Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 22:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200sx s13 : Vision
PostitusPostitatud: 06.02.2014 20:49 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Mis ma oskangi öelda, turbo autosi on mul tegelikult juba kolm olnud A4 1.8t, Passat 1.8t, Passat 1,9tdi. Kuid nad kõik olid esiveolised ja kõigil neil puudub "Fun Factor", eks nad on ka kõik praktiliseks otstarbeks soetatud olnud. Mõned aastad tagasi hakkas siin mail drift kiirelt arenema ja mis seal salata sai ka vaadatud ja tekkis ka tahtmine nii öelda külge lasta, kuid bmw pole mulle kunagi väga meeldinud samas Nissan on olnud (küll esiveoline primera ja hull peavalu) ja s13 on ju ilgelt äge (vähemalt minu arvates). Ca aasta ja veidi peale tagasi sai siis hakatud neid kogu baltikumis nillima ja loomulikult polnud nad enam kopikate eest müügil nagu veel 2 või 3 aastat tagasi ja siis tuli üks pilbasteks võetud müüki kopikate eest, kaks ööd ei saanud magada, kuid siis oli raha muu asja jaoks vaja ja sinna ta jäi. Peale seda polnud ca 4 kuud baltikumis ühtegi s13 müügis ja siis järsku sama pill kuid veidi komplektsemas seisus küll ilma motota jälle müügis ja ära ma ta võtsingi.
Pilt
Pilt
Pilt
Sai siis hakatud vaikselt otsima mootorit ja tehti ikka mingeid hulle pakkumisi lõunanaabrite poolt kuni bv siit foorumist pakkus enda vana saale kolksuga motot ja kuna ta võttis lahti ja tal standard saale sees olin nõus.
Puudu oli veel sitaks asju kardaan radikas roolivõim sumbuti abs jne jne
Järsku tuli müüki teine raibe, väidetavalt turboveaga kuid arvestades hind ja kõike muud olin kindel et ka mootoris peale metallipuru suurt midagi pole, aga oli palju seda mis mul puudu ja lisaks korv iste 16" veljed suur cooler ehk leiab midagi veel. Oli veel teine kunagi kõrval istuja poole pauku saanud katuselt pahtel koorus jne aga ära ma võtsin ka selle raipe.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
bv käest sain veel mootoriga kasti turbo geneka mingi vanema exedy siduri ja veel veid pudi padi , nii et nyyd istun ca 1300 kuni 1400 euri maksma läinud datsuni juppide otsas jaa ootan soojemat ilma, et garaazis veidi soojemaks läheks. Teema tegin peamiselt nõuannete saamisekis, kuna siiani olen mootori osas vaid ühel opeli ecotec mootoril kolvirõngaid vahetanud, aga käed päris persest välja ei kasva ja üht teist peaks tehtud saama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.02.2014 9:17 
Eemal

Liitunud: 29.03.2011 15:52
Postitusi: 47
Asukoht: Tallinn
Seda punast sai ise ka käidud doonoriplaaniga vaatamas, kuid kohapeal uurides selgus, et minu soovide jaoks sealt enam oluliselt midagi võtta ei olnud (ennekõike mootorist ja keredetailidest rääkides).

Aga edu masinaga, tore, et s13-neid ikka veel timmitakse :bb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2014 13:39 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Vahepeal olen kasutaja desa käest saanud tutika õlipumba, OEM tihendite komplekti, T28 turbo ja katuseluuk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.02.2014 15:05 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Tänu värdjalikule auguvalemile leidsin veljed endale Leedust.
4x114.3 17x8 ET 35
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.02.2014 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kui tahad kindlat velge saab alati poldivalemi ära muuta kasutades flantse või teisi rumme. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2014 14:40 
Eemal

