Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.04.2018 10:53 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Igati äge, ja jätkuvalt soovin jõudu. Palju sellel autol reaalne hobujõu number on? Ma vaatan just ühte timeslip-i kus 3.0 commonrail BMW sõitis 11.2 , poolemaa kiirus ja lõpukiirus sama nagu sul. Dünotud vôimsus 510hp. Tegu siis komplektse sedaan 335d-ga, millel kaal peaks ka samaväärne olema.
Mersu aega saaks vast parandada peamiselt stardis ma eeldan ...võibolla GT23 asendada millegi kaasaegsega?
Või hakkab asi ennast sinujaoks ammendama? :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2018 17:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
altz kirjutas:
Igati äge, ja jätkuvalt soovin jõudu. Palju sellel autol reaalne hobujõu number on? Ma vaatan just ühte timeslip-i kus 3.0 commonrail BMW sõitis 11.2 , poolemaa kiirus ja lõpukiirus sama nagu sul. Dünotud vôimsus 510hp. Tegu siis komplektse sedaan 335d-ga, millel kaal peaks ka samaväärne olema.
Mersu aega saaks vast parandada peamiselt stardis ma eeldan ...võibolla GT23 asendada millegi kaasaegsega?
Või hakkab asi ennast sinujaoks ammendama? :)

Sellel gt23-l pole viga midagi, spoolib hetkega ja puhub viisakalt, tänu geomeetriale tuleb suur turbo maru sujuvalt taha. Probleem on stardis, kus peab maru täpselt hoidma pidurit ja gaasi, et liiga kerima ei läheks ja samas piisavalt spooliks enne piduri lahti laskmist, ca 1 sekundiga on juba rõhk üleval. Ja no muidugi seal haapsalu jää peal 265 rehv kerib teise käigu lõpuni. Tolmuse ja kruusase tagasisõiduraja peal on pidamine 2x parem.
Seda bemmi 11.2 sõitu tahaks ise ka näha, tundub kuidagi ulme.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2018 22:27 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
https://www.youtube.com/watch?v=1WjiERjPP2I

Praegune selle bemmi rekord vist 11.1 aga ega see polegi oluline.
Mis need soome kiiremad superturbod sõidavad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2018 23:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
altz kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=1WjiERjPP2I

Praegune selle bemmi rekord vist 11.1 aga ega see polegi oluline.
Mis need soome kiiremad superturbod sõidavad?

Päris hea, no mul jõudu on kuna kmh on head nii poolel distantsil kui ka lõpus, aga ajad ei jõua järgi. Ma ei saa aru kuidas sellel bemmil jõud nii hästi maha hakkab, mul kerib 2.65 lukus difri ja 265 rehviga teise käigu lõpuni, sinna see aeg lähebki.

EDIT: Haha, see bemm ju Xd, millest me räägime. :-D :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2018 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Pärnu speedestil jäi sooritus üsna lühikeseks, esimeses stardis läks veovõll pooleks, ju olid juba praod sees. Avalaksul paugutasin kempiga ja eks see vormistas asja ära, samad võllid olnud all juba 3 või 4 hooaega. Võllid tehtud jämedatest s400cdi toruvõllidest ja eks keevituse osa on lihtsalt pehmeks muutunud, keskel mõlemal võllil vint peal. Loobun kempist ja teen esialgu uued võllid, paneme keevituse kohale peale ka toru, eks näeb kaua kestab.

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2018 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kaur korbalainen teeb Sulle uued teljed ja mure murtud. Ise tehes on karastamisega kõikvõimalikke ämbreid võimalik panna kuna mõõdu muutus peale karastamist on juba üsna suur...keevitatud võllidest ei räägigi :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2018 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
jeff01 kirjutas:
Kaur korbalainen teeb Sulle uued teljed ja mure murtud. Ise tehes on karastamisega kõikvõimalikke ämbreid võimalik panna kuna mõõdu muutus peale karastamist on juba üsna suur...keevitatud võllidest ei räägigi :)


