Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 17.05.2024 3:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2007 21:31 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Probleem sai vist lahenduse.
See filter, mis on seal korpuse küljes, oli ikka nii umbes, et isegi suruõhk ei läinud läbi.
Võtsin ära ja panin pumba külge tollega kaasatulnud filtri, kuigi kopsikusse ta päris hästi ei mahtunud.

Auto töötab nagu peab.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2007 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Aga küünlad vaheta ka ikka ära :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2007 11:21 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Küünlad ostsin juba too päev uued. Kuna mingeid iriidiume kusagil kohapeal polnud, sai ostetud Volvo OEM, mis samaväärsed.
Küünalde aeg oli niikuinii käes ka.

Muide, pump töötas palju paremini kohe, kui see räpane filter ees ära sai.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.04.2007 18:18 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Eile sai väheke Raadil ka teiste volvodega mõõtu võetud.
Upsolute'i chipiga Volvo S40 T4 (240hp, 1,5 bar) oli 402 m peal vast u 3-4 autopikkust ees.
Ja isegi BSRi S60R oli tollest aeglasem :lol: (automaat; 340+ hp; kui käsitsi juhtimisele läks üle, oli S60R pool autopikkust ees. Siis läks T4 ikka ees ära).

1/4 miili aega ei saanud mõõta veel ja ega see start veel hästi välja ei tule.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.05.2007 9:37 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Selle uue Walbro GSS341-ga sai ka nalja veel.

Nimelt, kui paagis bensiini vähe on (u 10l), ei saa pump kütust kiirendamisel kätte ja tõmbab sootuks õhku sisse.
Originaal pumba filter asub u 3-4 cm all pool, hetkel aga asub GSS341 filter pumba kopsikus ja pole just kõige parem süsteem.

Lahendus on osta uus pumba kopsik, kuna vaja ka uut filtrit, mida eraldi ei müüda ( :? ), pumba küljest filter eemaldada ja ühendada pumba sissevõtu toru kopsiku põhjas oleva auguga.

Teine lahendus on osta GSS340, aga ennem proovib esimese variandi ära.

Teisipäeval dünosse. Oleks huvitav teada, mis segu on ja palju hobuseid aastatega ära kapanud.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Käite Saaremaa hääletajapoisse jootmas? :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2005 18:50
Postitusi: 6
Asukoht: Saaremaa
IRWW.. Nii see on jah... :lol: Ei kena auto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 19:47 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Dünotulemused: 190bhp ja 309nm

A/F oli nadi.
See on see "WG-tuunimine" ;)

Graafikud saan hiljem.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kus mõõtmas käisid?
Mis see nadi A/F siis oli WOT-iga?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 20:12 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Mihkel kirjutas:
Kus mõõtmas käisid?
Mis see nadi A/F siis oli WOT-iga?


Maximi juures käisin.

Nadi selles suhtes, et väga rikas oli - 10.xx midagi (ei mäleta peast) u 4000+/- rpm kanti vist.

Miks krt ta rikas on, kui keerasin ju 0,3 bari rõhku peale??

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2007 20:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul Subarul on ka originaal ajuga lõpust rikas.
Rikas ilmselt selle tõttu, et tehas mõtleb ka sellele, et mõni hull sõidab Eesti 95 küttega sama rõhuga.
Arvesta sellega, et tehasest tulles peab see seade vastama väga laiale kasutusvaldkonnale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2007 11:24 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Kusjuures mõni nädal tagasi, kui sai bensupumbaga mässatud, oli vaja tankida ja kuna lähedal asuvas tanklas müüdi vaid 95te, siis ei jäänud muud üle, kui toda 10 l sisse kallata.

Aga nüüd on juba mitu paagitäit 98t sees olnud ja süüde peaks tagasi normis olema.

Huvitav, kui palju dünotulemusi võis mõjutada ka poolpidune süütepool (pikk mõra sees ja mitmekordselt teip ümber)?

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2007 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
wa666ou kirjutas:

Huvitav, kui palju dünotulemusi võis mõjutada ka poolpidune süütepool (pikk mõra sees ja mitmekordselt teip ümber)?


Üldiselt niipalju, kas säde on, või sädet pole. Ehk 47hp :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2007 15:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ega see just head ei tee, seega soovitan uue pooli osta.
Sädeme tugevust võib see mõjutada küll, selle kaudu põlemist ja edasi sealt võimsust.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2007 18:23 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
:)

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 121 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11