Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.06.2019 16:52 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Haapsalus liimitud rajal võiks siis madalamapoolset 11 juba oodata kui rutjal sellise ajaparanduse juba said? :burn


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2019 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Corrado kirjutas:
Haapsalus liimitud rajal võiks siis madalamapoolset 11 juba oodata kui rutjal sellise ajaparanduse juba said? :burn


Haapsalus parim aeg reedel 11.4 201kmh, seda siis ilma burnita, lahtise turbiini ja rahuliku stardiga, 60 jalga 1.94. Kuna slikk pidas liimil haigelt hästi, siis ei julgenud burni ja väga raju starti teha, keevitatud võllide pärast väike hirm(eriti kuna paljudel teistel pillidel järjest pilpaid lendas :-D ). Laupäeval sõitsin 11.6 202kmh ning siis keerasin kütet maha ja hakkasin indeksit püüdma. Usun et liimil ei tohiks olla probleem ka 10.99, kunde iste välja ja rajum start vaja teha, hetkel 60 jalga ja kohaltvõtt on ikka väga tagasihoidlikud. Samas Street B indeks juba praegu lõhki ja stabiilseks sõiduks peab jõudu pigem maha keerama.

Auto sõitis ilma ühegi probleemita, tuli isiklik aja ja kiiruse rekord ning ajasõitudes klassi täpseim aeg, küll aga ise unustasin kahes stardis käigud manuali peale ja finaalides kukkusin reaktsiooniga välja. Saaremaal plaanis taas rajal olla. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2019 2:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Vahepeal väike update.

2018 aasta sügisel oli viimane sõit A24 ringrajal kus sai päris normaalselt kuuma antud, blow off lagunes ära ja cooleri küljest sulasid plastvoolikud lahti. Talvel tegin blow offi korda(ainuke tegevus auto juures terve talve jooksul) ning esimene sõit otse avalaksule. Tunda oli, et väike turbo ei spooli normaalselt ja hiljem lahti võttes avanes selline pilt, üks bypass wastegate klapp pooleks.

Pilt

Pilt

Kuna bypass wastegatedega oli pidev lekkeprobleem, siis tegin kollet natuke ringi ja jätsin ainult ühe wastegate. Kõik oli ilus, kuni mõni päev enne Saaremaa võistlust tuli sisuliselt tühikäigul keps välja. Pärast kõiki neid aastaid pähe andmist sain lõpuks stock om606-st jagu. :bb

Pilt

Pilt

Pilt

Kõik kepsud olid külje peale kõverad, juba pikemat aega oli tunda et tühikäik oli natuke ebaühtlane ja käivitusel hetkeks puterdas. Lasin mitu aastat oma aega ootanud tagavaramootori survekaga üle, tõstsin vahele ja otse praami peale. Tulemuseks Saaremaa võistlusel Street B 2. koht. :bb Kuna aga pärast võistlust oli jälle tühikäik imelik, siis hoidsin hinge kinni, et praamil keps välja ei tuleks ja võtsin pärast äsja peale pandud mootori ka lahti. Tulemus 6 kõverat kepsu. :-D
Nüüd läksid sisse sepiskepsud, kuid järgmisel Haapsalu võistlusel lõi teisel ajasõidul paisupaagi tühjaks ja kahjuks konkuretsi pakkuda ei õnnestunud. Kaanetihend on mitmekihilisest plekist ja tõenäoliselt kuskilt pindade vahelt õrnalt lekib, tänavasõidul survet sisse ei tule. Talvel mootor uuesti lahti, plokk ja kaas lihvi ning orig. kaanetihendiga kokku.

Pilt

Pilt

Tegelikult põhjus miks just nüüd kepsud kaks korda järjest kõveraks läksid on lihtne, pärast ühe wastegate ära jätmist läks vasturõhk pikemalt peal hoides 6barini, varem kahe wg-ga oli max 4.5bari. Ehk siis stock sisuga ärge vasturõhku üle 4.5bari ajage. :-D


Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2019 13:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Palju need stock kepsud ültse jõudu kannatavad?
Edu tegemistes

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.09.2020 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kord aastas ikka väike update ka. :-D
2020 hooaeg algas kevadel mootori värskendamisega, Tiit tegi otsast lõpuni kaane remondi. 520k läbisõiduga mootori kaanel, mis minu käes aastaid pähe saanud, olid isegi väljalaske juhtpuksid napilt lubatud tolerantsis ja pesad tahtsid ainult kerget üle käimist. Et uueväärne saaks, läksid väljalaske juhtpuksid ja sisselaskeklapid uued ning nüüd peaks kaanel jälle 500k ressurssi olema.
Alumisse otsa jäid eelmisest aastast sepiskepsud ning uus kett. Saaled, rõngad, kolvid jne on siiani kõik tehasest, hooaja jooksul õli peale kallama ei pea.

Turbo osakonnas läks vahetusse väiksem turbo natuke suurema vastu, endise geomeetriaga gt2359v asemele läks ilma geomeetriata gt3076r, nüüd pole enam stock pilli sõidumugavust kus 1500rpm on rõhk üleval, aga selle eest kadus ära "auk" keskmistel pööretel kui väike juba sai otsa, aga suur veel polnud haamriga kuklasse lajatanud. Nüüd on stabiilne jõud alates 3000 pöördest kuni lõpuni, kuna aga turbiin kohapeal stallib ainult natuke üle 2000 pöörde, siis ilmselgelt normaalseid starte teha ei õnnestunud. Talvel teen vajalikud täiustused ning üritan 2021 hooajal kiireima diisli tiitlit taas hoida.

2020 hooaja parim tulemus 11.1 209kmh
60 jalga 1.84, start tahab parandust.

https://youtu.be/yHhpXIME6-g


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11