Nüüd kahe turboga on vääne kohe madalalt olemas ja eks nad saavad tunduvalt rohkem koormust kui enne ühe suure turboga, eks vaatab mis saab. Tegelikult ma kartsin, et esimese asjana lähevad välimised otsad nuudi tagant puruks, kuna rummud ja välimised otsad ainsad stock jupid, aga hoopis võllid andsid järgi. Kui suuremad rummud kompunnida, siis tõenäoliselt jäävad võllid veidi lühemaks, seega ma enne custom võlle teha ei lase kui rummud ka ringi tehtud.
v8 diisli võllid tunduvad üsna asjalikud, üks variant oleks otsast lühemaks lõigata ja uus nuut teha, usun et võll ise kestaks, aga keevitus rikub asja ära. Mul ei ole ju pauguga kohalt starti, jõud tuleb sujuvalt läbi turbiini, ei teki lõtkusid ega lööke käiguvahetusel jne. Ma usun et kempil oli suur teene et võllid järgi andsid, nüüd läheb sisse quaife, see peaks väheke leebem olema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.06.2018 9:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Need vanasti reklaamisid, et 1000hp kestvusega difrid, Quaife oli 500hp kunagi ametliku otsa pealt maininud.
http://www.teammfactory.com/catalog/mfa ... elical-lsd


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2018 11:11 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Quaife reklaamib ennast nüüd 19000nm'ini purunematuks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2018 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Quaife all ja hetkel sellega okei. 8) Viimasel Tartu Räpina mnt dragil hakkasid wastegated lekkima ja väike turbo ei tahtnud enam normaalselt järgi tulla, kui kokku saan siis laupäeval Rutja lennuväljal saab jälle paugutada. 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2018 21:59 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Mingid korralikumad nn rajarehvid ka taha äkki?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2018 23:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Vahepeal väheke juttu ka. Kevadel sai esisild uueks, Stas ja Artjom enne mind mitu aastat Tallinnas taksot lasknud, osad liigendid olid veidi väsinud. Ekstsentikpoltidega sai ees külgkallet ka väheke paremaks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Difrisse läks sisse udupeen Quaife sisu, ülekandeks jäi 2.65 kõige suuremasse korpusesse mis üldse olemas. Pärast kempit on ikka inimese tunne sõita, samas burni tehes jätab kenasti kaks jutti, tundub okei investeering.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Ainus muudatus mootori poolelt on sisselase, eksperimenteerimise mõttes tegin lühikeste portidega variandi, hetkel küljes ja kõrgel pöördel tundub palju vabamalt hingama, plaanis dünos kolled ringi tõsta et oleks reaalselt vahe näha. Alu keevituse osa lasin teha.

Rakis vana kolle järgi, et sisendtoru samasse asendisse jääks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja mõned videod ka:

https://www.youtube.com/watch?v=tognGc- ... L&index=26

https://www.youtube.com/watch?v=a4z8i9y ... L&index=24

https://www.youtube.com/watch?v=DYyBPUz ... _2JQwmDTLA

https://www.youtube.com/watch?v=DVrrAsgCreM

https://www.youtube.com/watch?v=lh-9X-XSXWE


Viimati muutis erxx, 07.04.2019 22:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2019 19:47 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Miskit toimub ka?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2019 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
ahto42 kirjutas:
Miskit toimub ka?

20 aprill avalaksul kui jälle lumi maha ei tule nagu eelmisel aastal. :-D Tehnika osas muudatusi pole, esimene talv kus sügisel sõitsin pilliga garaasi ja kevadel keerasin võtit ja sõitsin välja. :)
Rehvid sügisesest Auto24 rajapäevast kandilised. :-D

https://youtu.be/HI6BgmkCOmI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2019 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Selle hooaja suurim muudatus on HOOSIER, tulemuseks lõhki sõidetud indeks ja kolmas koht Rutja kruusarajal. :o :shock: :-D
Eelmisel aastal nankangi rajaslikiga oli seal parim aeg vist 12.6 või 12.8, seekord sõitsin terve päeva rahulike startidega 12.1 ja 12.0 ning eliminaatoris lõhki 11.88 199kmh. Poleks elus osanud oodata, et enda takso rondiga rutja rajal indeksisse võiks sõita. :shock:

https://www.youtube.com/watch?v=QMnMETh ... V&index=43

15.06 oli haapsalu rajal testipäev, seal sõitsin 11.7 ja 11.8 ehk siis Street B indeks lõhki.

https://www.youtube.com/watch?v=doY_99i ... zg&index=1


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 305 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11