TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 730i R6 89a. heicom52
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12517
6. leht 8-st

Autor:  mitsu_manic [ 28.02.2016 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Ilus deto ju.

Autor:  heicom52 [ 28.02.2016 18:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Kurt jah päris korralikult paugutanud,õnneks jäid seekord kolvid ja kepsud terveks :)
Kolm küünalt ka puru. Küünlad olid CHAMPIONID RN7YCC.

Pilt

Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.

Autor:  kurikristjan [ 28.02.2016 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Seal stange taga ilmselt ei ole coolerile kõige parem õhuvool ka. Kas tuleb efektiivsuse nimel veidi seitsmese sleeperlikku ilu loovutada või midagi uut välja mõelda :roll: Vesi-õhk cooler äkki?

Autor:  Martin_H [ 29.02.2016 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

heicom52 kirjutas:
Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.

Ei imesta.

Pilt

Autor:  rst [ 29.02.2016 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Isegi hästi kui selline kärg suudab nii palju jahutada. :)
Audidel 2.2T mootoriga on näiteks originaal kütusetorustik 5mm läbimõõduga (kohati vist üleminekud 4mm) ja originaal bosch 044 pumbaga kannatab see 500hp ära.
Kui nüüd 8mm kütusetorustik teha, siis selle ristlõike pindala on umbes 2.5 korda suurem. Lihtsalt ei ole mõtet väga suureks ka selle kütusetorustikuga minna.
Hetkel oleks pigem mõttekam osta originaal 044 pump või mõni muu alternatiiv kvaliteet toode.

Autor:  heicom52 [ 25.03.2016 12:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Kui cooleri ostsin,siis ei pööranud selle sisule erilist tähelepanu ja puudusid vist ka müügikuulutuses vastavad pildid.
Hind oli ka suht olematu,kui tekib rohkem vaba raha,siis ostan parema cooleri.
Tänase seisuga on kõik koos ja valmis dynoks, 29.03.16 on dyno aeg.
Summuti tegin otse läbi 3" ja lõpus reso, hääl on väga mõnus :)

Pilt

Üks lisavidin ka mida tehas ei paigaldanud antud mootorile.

Pilt

Niisama mõned pildid mootorist ja autost.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  heicom52 [ 15.05.2016 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Upitan vahepeal teemat . Ega midagi erilist olegi rääkida,kui ainult seda, et sai uus cooler VKM ist toodud.
Käisin 29.03 ka dünos, aga seal polnud selle saastaga midagi teha,temp läks kohe pluss 60 :( tegime maanteel lihtsalt uuele mootorile kerge seade.
30.04 sain uue cooleri peale,maanteel sõites on temp paar kraadi kõrgem,kui välisõhk.
See kuu käin dünos veel ära,nüüd kannatab mõne kilovati juurde keerata :)

Pilt

Pilt

Autor:  Prual [ 16.05.2016 12:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.

Martin

Autor:  heicom52 [ 20.05.2016 16:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Prual kirjutas:
Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.

Martin


Pole sellel VKMi cooleril häda midagi,jahutab nagu vana mees :) Selle raha eest on asja küll ja veel.
Näiteks õues on temp +25 siis driftides näitab mul sisselaske temp +30-35 kraadi.

(See mida ma nimetasin saastaks,see oli Ebayst ostetud 50 eurine cooler) :lol:

Autor:  marion96 [ 25.05.2016 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?

Autor:  twist [ 26.05.2016 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

marion96 kirjutas:
äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?


Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.

Autor:  marion96 [ 26.05.2016 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

twist kirjutas:
marion96 kirjutas:
äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?


Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.


jamh...seda ma pidasingi silmas konstruktsiooni all

Autor:  SHiiim [ 15.06.2016 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Küsiks ka cooleri mõõte, tundub et e34jal seal rohkem ruumi küll ei ole.. :-D

Autor:  heicom52 [ 18.06.2016 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Jahuti mõõdud on 600x300x76 sisse/välja 3". E34jale oleks mõistlikum panna vähe kitsam ja natuke kõrgem , kuna seal tsipa vähem ruumi.

Autor:  heicom52 [ 27.06.2016 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Sai täna natuke tuulutatud vanakest rullide peal :-D Tulid päris head numbrid, aga ikka ei saanud 300kw kätte :)
Praegu on mootoril max turvaline power käes,kuna see orikas kaas ja nukk takistavad hingamist.
Talvel sebib vähe kangema nuka.

Wheel Power 274,20 kw & 567,04 nm

Pilt

6. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/