Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 04.03.2014 12:00 
Eemal

Liitunud: 26.02.2014 14:15
Postitusi: 6
Tere

Tegemist siis järgneva isendiga Volvo 850 Estate 2,0 T.
Mootoris vahetatud mõningad osad:
SBN kepsud
Wiseco kolvid
ARP tikkpoldid
veepump + rullikud
Volvo 960 2,5 drossel
Siemens DEKA 900cc pihustid
turbo Holset HX 35, 12 kuumakoda
Bosch 044 bensiinipump
AEM Wideband
Megasquirt ms 2/3
3" summuti
Coilid BC racing

Lisandumas
Powerflex puksid
Brembo kettad
Ferodo DS2500 klotsid
Lisaks tellitud Jõujaamast suurem cooler

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 04.03.2014 13:24 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Minu vana auto, kuna ise ma teda korralikult sôitma ei saanud, siis loodan, et sul see õnnestub.
Kui lôpuks see juhtmestik ka korralik saab ja mootor seadesse, siis loodan sind opentracki avaüritusel näha!


Edu ja kõva närvi remondimeestega!

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 17.06.2015 11:13 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Vahepeal sai külge 46 mm Tial WG.

Pilt
Pilt

Sai käidud OMC-l, tulemuseks 232 km/h (1,2 bar).

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 17.06.2015 17:25 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
See ei saa olla ju arvestatav tulemus sellise tehnikaga. Mis valesti?
Jõu järgi peaks ka rohkem jooksma.

_________________
Poleerimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 17.06.2015 17:42 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Kaal 1600+kg, õhutakistus ka suht suur sellel kerel ja boosti ikka pigem vähe. ToyoR888 rehvidel natuke suur veeretakistus.
Lootsime ise ka mõned km/h paremat tulemust, aga eks augustis saab uuesti proovida.

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 18.06.2015 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2010 10:15
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Njaa, päris lag'ine see setup. 2.0 plokk on meelega valitud? Auto hakkab siis pigem rinka eesmärki täitma(viidates juppidele nagu coiloverid, rinkaklotsid, slikid)? Päris 1600 see asi kaaluda ei tohiks, kui just juht 150kg ei kaalu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 18.06.2015 16:50 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Auto täidab hobiauto eesmärki ja ei välista ka 1/4 miili proovimist. Ostes ei olnud ehitamise plaani ja täna on OMC klassijaotuse jaoks hea, et mootor 2.0. Omanik on üle 100 kg mees ja kütust oli ka ligi 50l (auto 1440).

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 18.06.2015 17:29 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
Mul oli eelmine aasta pool paaki kütet ning ise kuskil 90kg. Auto tühikaal 1390+pigimatti sees. Sõitsin 228kmh td04-16t turboga kuskil 1,2bar ülerõhku. Seda siis 1,9 kubatuuriga ning üks silinder vähem. Ehk 180kw kanti.

_________________
Poleerimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 19.06.2015 11:07 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Kaalust palju suuremad mõjutajad on käiguvahetus ja ülekandearvud. Aerdünaamika kohta nii palju, et "dragi" konfitsent 850 T5R sedaanil on sama mis Opel Calibral. :-D

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850, 1995
PostitusPostitatud: 25.06.2015 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Tiit kirjutas:
Kaal 1600+kg, õhutakistus ka suht suur sellel kerel ja boosti ikka pigem vähe. ToyoR888 rehvidel natuke suur veeretakistus.
Lootsime ise ka mõned km/h paremat tulemust, aga eks augustis saab uuesti proovida.

Setup on ikka mööda sul ju.
Kuidagi aeglane sellise raua ja rõhu juures.

Sõber sõitis aasta tagasi 2.3 T5 millel oli mootoris kõik originaal.
Turboks 16T
3" otsast lõpuni
315cc pihustid
NA gaasiklapp
NA nukad
Rõhk 1.0 bar
d088.se cooler ja rev pipe kit

Ja sõitis 228km/h

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11