Liitunud: 14.01.2011 0:09
Postitusi: 20
Tore näha et mu vanast pillist miskit ehitama hakatakse.Kui mina ta ostsin siis oli terve esiots puhtaks roogitud.Siiamaani kahetsen et maha müüsin aga kahjuks tol hetkel polnud rahaliselt võimalik parandama hakata.Kere tala oled lasknud ära keevitada?Kui müügi mõtted peaks tekkima siis paku mulle esimesena :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.05.2014 13:11 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Sai siis leitud veidi aega ja mootoril põhi alt võetud ja saaled välja. Kolmel silindril polnud väga viga aga teise omad täiesti vasksed.
Pilt
Samas vändal näpuga tuntavaid kahjustusi polnud. (pildid siis teise ja kolmanda kolvi alt ja nii et kolmas vasakul ja teine paremal)
Pilt
Pilt
Siit ka kohe paar küsimust.
1. Kui ei ole vända peal näpuga tuntavaid kahjustusi, kas siis kannatab panna standard mõõdus saale eriti arvestades seda, et see probleemne koht ja nii jääks võimalus veel kaks korda vänta lihvida.
2. Leidsin yhest teisest foorumist sellised väited:
a tuleb õlipumpa mõni mm. mootorist kaugemale liigutada
b turbo õlivõtt tuleb teise kohta viia. Seda siis originaal õlirõhu kella asemele. Nii ei tõmba turbo 1 ja 2 silindri alt karterit õlist tühjaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.05.2014 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
nendest kahest modist pole ma varem midagi kuulnud.
pumba liikutamine kuhu??? mis kasu sellest saab? kanaleid laiemaks lihtsalt? kuhu sa rihmaratta siis paned? :D niigi pole seal ruumi.
turbo sul küll vändalt õli ära ei röövi. pannes rõhulüliti juurde, siis võtad õli samamoodi ju vända õitusliinist. pigem just teeb see vändale asja hullemaks.
anrus ongi pandud jälgimaks võnda õlitust. muu õlitus on ehkupeale seal mootoris. :-D
originaal õlitusel on restrictor vahel, et turbole liiga palju õli korraga peale ei antaks. vist ka tagasivoolu klapp. päris täpselt ei tea aga midagi seal vahel on.
see mootor on teadatutnud saaleõgard, et see pole mingi uudis et CA ja saale läind.

vaatama peaksid pigem kaane õhutust ja äravoolu, et õli kiiremini karterisse tagasi saada ja et karteris rõhku poleks.
Õlikoguse suurendamine karteris, natu abiks kui mujalgi, et suurem õlikogus sisse saada.
õlipump ise peab korralik olema. saalevahed peavad olema õiged, et sealt liiga palju õli välja ei saaks. (pmtselt rõhku regullivadki saale vahed.) et õlipihustid toimiks, eriti just et sulguks, kui rõhk madalamaks kukub.

kui küünega üle vända tõmbad, siis ei tohi karedust olla. rääkimata, kui kui kinni jääb. kui naksumist kuuled, siis lihvi.
lihvida saab niikunii mitu korda.
vaaja üle kindlasti ka pikilõtku pinnad. Mul üks vänt oli muidu täitsa tiptop korras aga pikilõtku pinnad olid täiesti ribadeks ja sellele mootorile rem. mõõdus pikilõtku seibe pole (saalega koos.) vaevalt et sa pikilõtku parandamiseks kõiki vändakaelasid 1mm rem mõõtu tahad lasta :-D

ühe pildi peal tundusid ühel kaelal jutid peal olevat. et vii ta ikkagi spetsialisti juurde ja lase üle kontrollida. ka seda, kas vänt on sirge.
mul esimese mootori vänt oli 56 sajandikku kõver keskelt. imestan, et mootor üldse ringi käis. aga saale oli küll paber.
enne kui lihvimiseks läheb, osta plaanitavad rem. mõõdu saaled ära ja vii treialile/spetsialistile. nende järgi saab ta kõik paika lasta ja ka pikilõtku pinnad parajaks teha.
saaled ise pole alati 100% õige suurusega. sellepärast ka lihtsalt lihvitud väntadega tuleb plastigaugeiga ise need lõtkud ära mõõta. treialil on seda lihtsam teha.
ma olen alati mõelnud, et mõõdad ära küll ja siis? kui paigast ära siis pole ju midagi tarka teha enam. lihvpaberiga saalesi parajaks ei aja ju :-D
aga noh, parem ikka kui tead, et paigast ära, et kui laiali läheb, siis ei pea hakkama viga otsima.

ise soovitan katusepapi tänaval lasta teha. seal hind mõistlik ja mees teeb head tööd. aga venekeele oskus tuleb vägagi kasuks. aga saab ka ilma, kuid see ettevõtmine pole nõrganärvilistele. :-D

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.05.2014 18:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
ca18det probleemiks on ikka jah see, et kaande läheb liiga palju õli ja tagasi sealt karterisse ei jõua piisavalt kiiresti, õlikanalid liiga väikesed. selline mod pidi parandama asja http://i80.photobucket.com/albums/j196/ ... GP0853.jpg
ehk kaanest otsevool karterisse.
Karteri suurendamine on hetkeline abi aga saalesid eriti ei päästa :)

