Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 15:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.05.2014 20:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Enam pole midagi teha homme on standard mõõdus saale kohal ja vaatame mis saama hakkab, käivitust muidugi niipea oodata pole kuid paneks mootori kokku ja hakkaks mustemaid ja tolmusemaid töid tegema, tuleb vaid leida kuskilt see njuutonmeetervõti vist. Kuigi tean et keerasin kepsudel raamid alt lahti väikese narrega keskmise jõuga ja selle suure raami suure narrega keskmise jõuga, aga vist pean ka kuskilt manualist ned pingutusmomendid välja otsima.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2014 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Detjonn ise rääkis sellest vändakaela pehmeks muutumisest rem. mõõdu puhul,et see on mingi linnalegend. Tehasest ongi karastatud piisavalt sügavale, et neid rem. mõõdu saalesid üldse saaks konkreetsele mootorile pakkuda keegi. Kuna ise metallurgias doktorikraadi ei oma siis pean leppima targemate inimeste selgitustega. Usun lihtsalt Detjonni varianti, kes aastakümneid igapäevaselt asjaga tegelenud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2014 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ma võin mäletada valesti sest sellest on juba aastaid möödas kuid kusagil mälusopis on see RFLi nissan, mis omcl ulme lõppkiirust ja 400meetril 11s aega näitas. Nagu on meeles ka see, et lihvitud vänt ei tulnud jutukski ja telliti päris uus mis tolajal tundus üsna kallis. Teine nüanss on see, et kogu muu maailm töötleb pindasid peale lihvimist aga meie mitte.
Mootorites, kus iga kepsukaela vahel pole raamikaela on seda korduvalt tõestatud, et crankflex on lihvitud vändaga kergem tulema rääkimata offsetti lihvitud väntadest (seda teevad ka tehased suurema stroke nimel)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2014 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
A mis see crank flex pinna karastamisega seotud on? Ega seal need sajandikud pinnakarastust ei hoia vänta läbi paindumast. Karastamise juures me ikka räägime liugpinna jäikusest, mitte vända enda tugevusest. See, et lihvitud vändaga on crank flex kergem tulema on ilmselt sellest, et enne remonti sõideti stock ala 0,6 bariga ja siis hakati pilli tuunima, tehti kõik ilgelt korda ja hakati peale seda 1,5bariga sõitma ja põhjus on seal. Reaalsuses mõjutavad ikka täpselt paika sätitud õiged tolerantsid ja sirge vändaliin.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2014 14:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Siin oli vahepeal juttu juba 0,75 ja 1mm remondist mille korral võib crank flexi ehk juba selle kaela ajada. ...vb ka mitte. Selge on see, et tugevamaks see väntvõlli ei muuda. (Mitte konkreetses R4 mootoris vaid mootorites kus see on mureks)
Mingeid vigu ilmselt siiski tehakse sest olen korduvalt näinud pool milli sõitnud bmw vänta mis on tehase mõõdus ja ideaalselt ümar. Ilmselt on poole sellest sõitnud nissani vänt samuti tehase mõõdus kui mootori eest hoolt kanda? aga olen näinud 3 sajandikku ellipsis 0,5 nissani vänta kus polnud ei miskit kinni kleepumist ega midagi näha...pind ilus sile ja sirge aga ellipsis. Sadu tuhandeid ta ilmselt peale 0,5le lihvimist sõitnud polnud. Ilmselt oled sinagi näinud rohkem saaleprobleeme juba lihvitud väntvõllidega kui stock mõõdus.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2014 12:40 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Vahepeal on saanud mõlemad laibad garaazi toodud, tehtud inventuur mis selle sinisega õigupoolest kaasa tuli ja saanud vihastada ennast siniseks nii mõnedki korrad. Eelmine omanik kirjutas streedi foorumis kuidas ta pani armatuuri paika ja üleüldse toimetas selle autoga.....sittagi armatuur oli ees kolme poldiga, siis keegi ennem teda on pidanud vajalikuks keskkonsooli mingi fliisi või õhukese vildiga üle kleepida. Kuna kogu nodi oli kuhjatud auto salongi, ei teinud mind ka kõige rõõmsamaks taga istmele pandud bituumeni purgid, millest üks oli lahti ja ümber aetud ja tagaiste ja seljatugi sellega persse keeratud. Ainuke veidi positiivne üllatus oli mingi õliradikas, kuid minu teada s13nel pole õliradikat või siis äkki mingitel viimase aasta omadel on, igatahes "made in japan" kirjad olid peal ja äkki keegi oskab öelda kus see võiks paikned ja kust võtta sinna see õli vool ja kuhu suunata tagasi, et asjast kasu ka oleks?
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2014 13:34 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn 56209621
Tõenäoliselt on see taga diferentsiaali radikas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2014 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 15:49
Postitusi: 42
Diffri õliradikas jah, endal täpselt samasugune põhja all, paikneb bensupaagist veidi eespool.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2014 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2009 18:01
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn ja Rakvere
jah diff õliradikas kui s14 bensiipaaki lahedal paremal. kui s13 kaigukasti juhtvolli taga lopus paremal

see pilt s13
Pilt

_________________
Golf 3 GT TDI 66KW Crazy RaT= http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=95606 , Nissan S13 Project + tuning soon coming


