma igatahes natuke pelgan seda kinnikeevitamist. Kõige rohkem meeldiks mulle mersu ASD differ kui selle saaks nupust lukustuma, vanakooli mersudel on automaatne difrilukk mis lukustub õlisurvega, see mis ülevalpool pildil. Keskel olevad vedrudega klotsid juba hentsi enda lisatud, et kettad oleks kokku pressitud ka ilma õlisurveta.
Vasta