Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
wa666ou kirjutas:
Homme saab ehk katsetatud erinevaid variante ja OBD-2 lugeja võib-olla näitab midagi.

Kuid, mind huvitab kõige enam siiski, mis võib põhjustada stock mootoril ja seades rikast segu. 10,8 ei saa ju tehaseseades mootoril olla.

Lambda andur on suht uus.
Kas võib olla pihustite viga (ehk ujutavad üle?) või MAF andur hakkab otsi andma? Kütusepump on Walbro 255 l/h (orig. 140 l/h); kas annab liiga palju kütust peale, mida hästi ei usu.
FPR?

Ei teagi, kust viga otsida.


miks sa ei usu et kütusepump seda teha võib?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 16:10 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Aju peaks kütust peale andma ikka vastavalt mapile, mitte selle järgi, et suurem pump võimaldab rohkem anda.
Või mis arvad?

See tähendaks, et ma peaksin isegi pumba vahetamisega uue mapi tegema?

Kütuse tarbimises pole ma vahet täheldanud. Mökutades tuleb keskmiseks u 9l/100 km (tehase annab 9,2).

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 16:16 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Näiteks SX-idel on Walbro originaal FPR-ist väga tihti "tugevam" ja seetõttu pärast pumba vahetust läheb segu rikkamaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 21:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üldiselt on nii, et tehas ei ole väga huvitatud, et põhjagaasiga sõites mootor laiali käiks.
Sellest ka tunduvalt rikkam segu. Tehasehäälestus on kestvuse mitte jõu peale!
Ei tea ju tehas mis maailma otsas see auto sõitma hakkab ja mis kvaliteediga kütust kasutatakse.

Ja pumba vahetus ei saa segu rikkamaks teha, kui vana pump piisavalt tootlik oli.
Ainuke võimalus on siis, kui uus pump lihtsalt oma tootlikuse tõttu rõhku süsteemis tõstab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 22:29 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
OK

Põhjagaasi teemast saan aru, kuid ta podiseb just niisama kulgedes. Näiteks kiirendan väheke mõne käiguga, boost jõuab vaakumist välja, lasen gaasi lahti ja kuuldavale tuleb vaikne podin.

Avastasin ükspäev ka, et väljalaske kollektoril on pisike mõra. Teen pilti ka homme. Tüüpviga sellel autol (nagu neid vähe oleks :-D ).

Õnneks on saadaval USAst VMSi porditud (õige väljend?) ja lihvitud kollektor hinnaga 430 USD. Esindusest ostes hind 9k.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 17:57 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Sai siin Speedestil sõidetud 185 km/h.
MBC tööle ei saanud, miski kamm...

Käisin täna korra raadilt läbi ja proovisin vähe pikemat otsa, 1,5+ km umbes.
Ei tea, mis võib olla põhjuseks, kuid spido järgi ei lähe mitte rohkem kui 190 ehk täpselt sama, mis 1 km peal.
Viienda käiguga ei toimu u 4500 rpm mitte mingisugust kiirendust (neljas käik on 190 peal piirajas).

Kust võiks viga otsida?

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Osadel autodel on speed limiter-id ka peal.
Aga kas Volvol seda just on pole ma kindel.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 23:10 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
volvo s60 T5-l on küll speed limiter peal ja esinduse mehed on isegi nii lahked, et oskavad seda eemaldada... meil ülemus käis ja nurises teeninduses, et näet ei lähe üle 185km/h ja esinduse mehed nokitsesid mingiaja(auto oli kadunud päev otsa) ja siis läks mees järgi ja tartust välja tallinna maanteed pidi hakkas kiirdendama ja sai isegi lõpuks spido põhja


tollel ainult 1 erinevus veel... tal automaat kast nimelt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
mul küll ei ole.
saab kella peaaegu põhja

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2007 0:39 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 12:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
wa666ou kirjutas:
Mõtlesin veel proovida võtta aktuaator klambrist lahti, kuid aega enam polnud. Seda selleks, et näha kui kõrgele boost ronib.
Kahtlane tunne on, et rõhk ei tõuse rohkem kui 1 bar, mis pole loogiline ju.


Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda. :)
Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s

Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 12:43 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
zoom1 kirjutas:

Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda. :)
Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s

Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?


Mul pole olnud sellist aega, et uurida kuuma osa sees olevat klappi.
Aga vaatab seda membraani ükspäev, kuna tõesti palju variante siin ei ole, mis võiks olla...

BOV hoiab väga normaalselt, kuna olen korra proovinud 1,4 barise rõhuga (lihtsalt WG varrast timmides) talvel sõita. Tip-top. Minek oli loomulikult räige, fuel cuti isegi veel ei tulnud.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.08.2007 11:33
Postitusi: 3
Asukoht: www.basic.ee
Väga ilus auto jällegi. Välimuselt piisavalt kuri, kaunid veljed all ja ma kujutan ette, et sõidumugavust on ka omajagu. Kuidagi eriti hästi sobib sellele autole ka tagumine tiib :roll: Igatahes kõike head teile kahele :)

_________________
www.basic.ee - kvaliteetne arvutilaud & lisavarustus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 14:49 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.09.2007 18:11 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11