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2014 11:12 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Teen väikese uuenduse ka enda teemasse, midagi kosmilist progressi mõttes pole kahjuks oodata tehtud on keevitustööd kapoti all ja esiklaasi juures puhastatud rooste tehtud mõned keevitused. Auto on saanud alla coiloverid ja täis ring energy suspension polu pukse (ja nende vahetamine on pain in the ass, isegi kasutusjuhendisse oli vanade pukside eemaldamise juurde kirjutatud :this will take some time and patience). Lõpuks tundus kõige lihtsam viis gaasipõletiga puksi kumm ära põletada ja tikksaega metalli lehega puksi välimine metall läbi saagida ja haamriga välja. Vahetatud kõik sarniirid, roolivardad s14 omad, ja kõik stabikad, põhimõtteliselt on veermiku osas auto tutikas. Väikseks rõõmuks oli ka see et ühe auto all on vlsd differ, kuna polnud teadlik sellest et seal õli puudus (ca 200+300g oli), siis loodan et need 25 km, mis auto konna peal veeres pole seda tuksi keeranud. Ja üks küsimus veel mikskipärast oli ECU küljes ühele juhtmele pandud külge lisajuhe mis oli küll üüratult pikk ja jõudis peaaegu pagassi aga seal polnud kuhugi enam ühendatud, kas on keegi sellise asjaga kokku puutunud?
Rooli kardaani juures on vahetatud kummi puks alumiiniumi vastu.
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2014 13:41 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Wtf see on, mis ta teeb ja kas ta on vajalik või saab ta kuidagi vahelt välja jätta? Peal on küll nissani kirjad kuid vaadates kinnitusi ja voolikuid tundub nagu oleks mingi ise aretatud asi. Seotud on kirjade järgi kütusega, kuid imelik on ka see et kõik muu kütuse teema on teisel pool mootorit.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2014 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Charcoal canister. Paagituulutus peaks sinna jooksma ja sealt siis omakorda kütteaurud mootorisse, roheliste värk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2014 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tänu sellele kanistrile pole (heas tehasekonditsioonis) auto kõrval kunagi bensiinilõhna tunda. Samas, tehniliselt võttes suhteliselt ebavajalik vidin. Kui minema viskad, on oluline paagituulutus ikkagi kuidagimoodi lahti jätta, mitte pimedaks teha.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2014 16:11 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Kas tava autodel ei tule mitte see tuulutus lihtsalt mingi vooliku näol lahtiselt sinna bensukorgi juurde ja kas selle pärast jookseb ka põhja all neli turu (üks on tagumised pidurid, kuna jaguneb alles taga parem ja vasak, üks on pealevool ja veel siis tagasivool ja neljas siis tuulutus)???
Eile sai t28 mootori külge pandud ja jälle tagasilöök, vajan nüüd mingit flantsi külma poolele, kust õhk peale tuleb, sest t25 on see juba seal küljes olemas aga t28 käib poltidega. seega kui kellegil on selline ülelliigne ja on nõus mõistliku raha eest loovutama oleks huvitatud, panen paar pilti ka illustratsiooniks ja kui keegi oskab lühidalt selle asja nime öelda võiks ka kirjutada siis saan ost-müük alla vähemalt kuulutuse panna.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2014 23:27 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Paar nädalat tagasi enne puhkusele minekut sai siis auto komplektseks mahlad sisse ja veepumbavahelt hakkas kohe lödisema jahutusvedelikku, olgu mis seal ikka vana mootor vana tihend sai siis tellitud veepump ja muidugi ka hammasrihm rullikutega. Katte eemaldades uurisin mis see hammaste vahe märkide vahel peab olema ja selgus et vana rihm oli üks hammas mööda pandud, uus rihm aga (continental) oli nii äge et seal ei pidanud enam mingeid hambaid lugema rihma peal olid kohe kriipsud olemas mis pidid kattuma märkidega hammakatel (igaks juhuks loomulikult kontrollisin üle ka). Uus veepump peal ja rihm ka läksid jälle vedelikud sisse ja hirmuga olin valmis võtit keerama kõigepealt keerasin süüte sisse ja tsekkasin kas benapump hakkas undama ja hakkaski, seejärel juba starter ja oppaa kolmanda pöördepealt mootor käivitus. Mootor küll puterdas tühikäigul, kuid mehhaniliselt töötas igati vaikselt, hakkasin siis jahutusvedelikku lisama ja ootama et ehk jääb ka puterdamine järgi või näpin syydet kui vedelik sees, aga siis sindrinahk hakkas üks mootori ja salongi vahelistest lõdvikutest lekkima see alumine kõverik, kes teab. Ja suretasin mootori välja, kuid alles siis mõtlesin et ei kontrollinud, kas lõdvik ikka või klambrid või äkki midagi muud ja tahtsin uuesti käivitada, kuid enam ei võtnud auto vedu. Keerasin küünlad maha ja need olid märjad, seega vist kas küünlad süütepoolid või kuskil selles valdkonnas mure, et asi tööle hakkaks, kuna olin ostnud ühe stage 2 chipi, ja tuli välja et ühes ajus ka juba stage 2 sees võib muidugi proovida ka kiipi vahetada, kuid kahtlen et seal viga. Hetkel pole kahjuks rohkem olnud aega garaazi minna ja autot putitada, aga positiivne on see, et kohe paugust esimesel korral käima läks. Kõik soovitused mida kuidas paremini kontrollida et puterdamisest lahti saada teretulnud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11