Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.04.2024 22:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16.07.2015 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vigane veetemp andur paneb mootori puterdama ja kuidas veel.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2015 13:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
aga andur küljest võttes peaks ju puterdamine ära kaduma (minuarust endapoolt mul testitud ka mingi aeg?)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2015 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Üldjuhul on ajusisene takistus täpselt selline valitud, et jah, ilma andurita näeb aju mootori tava-temperatuuri (80-90°C). Kui mootor on ka päriselt soe, ei tohiks andurita tõesti puterdada. Külmalt kindlasti puterdab.

Ja iseasi on see, et aju suudab ilmselt suht lihtsalt detect'ida, et andurit järel ei ole ning läheb n-ö safe mode'i. Samas ei tohiks ta ka safe mode's hullult puterdada, käib lihtsalt rikkama segu ja väiksema süütenurgaga. Aga kuna külmalt vajab mootor hoopis teist kütusekogust kui soojalt, siis mingil hetkel kindlasti andurita ka puterdab.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2015 13:14 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Mis mõtet on selle üle vaielda, kui auto ilmselgelt sõidab praeguseks hetkeks ja kõik on korras.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.07.2015 22:39 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Ja oli ju kaks viga koos, aju pistik oli mitmekordse peale ja maha võtmisega ja aju vahetamistega veidi viltu küljes ja kaks esimest klemmi ei saanud kontakti, selle pärast ei töötanud esimese silindri pihusti (juba üks silinder ära) ja kuigi tempi andur ajule viga ei näitanud, andis ta ajule umbes sellist signaali, et õues miinus 50 ja kütet tuleb ämbriga peale visata ja sealt see tuli, et esimene silinder oli kuiv sest pihusti ei saanud signaali ja teised kolm mega rikkad, ma loodan et nyyd on hästi selgitatud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11