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 5:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
selle mootori puhul aitab iga pisemgi asi :-D
aga jah, see mis seal pildil ongi kaane tagasivoolu ja õhutuse teema.
see konkreetne on rohkem õhutus kui tagasiool. kui need kaande madalamale panna siis oleks rohkem äravool. samas pole kindel. neid pilte nii palju liikvel, võimalik, et seal on piisavalt madalal.. mälu järgi nimodi ei oska öelda.
probleemiks see, et see õhutus mis SL küljepeal tagumine on, see on lollakate kallete all, ummistub ja on üldse kehvake.
sealt kipub "tuul" õli tagasi üles puhuma.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 9:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
Kaks inimest käisid ka reaalselt vaatamas (mitte mingid suured moto tuunijad aga jagavad matsu küll) ja arvasid ka, et alustuseks võiks proovida standardmõõtu. Hetkel pole veel jõudnud kuskilt hinda uurida aga vaatan, kui saaled mingi kopika maksavad siis proovin vist lihtsalt korra veel standardmõõdu ära, sest nii palju kui olen välisma foorumeid vaatanud siis seal ka kõigepealt tehakse ikka lihtsalt uus saale sisse ja tuld, sest seal nö kätega mehi vähem ja töö kallis. Selle lihvi saab teha ka siis kui uute saaledega midagi juhtub samas prooviks mootorile uute saaledega korrapärast õli ja hooldust ja tuulutust ülemisse otsa pakkuda ja vaadaka kas ja kui kaua kestab. :roll:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ega see kriim ei tapagi. Tapab see, kui on kõver / ellipsis või mõõdust väljas. Sebi mikromeeter ja mõõda ära. Kui ringi pole tõmmanud ja saalehäält polnud siis pole tavaliselt veab välja vaid saale vahetusega.....vastasel juhul on suht kindel vajadus vända lihvimiseks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 13:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
üldiselt nõus aga sellel konkreetsel mootoril on väga valupunkt nende saaledega.
siin VW golf 2 mootoreid võib kokku panna, et saalevahele võib peoga liiva visata , et kulutab ilusti parajaks ja töötab! (kerge liialdus aga nad on suhteliselt lollikindlad.)
sellel aga kui korra läheb, siis läheb kohe uuesti. (samas tõenäosus, et sealt võis mingi kala sinna ühe kaela õlituse ette ujuda.)
õlifilter maha ja mingi ainega survega läbi uhuda. ehk viskab kanalitest midagi huvitavat välja.

aga jah, niipalju kui pildilt tundub, siis ainult see 1 kael kannatada saanud ja pole ka nagu väga hull tõesti.
ilmselt kannatab veel uute saaledega. hind peaks tava varuosadel olema umbes 30€ komplekt. +- 10€
aga jah niipalju kui võimalik siis kruvikuga(mikromeetriga) mõõta. nihik pole üldjuhul piisavalt täpne,
samuti kui otsapukid on kinni mõõta keskmise kaela pealt kellaga viset. (kaela keskelt ja servadest.)

vända lihv on suurusjärgus 100€ et pole ka iseenesest kallis ettevõtmine. lihtsalt kast ja rullid peab maha võtma. aga jah, siis jääb vähem liha järgmiseks korraks aga kui vajab lihvi ja ei lihvi, siis tõenäosus et pärast ei päästa lihvimine ka.

aga eks sa vaata ja proovi. hoia meid kursis.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 13:38 
Eemal

Liitunud: 26.06.2013 12:38
Postitusi: 41
kilplane kirjutas:
vända lihv on suurusjärgus 100€ et pole ka iseenesest kallis ettevõtmine. lihtsalt kast ja rullid peab maha võtma. aga jah, siis jääb vähem liha järgmiseks korraks aga kui vajab lihvi ja ei lihvi, siis tõenäosus et pärast ei päästa lihvimine ka.


pole küll spetsialist, kuid on kahte mõõtu rem saalesid 0.25 ja 0.5 ja vist kui täitsa pee majas siis bluebirdi omad olid vist 1.0 ja ebays nägin ka minuarust sellist mõõtu siis kuidas ta standard saalega nii pekki saab minna et pärast ei saa lihvida? Ja üks küsimus veel kas sinult ostsin metalli hinnaga undava kasti ja kui jah kas siis kardaan veel vedeleb, lihtsalt vaatasin et sa tallinlane.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2014 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nende saalemurest olen teadlik. Vähemalt kunagi ammu oli neile vist +0.05 saale mis käis lihvimata sisse ja 0.25 mis oli ainus remont. Juba 0,5 oli bluebird.
Häda oli vist selles, et eestis ei teha peale lihvimist metallipinda tugevdavaid protsesse ja ei jää enam nii tugev kui originaalpind.
Ma mõõdaks üle ja kui on lubatud piires poleeriks seda kaela veidi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11