Nissan 200sx s13 : Vision
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Kas pihusti juhtmeid oled näppinud?kui ei siis kindlasti kontrolli kõik üle ,et oleks ikka lukustunud.kunagi on isegi trehvanud et ajasin bena peale ja tagasi voolu vollad sassi.siis puterdas ka hullult.küünlad märjad,ei tahtnud käivituda.vaevalt et chipi viga.olen mitmeid chippe proovinud,kui see ei tööta siis pole mootor isegi mitte lubanud.uued küünlad soovitan panna,mõjutab mootori tööd 100%
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
CAS andur vaata ka üle endal oli seal kehv ühendus, loksutades juhet vahepeal läks käima teinekord mitte. Puterdamise koha pealt oli endal ka alguses pihusti ja tempi anduri pistikud vahetuses ja puterdas korralikult ja kui soojaks läks ja seisma jätsid siis enam käima ei saanud kuni ära jahtus.. Kehvasti on seal, et enamus pistikuid samasugused ja mul keegi seal korralikku teibituuningut ka teinud, niiet aru saab ainult kui juhtmestiku skeem kõrval..
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Nii...vahepeal on tegeletud miljoni muu pisidetailiga ja nyyd tagasi puterdava mootori juurde. Probleem siiski sama puterdab ja segu on mega rikas. Mis puudutab pihusti ja anduri pistiku vahetusse minekut siis minu arvates on pihusti ja tempi anduri omad erinevat värvi. Seega mida soovitaks edasi vaadata, sest olen lugenud foorumitest, et lamda suurt rolli ei mängi.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Tempi andurit poest ostnud 2x ning romulas 1hte proovinud ja iga kord erinevat värvi saanud ja minul need värvid kokku ei sobinud
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Ma ei mõelnud tempi andurit, mõtlesin just auto enda juhtmestikku, et seal neli ühte tooni, need pihustid ja siis kaks või kolm mingeid muid värve, mis anduritele lähevad.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Lambda külmast peast ei mõjuta.mis bena rõhk teeb?kui muidu ei saa siis mul 100% toimiv stage2 olemas.saab proovi teha.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Kui endal mootoriga oli probleemi, siis käisin manuali järgi kõik testid mitu korda läbi ja vea tuvastamiseks oli ikka visuaalne vaatlus(minul oli probleemiks õhulugeja juhtme pistik ja lekkivad klapisääred(seismisega ära surnud))
Kusjuures mootori peal seal pistikud palju ja võimalik nad omavahel täiesti segi ajada, kui pole märgistusi lahtivõttes, ise kontrollisin kõik skeemi järgi.
Kusjuures mootori peal seal pistikud palju ja võimalik nad omavahel täiesti segi ajada, kui pole märgistusi lahtivõttes, ise kontrollisin kõik skeemi järgi.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Sisselaske kollektori tihend korras ja üldiselt lekkevaba? Lisaõhku ei saa? Puterdas ka kunagi ja viga oli sisselaske tihend.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
lahendus iseenesest väga lihtne, pane mingi teise auto mootor ja probleemid kaovad kui nõiaväel igast cas anduritega.
korduvalt siin foorumis läbikäinud,et tegelt on ikka hullult normaalne ja hea mootor,tee või tina aga ei tundu,et oleks,kui teemasid lugeda. Mitte,et sellest probleemi lahenduselt õrnaltki praegu kasu oleks .
korduvalt siin foorumis läbikäinud,et tegelt on ikka hullult normaalne ja hea mootor,tee või tina aga ei tundu,et oleks,kui teemasid lugeda. Mitte,et sellest probleemi lahenduselt õrnaltki praegu kasu oleks .
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Igasugu CAS andureid on võimalik ka uusi osta, kuid tavaliselt pole seda 100€ üle, et jõuaks osta. Proovitakse lammarite kasutatud jubinatega...
Minu teada on seal tegu Mitsubishi tüüpi CAS anduriga, seega on see suht laialt levinud ning kui sealt koodi ütled, siis saan tõenäoliselt ka uut pakkuda. Juhul, kui viga peaks kindlalt selles olema :P
Puterdamise põhjused:
Küünlad
Küünljajuhtmed
Süüde(andurid)
Vaakumleke
Klapp(id)
Rõngad
Kütuserõhk pendeldab
Vigane pihusti
Puudulik mass-vool (sitt aku, kehvad ühendused)
jne
Ka uued küünlajuhtmed on olnud vigased. Seega, kui hiljuti ka need vahetanud oled, siis tasub need üle kontrollida. Kunagi sai pm terve mootori el. süsteem laiali kakutud ja välja vahetatud uute juppide vastu, kuni selgus, et uus küünlajuhtmed olid vigased. Õigemine üks juhe oli sees katki.
Minu teada on seal tegu Mitsubishi tüüpi CAS anduriga, seega on see suht laialt levinud ning kui sealt koodi ütled, siis saan tõenäoliselt ka uut pakkuda. Juhul, kui viga peaks kindlalt selles olema :P
Puterdamise põhjused:
Küünlad
Küünljajuhtmed
Süüde(andurid)
Vaakumleke
Klapp(id)
Rõngad
Kütuserõhk pendeldab
Vigane pihusti
Puudulik mass-vool (sitt aku, kehvad ühendused)
jne
Ka uued küünlajuhtmed on olnud vigased. Seega, kui hiljuti ka need vahetanud oled, siis tasub need üle kontrollida. Kunagi sai pm terve mootori el. süsteem laiali kakutud ja välja vahetatud uute juppide vastu, kuni selgus, et uus küünlajuhtmed olid vigased. Õigemine üks juhe oli sees katki.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Persse lihtsam on vist põlema panna Pihustid ja poolid ja küünlad tsekitud ja kaks pihustit välja vahetatud, ikka puterdab ja kõik peale esimese silindri küünla tahmatab täis.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Mõõda kompressioonid ära. Ei tea teisi, kuid mul on olnud kogemus kus ca18det mootoril oli esimese silindri kolb ovaalseks kuumutatud ja puterdas ka ning k27 turbo rõhku ülesse ei saanud. (auto jõudis kasutaja astrona kätte, mootorist ei tea kas ta selle ka sai)
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
Puterdamisest ja ülirikkast segust sain just pühapäeval jagu tegu oli vigase temp anduriga, päris ideaalne mootori töö veel pole aga juba päris hea. Lähipäevil vaatan veel kas saab midagi paremaks, aga hetkel tundub isegi sõidetav.
Viimati muutis Vision, 21.07.2015 22:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: Nissan 200sx s13 : Vision
njah,räägi mis tahad,aga temp andur ei pane mootorit puterdama.
Kui see nii oleks oleks ju antud auto mõttetu -40 või +55c riikides
seega, reaalselt on probleem ikkagi lahendamata
Kui see nii oleks oleks ju antud auto mõttetu -40 või +55c riikides
seega, reaalselt on probleem ikkagi lahendamata
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA