Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 25.04.2024 17:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.12.2014 21:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Kas pihusti juhtmeid oled näppinud?kui ei siis kindlasti kontrolli kõik üle ,et oleks ikka lukustunud.kunagi on isegi trehvanud et ajasin bena peale ja tagasi voolu vollad sassi.siis puterdas ka hullult.küünlad märjad,ei tahtnud käivituda.vaevalt et chipi viga.olen mitmeid chippe proovinud,kui see ei tööta siis pole mootor isegi mitte lubanud.uued küünlad soovitan panna,mõjutab mootori tööd 100%

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.01.2015 18:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 15:49
Postitusi: 42
CAS andur vaata ka üle endal oli seal kehv ühendus, loksutades juhet vahepeal läks käima teinekord mitte. Puterdamise koha pealt oli endal ka alguses pihusti ja tempi anduri pistikud vahetuses ja puterdas korralikult ja kui soojaks läks ja seisma jätsid siis enam käima ei saanud kuni ära jahtus.. Kehvasti on seal, et enamus pistikuid samasugused ja mul keegi seal korralikku teibituuningut ka teinud, niiet aru saab ainult kui juhtmestiku skeem kõrval..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 0:17 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Nii...vahepeal on tegeletud miljoni muu pisidetailiga ja nyyd tagasi puterdava mootori juurde. Probleem siiski sama puterdab ja segu on mega rikas. Mis puudutab pihusti ja anduri pistiku vahetusse minekut siis minu arvates on pihusti ja tempi anduri omad erinevat värvi. Seega mida soovitaks edasi vaadata, sest olen lugenud foorumitest, et lamda suurt rolli ei mängi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 0:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 15:49
Postitusi: 42
Tempi andurit poest ostnud 2x ning romulas 1hte proovinud ja iga kord erinevat värvi saanud ja minul need värvid kokku ei sobinud :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 13:05 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Ma ei mõelnud tempi andurit, mõtlesin just auto enda juhtmestikku, et seal neli ühte tooni, need pihustid ja siis kaks või kolm mingeid muid värve, mis anduritele lähevad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Lambda külmast peast ei mõjuta.mis bena rõhk teeb?kui muidu ei saa siis mul 100% toimiv stage2 olemas.saab proovi teha.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Kui endal mootoriga oli probleemi, siis käisin manuali järgi kõik testid mitu korda läbi ja vea tuvastamiseks oli ikka visuaalne vaatlus(minul oli probleemiks õhulugeja juhtme pistik ja lekkivad klapisääred(seismisega ära surnud))

Kusjuures mootori peal seal pistikud palju ja võimalik nad omavahel täiesti segi ajada, kui pole märgistusi lahtivõttes, ise kontrollisin kõik skeemi järgi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 9:23 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
Sisselaske kollektori tihend korras ja üldiselt lekkevaba? Lisaõhku ei saa? Puterdas ka kunagi ja viga oli sisselaske tihend.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 22:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
lahendus iseenesest väga lihtne, pane mingi teise auto mootor ja probleemid kaovad kui nõiaväel igast cas anduritega.

korduvalt siin foorumis läbikäinud,et tegelt on ikka hullult normaalne ja hea mootor,tee või tina aga ei tundu,et oleks,kui teemasid lugeda. Mitte,et sellest probleemi lahenduselt õrnaltki praegu kasu oleks . :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 22:57 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Igasugu CAS andureid on võimalik ka uusi osta, kuid tavaliselt pole seda 100€ üle, et jõuaks osta. Proovitakse lammarite kasutatud jubinatega...

Minu teada on seal tegu Mitsubishi tüüpi CAS anduriga, seega on see suht laialt levinud ning kui sealt koodi ütled, siis saan tõenäoliselt ka uut pakkuda. Juhul, kui viga peaks kindlalt selles olema :P

Puterdamise põhjused:
Küünlad
Küünljajuhtmed
Süüde(andurid)
Vaakumleke
Klapp(id)
Rõngad
Kütuserõhk pendeldab
Vigane pihusti
Puudulik mass-vool (sitt aku, kehvad ühendused)
jne

Ka uued küünlajuhtmed on olnud vigased. Seega, kui hiljuti ka need vahetanud oled, siis tasub need üle kontrollida. Kunagi sai pm terve mootori el. süsteem laiali kakutud ja välja vahetatud uute juppide vastu, kuni selgus, et uus küünlajuhtmed olid vigased. Õigemine üks juhe oli sees katki.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2015 22:52 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Persse lihtsam on vist põlema panna :x Pihustid ja poolid ja küünlad tsekitud ja kaks pihustit välja vahetatud, ikka puterdab ja kõik peale esimese silindri küünla tahmatab täis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2015 23:04 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Mõõda kompressioonid ära. Ei tea teisi, kuid mul on olnud kogemus kus ca18det mootoril oli esimese silindri kolb ovaalseks kuumutatud ja puterdas ka ning k27 turbo rõhku ülesse ei saanud. (auto jõudis kasutaja astrona kätte, mootorist ei tea kas ta selle ka sai)

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2015 23:28 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Puterdamisest ja ülirikkast segust sain just pühapäeval jagu tegu oli vigase temp anduriga, päris ideaalne mootori töö veel pole aga juba päris hea. Lähipäevil vaatan veel kas saab midagi paremaks, aga hetkel tundub isegi sõidetav. :car


Viimati muutis Vision, 21.07.2015 22:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.07.2015 20:52 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Pilt
:car :burn :bb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2015 1:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
njah,räägi mis tahad,aga temp andur ei pane mootorit puterdama.
Kui see nii oleks oleks ju antud auto mõttetu -40 või +55c riikides

seega, reaalselt on probleem ikkagi lahendamata

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11