BMW 730i R6 89a. heicom52

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas mitsu_manic »

Ilus deto ju.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Kurt jah päris korralikult paugutanud,õnneks jäid seekord kolvid ja kepsud terveks :)
Kolm küünalt ka puru. Küünlad olid CHAMPIONID RN7YCC.

Pilt

Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
kurikristjan
Postitusi: 26
Liitunud: 19.01.2013 15:29
Asukoht: Jõgevamaa

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas kurikristjan »

Seal stange taga ilmselt ei ole coolerile kõige parem õhuvool ka. Kas tuleb efektiivsuse nimel veidi seitsmese sleeperlikku ilu loovutada või midagi uut välja mõelda :roll: Vesi-õhk cooler äkki?
Martin_H
Postitusi: 37
Liitunud: 02.11.2011 12:00

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas Martin_H »

heicom52 kirjutas: Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.
Ei imesta.

Pilt
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas rst »

Isegi hästi kui selline kärg suudab nii palju jahutada. :)
Audidel 2.2T mootoriga on näiteks originaal kütusetorustik 5mm läbimõõduga (kohati vist üleminekud 4mm) ja originaal bosch 044 pumbaga kannatab see 500hp ära.
Kui nüüd 8mm kütusetorustik teha, siis selle ristlõike pindala on umbes 2.5 korda suurem. Lihtsalt ei ole mõtet väga suureks ka selle kütusetorustikuga minna.
Hetkel oleks pigem mõttekam osta originaal 044 pump või mõni muu alternatiiv kvaliteet toode.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Kui cooleri ostsin,siis ei pööranud selle sisule erilist tähelepanu ja puudusid vist ka müügikuulutuses vastavad pildid.
Hind oli ka suht olematu,kui tekib rohkem vaba raha,siis ostan parema cooleri.
Tänase seisuga on kõik koos ja valmis dynoks, 29.03.16 on dyno aeg.
Summuti tegin otse läbi 3" ja lõpus reso, hääl on väga mõnus :)

Pilt

Üks lisavidin ka mida tehas ei paigaldanud antud mootorile.

Pilt

Niisama mõned pildid mootorist ja autost.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Upitan vahepeal teemat . Ega midagi erilist olegi rääkida,kui ainult seda, et sai uus cooler VKM ist toodud.
Käisin 29.03 ka dünos, aga seal polnud selle saastaga midagi teha,temp läks kohe pluss 60 :( tegime maanteel lihtsalt uuele mootorile kerge seade.
30.04 sain uue cooleri peale,maanteel sõites on temp paar kraadi kõrgem,kui välisõhk.
See kuu käin dünos veel ära,nüüd kannatab mõne kilovati juurde keerata :)

Pilt

Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Prual
Postitusi: 3
Liitunud: 17.02.2011 12:24

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas Prual »

Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.

Martin
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Prual kirjutas:Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.

Martin
Pole sellel VKMi cooleril häda midagi,jahutab nagu vana mees :) Selle raha eest on asja küll ja veel.
Näiteks õues on temp +25 siis driftides näitab mul sisselaske temp +30-35 kraadi.

(See mida ma nimetasin saastaks,see oli Ebayst ostetud 50 eurine cooler) :lol:
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
marion96
Postitusi: 104
Liitunud: 01.04.2011 21:08

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas marion96 »

äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
twist
Postitusi: 84
Liitunud: 01.06.2006 17:28

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas twist »

marion96 kirjutas:äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.
marion96
Postitusi: 104
Liitunud: 01.04.2011 21:08

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas marion96 »

twist kirjutas:
marion96 kirjutas:äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.
jamh...seda ma pidasingi silmas konstruktsiooni all
Kasutaja avatar
SHiiim
Postitusi: 63
Liitunud: 21.11.2010 18:09

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas SHiiim »

Küsiks ka cooleri mõõte, tundub et e34jal seal rohkem ruumi küll ei ole.. :-D
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Jahuti mõõdud on 600x300x76 sisse/välja 3". E34jale oleks mõistlikum panna vähe kitsam ja natuke kõrgem , kuna seal tsipa vähem ruumi.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Sai täna natuke tuulutatud vanakest rullide peal :-D Tulid päris head numbrid, aga ikka ei saanud 300kw kätte :)
Praegu on mootoril max turvaline power käes,kuna see orikas kaas ja nukk takistavad hingamist.
Talvel sebib vähe kangema nuka.

Wheel Power 274,20 kw & 567,04 nm

Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Vasta