nendest kahest modist pole ma varem midagi kuulnud.
pumba liikutamine kuhu??? mis kasu sellest saab? kanaleid laiemaks lihtsalt? kuhu sa rihmaratta siis paned? :D niigi pole seal ruumi.
turbo sul küll vändalt õli ära ei röövi. pannes rõhulüliti juurde, siis võtad õli samamoodi ju vända õitusliinist. pigem just teeb see vändale asja hullemaks.
anrus ongi pandud jälgimaks võnda õlitust. muu õlitus on ehkupeale seal mootoris.
originaal õlitusel on restrictor vahel, et turbole liiga palju õli korraga peale ei antaks. vist ka tagasivoolu klapp. päris täpselt ei tea aga midagi seal vahel on.
see mootor on teadatutnud saaleõgard, et see pole mingi uudis et CA ja saale läind.
vaatama peaksid pigem kaane õhutust ja äravoolu, et õli kiiremini karterisse tagasi saada ja et karteris rõhku poleks.
Õlikoguse suurendamine karteris, natu abiks kui mujalgi, et suurem õlikogus sisse saada.
õlipump ise peab korralik olema. saalevahed peavad olema õiged, et sealt liiga palju õli välja ei saaks. (pmtselt rõhku regullivadki saale vahed.) et õlipihustid toimiks, eriti just et sulguks, kui rõhk madalamaks kukub.
kui küünega üle vända tõmbad, siis ei tohi karedust olla. rääkimata, kui kui kinni jääb. kui naksumist kuuled, siis lihvi.
lihvida saab niikunii mitu korda.
vaaja üle kindlasti ka pikilõtku pinnad. Mul üks vänt oli muidu täitsa tiptop korras aga pikilõtku pinnad olid täiesti ribadeks ja sellele mootorile rem. mõõdus pikilõtku seibe pole (saalega koos.) vaevalt et sa pikilõtku parandamiseks kõiki vändakaelasid 1mm rem mõõtu tahad lasta
ühe pildi peal tundusid ühel kaelal jutid peal olevat. et vii ta ikkagi spetsialisti juurde ja lase üle kontrollida. ka seda, kas vänt on sirge.
mul esimese mootori vänt oli 56 sajandikku kõver keskelt. imestan, et mootor üldse ringi käis. aga saale oli küll paber.
enne kui lihvimiseks läheb, osta plaanitavad rem. mõõdu saaled ära ja vii treialile/spetsialistile. nende järgi saab ta kõik paika lasta ja ka pikilõtku pinnad parajaks teha.
saaled ise pole alati 100% õige suurusega. sellepärast ka lihtsalt lihvitud väntadega tuleb plastigaugeiga ise need lõtkud ära mõõta. treialil on seda lihtsam teha.
ma olen alati mõelnud, et mõõdad ära küll ja siis? kui paigast ära siis pole ju midagi tarka teha enam. lihvpaberiga saalesi parajaks ei aja ju
aga noh, parem ikka kui tead, et paigast ära, et kui laiali läheb, siis ei pea hakkama viga otsima.
ise soovitan katusepapi tänaval lasta teha. seal hind mõistlik ja mees teeb head tööd. aga venekeele oskus tuleb vägagi kasuks. aga saab ka ilma, kuid see ettevõtmine pole nõrganärvilistele.
_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"