TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Volvo S40 T4
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1297
8. leht 9-st

Autor:  Mihkel [ 24.09.2007 0:36 ]
Teema pealkiri: 

Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)

Autor:  wa666ou [ 24.09.2007 10:44 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)


jah, lasin suruõhu sisse ja oli ilusti näha, kuidas õhk varda vahelt läbi tuli.

huvitav, mis põhjusel see membraan katki on läinud??

Autor:  Mihkel [ 24.09.2007 11:32 ]
Teema pealkiri: 

Äkki kuumus?

Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.

Autor:  wa666ou [ 30.09.2007 18:38 ]
Teema pealkiri: 

:)

Autor:  Robo [ 30.09.2007 21:08 ]
Teema pealkiri: 

Kuskohast sellist WG aktuaatrit ka saada võiks ja mis hinnaga :roll: :?:
Terv............Deiv :!:

Autor:  Mihkel [ 30.09.2007 21:31 ]
Teema pealkiri: 

Varrast keerad nii palju, et kui wg klapp ise suletud on, siis varras oleks paar tiiru lühem kui 1:1-ele splindi toika otsa istudes.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks. :-D
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.

Autor:  wa666ou [ 30.09.2007 21:43 ]
Teema pealkiri: 

:)

Autor:  aibast [ 01.10.2007 8:32 ]
Teema pealkiri: 

ära ainult omal asju laiali lase :)

Autor:  Mihkel [ 01.10.2007 12:32 ]
Teema pealkiri: 

Vaakum pane ikka acutaatorile enne taha kui baasrõhku proovima lähed, sellepärast ütlesingi, et keera MBC täiesti maha.
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega. :)
Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.

Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)

Autor:  wa666ou [ 01.10.2007 19:11 ]
Teema pealkiri: 

Selge pilt.

Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi :)
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.

Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja zoom1 teab vast paremini).

Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.

Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles :roll:

Autor:  wa666ou [ 21.07.2008 11:23 ]
Teema pealkiri: 

:)

Autor:  ranz [ 21.07.2008 14:04 ]
Teema pealkiri: 

wa666ou kirjutas:
Hetkel segu üsna rikas, vähemalt kõrva järgi.

Segu kuulamine oleks ikka midagi väga uut :lol:
Seda saab ainult monitoorida, tunde järgi ei saa sa mitte kui midagi tema kohta teada.

Autor:  wa666ou [ 21.07.2008 15:34 ]
Teema pealkiri: 

"Backfire" võib olla ka MAFist (võib olla vigane, kuigi veakoode ei anna).
Küünlaid pole veel vaadanud.

Autor:  Renn [ 21.07.2008 19:29 ]
Teema pealkiri: 

areneme...tubli, paistab, et igav ei hakka:)

Autor:  wa666ou [ 08.11.2013 19:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo S40 T4 1998 :: wa666ou

:)

8. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/