Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 19:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2007 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2007 10:44 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Mihkel kirjutas:
Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)


jah, lasin suruõhu sisse ja oli ilusti näha, kuidas õhk varda vahelt läbi tuli.

huvitav, mis põhjusel see membraan katki on läinud??

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2007 11:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Äkki kuumus?

Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2007 18:38 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2007 21:08 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Kuskohast sellist WG aktuaatrit ka saada võiks ja mis hinnaga :roll: :?:
Terv............Deiv :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2007 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Varrast keerad nii palju, et kui wg klapp ise suletud on, siis varras oleks paar tiiru lühem kui 1:1-ele splindi toika otsa istudes.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks. :-D
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2007 21:43 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2007 8:32 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
ära ainult omal asju laiali lase :)

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2007 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaakum pane ikka acutaatorile enne taha kui baasrõhku proovima lähed, sellepärast ütlesingi, et keera MBC täiesti maha.
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega. :)
Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.

Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.10.2007 19:11 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Selge pilt.

Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi :)
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.

Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja zoom1 teab vast paremini).

Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.

Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles :roll:

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2008 11:23 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2008 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
wa666ou kirjutas:
Hetkel segu üsna rikas, vähemalt kõrva järgi.

Segu kuulamine oleks ikka midagi väga uut :lol:
Seda saab ainult monitoorida, tunde järgi ei saa sa mitte kui midagi tema kohta teada.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2008 15:34 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
"Backfire" võib olla ka MAFist (võib olla vigane, kuigi veakoode ei anna).
Küünlaid pole veel vaadanud.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2008 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
areneme...tubli, paistab, et igav ei hakka:)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2013 19:00 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 18:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11