TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi S4-1992- kiireaudi
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1285
1. leht 1-st

Autor:  kiireaudi [ 11.06.2006 9:06 ]
Teema pealkiri:  Audi S4-1992- kiireaudi

Lühidalt: See ei lõpe vist kunagi

320kw, KKK29(27???), ABT nukad, kokku pandud PK motorspordi poolt.
GT3 esipidurid.
Varustus pea minimaalne-kliima, el aknad-peeglid-luugi leiab.
Selleks, et kiiresti edasi liikuda pole rohkem eriti vaja...


Väliselt on suhteliselt räbal(loe:sitasti üle värvitud), kuid enne 2007a kevadet värvitöödega tegeleda ei viitsi.


Mõned pildid ka:

http://mailis.apaatne.org/album73

Autor:  RICE BURNER [ 11.06.2006 10:40 ]
Teema pealkiri: 

Kiireaudi on siis jälle kiire?
Pildi järgi oled ühe lamda lahti unustanud.

Autor:  Raceboy [ 11.06.2006 11:21 ]
Teema pealkiri: 

Mis turbo külmale osale ja back-plate'le peale kirjutatud on? Selle järgi saab teada, millega tegu. Praegu vaatan, et K27 siiski, kuid nii on väga petlik vaade.

Autor:  Mihkel [ 11.06.2006 12:59 ]
Teema pealkiri: 

Pildilt paistab, et tegu tavalise Boschi klapiga, mis ei hiilga oma töökindluse ja rõhupidavusega.
Selliste modide juures võiks kasutada juba mingit paremat by-pass klappi ka.

Autor:  Audiophile [ 11.06.2006 16:03 ]
Teema pealkiri: 

Nice ride..

Ma julgeks pakkuda et kangem keps on ka sees. Originaalid küll 450hj valule vastu ei pane. Muide, kas auto sõidab audi motronicu peal?

Millal näha, katsuda saab st. raja äärde minek on?

M

Autor:  meph [ 12.06.2006 11:43 ]
Teema pealkiri: 

Kui keegi Hannest auto ümber kuuskandiga suramas näeb, siis võtke jõuga see kuuskant tema käest ära :)

Autor:  Raceboy [ 12.06.2006 13:52 ]
Teema pealkiri: 

Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.

Autor:  Silwer [ 12.06.2006 14:06 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.


Teades Hannest siis vast ikka läheb väikseks kruttimiseks... :)

Autor:  Jõuvanker [ 12.06.2006 15:23 ]
Teema pealkiri: 

Väljavõte, otsisn ja leidsin: There are two K29/K27 hybrids. They have a K29 coldside, K28 backplate and K27 center and hotside. The Hotside housing is #9 A/R. These were used by Audi in 1985 in their race program.


The Coldside housing is marked 5329 101 5091 and is 3 of 15 in this batch. According to KKK this was a special run of 15 turbos made for Audi for use in 1985. I have two and three. The backplate is marked 5328 151 5792 which means its from a K28 turbo. The Center and hotside are 100% K27.

Just see number reetis: 53281515792 - külmapoole tagune plaat.
Mis oskan öelda - haruldane, mitte letikaup, spetsiaalturbo, mida katsetati 1985a. S1 peal ( kangem versioon )

Autor:  Raceboy [ 12.06.2006 16:20 ]
Teema pealkiri: 

Mul on täpselt sama turbo, aga enda auto kuumaosaga: K28 back-plate, K29 comp housing ja K29 83mm läbimõõduga tiivik (vt. avatari).
S1 (konkreetselt Pikes Peak'i)peal kasutati 86,5mm läbimõõduga tiivikut, mis väikeste turbiinidega on maapinnal liiga suured (surge'i oht). Et teada saada, kas kindlalt see on, peab turbo külma osa lahti võtma, sest KKK puhul ei või kunagi teada, mis asi täpselt on, enne kui lahti võtad :)

Nende turbode ekspert on mees nimega James Bufkin.

EDIT: Jõuvankri jutt pärinebki Bufkini saidilt.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/