Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 6:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi S4-1992- kiireaudi
PostitusPostitatud: 11.06.2006 9:06 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:30
Postitusi: 11
Lühidalt: See ei lõpe vist kunagi

320kw, KKK29(27???), ABT nukad, kokku pandud PK motorspordi poolt.
GT3 esipidurid.
Varustus pea minimaalne-kliima, el aknad-peeglid-luugi leiab.
Selleks, et kiiresti edasi liikuda pole rohkem eriti vaja...


Väliselt on suhteliselt räbal(loe:sitasti üle värvitud), kuid enne 2007a kevadet värvitöödega tegeleda ei viitsi.


Mõned pildid ka:

http://mailis.apaatne.org/album73


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kiireaudi on siis jälle kiire?
Pildi järgi oled ühe lamda lahti unustanud.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis turbo külmale osale ja back-plate'le peale kirjutatud on? Selle järgi saab teada, millega tegu. Praegu vaatan, et K27 siiski, kuid nii on väga petlik vaade.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 12:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pildilt paistab, et tegu tavalise Boschi klapiga, mis ei hiilga oma töökindluse ja rõhupidavusega.
Selliste modide juures võiks kasutada juba mingit paremat by-pass klappi ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 16:03 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nice ride..

Ma julgeks pakkuda et kangem keps on ka sees. Originaalid küll 450hj valule vastu ei pane. Muide, kas auto sõidab audi motronicu peal?

Millal näha, katsuda saab st. raja äärde minek on?

M

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kui keegi Hannest auto ümber kuuskandiga suramas näeb, siis võtke jõuga see kuuskant tema käest ära :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 13:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 14:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Raceboy kirjutas:
Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.


Teades Hannest siis vast ikka läheb väikseks kruttimiseks... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Väljavõte, otsisn ja leidsin: There are two K29/K27 hybrids. They have a K29 coldside, K28 backplate and K27 center and hotside. The Hotside housing is #9 A/R. These were used by Audi in 1985 in their race program.


The Coldside housing is marked 5329 101 5091 and is 3 of 15 in this batch. According to KKK this was a special run of 15 turbos made for Audi for use in 1985. I have two and three. The backplate is marked 5328 151 5792 which means its from a K28 turbo. The Center and hotside are 100% K27.

Just see number reetis: 53281515792 - külmapoole tagune plaat.
Mis oskan öelda - haruldane, mitte letikaup, spetsiaalturbo, mida katsetati 1985a. S1 peal ( kangem versioon )

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2006 16:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mul on täpselt sama turbo, aga enda auto kuumaosaga: K28 back-plate, K29 comp housing ja K29 83mm läbimõõduga tiivik (vt. avatari).
S1 (konkreetselt Pikes Peak'i)peal kasutati 86,5mm läbimõõduga tiivikut, mis väikeste turbiinidega on maapinnal liiga suured (surge'i oht). Et teada saada, kas kindlalt see on, peab turbo külma osa lahti võtma, sest KKK puhul ei või kunagi teada, mis asi täpselt on, enne kui lahti võtad :)

Nende turbode ekspert on mees nimega James Bufkin.

EDIT: Jõuvankri jutt pärinebki Bufkini saidilt.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11