TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW 730i R6 89a. heicom52 http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12517 |
5. leht 8-st |
Autor: | heicom52 [ 10.05.2015 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Tootlikkust mõõtsin 0 rõhuga,see pump toidab praegu ilusti 630cc pihustid ära. Mida mul veel pole Eelmistega sai vähe nalja,aga sellest räägin hiljem Plaanis on sealt mootorist vähemalt 350kw välja puhuda. Pumba ostsin ebayst,no name pump Asi venib ikka tohutult ehk saab veel suvel sõitma |
Autor: | heicom52 [ 11.06.2015 14:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Nüüd võib öelda,et sõidab Tegime esialgu tänaval 0.8barri seade ära,esmaspäev saab dünosse seal vaatab mis rõhuga sõitma hakkab. Küsiks siit ka,kas keegi teab,või on kuulnud palju rõhku se M30B30 mootor kannatab originaal sisuga Paar värskemat pilti ka. |
Autor: | rallyiff [ 30.06.2015 16:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Nägin selle pilli täna hommikul mäo nestes ära, ja veel asjalik demo oli ka. Ilusad hääled ja korralik minek. (Olin konekesko pirukaga) |
Autor: | heicom52 [ 03.09.2015 21:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
rallyiff kirjutas: Nägin selle pilli täna hommikul mäo nestes ära, ja veel asjalik demo oli ka. Ilusad hääled ja korralik minek. (Olin konekesko pirukaga) Käin jah suht tihti seal tankimas Enne tööle minekut vaja veri käima ajada Saan vähe autost ka midagi kirjutada. Vahepeal pole eriti midagi teinud,kui ainult el vent ja suurem radikas. Käisin ka dynos ära,aga kahjuks ei tulnud neid numbreid mida lootsin saada ,lootsin saada 300kw rattast. Tuli palju vähem,kuna see originaal pütt ja 2,5" lõpp jäid piirama gaaside liikumist. Talvel vaja palju ümber teha,et hingamine parem oleks. 1,0bar graafik millega auto hetkel sõidab. Video ka ühest tõmbest. https://youtu.be/gWtbV24HzJQ Muidugi suur tänu Kaagile,kes pani selle auto korralikult seadesse |
Autor: | cobra [ 04.09.2015 8:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
palju sul staatiline surveaste on? |
Autor: | heicom52 [ 06.09.2015 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Päris hea küsimis Jään hetkel vastuse võlgu,pole sel teemal kõige pädevam |
Autor: | Ultron [ 28.09.2015 18:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
heicom52 kirjutas: Käisin ka dynos ära,aga kahjuks ei tulnud neid numbreid mida lootsin saada ,lootsin saada 300kw rattast. M30B30 on tehasest vabalt hingavana 138kw mootorist ja kui sinna 1 bar boosti peale lajatada, siis ega üle topelt numbrite väga midagi loota ei maksagi Või tahtsid suuremat boosti numbrit saavutada ? cobra kirjutas: palju sul staatiline surveaste on? M30B30 peaks 9:1 olema. |
Autor: | heicom52 [ 25.10.2015 18:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Tegelen 2016 hooaja mootoriga vaikselt,kevad pole enam kaugel Mootoriplokk,vänt,kepsud,kolvid jääved vanad. Olemas on kolm plokikaant nende seast valin kõige viisakama ja siis vaatan mis teha vaja on. Poleerisin vänta: See aasta rajale ei tulnud,sest et käiguvahetusega on probleeme. Esimeselt teisele läheb väga raskelt (poob) ja teiselt kolmandale ka raskelt vahest ka raksuga. Varsti võtan moto ja kasti maha siis vaatan mis seal viga on. Tuli selline mõte,et treiks kolbalt 1.0mm maha,kas on mõtet nii teha Kaane tihend tuleb 1.9mm. |
Autor: | Reimann [ 03.11.2015 20:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Tihend sama mis originaalis? Milliga võiks sinna 8.5:1 kanti saada surveastme. Kalkuleeri üle igaks juhuks. |
Autor: | cobra [ 03.11.2015 22:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
mina leidsin sellised andmed kunagi: http://www.zealautowerks.com/advanced-c ... 7200,400,0 Mina võtan enda masinal 2mm maha (kas see on sinu lõigatud kolb? ma tahtsin ise sama asja teha) 5mm peaks piisav varu jääma selle rõhuga M30b35 kolvide veel sellised künkad ka peal. Kaanetihendi jätan mina originaali, aga plaanis ikkagi plokk ära O rõngastada. Mis komplekti hind saaledele ja kolvirõngastele oli? |
Autor: | heicom52 [ 29.11.2015 20:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Tsiteeri: Tihend sama mis originaalis? Tehases pandi minuarust 1.75mm tihend,aga mina panen 1.9mm tihendi. Tsiteeri: (kas see on sinu lõigatud kolb? Jah kolb on minu lõigatud. Tsiteeri: Mis komplekti hind saaledele ja kolvirõngastele oli? Saaled 100,Rõngad 150. Plokk ka nüüd ilusti puhas ja värvitud. Iga kuu ostan mootorile mingi koguse juppe,ega palju enam polegi vaja,sääre tihendid,nuka hammakas ja mõned tihendid veel pluss mingi pudipadi mis praegu meelde ei tule. Alustasin plokikaane tegemisega täna. Leidsin nurgast ühe kaane mis peale väikest pesu oleks nagu lihvist tuld,selle kaane otsustasin korda teha. Antud kaanel olid klapi otsad liiga palju ära kulunud,arvatavasti on pikalt lastud suurte vahedega. Niisis tulevad klapid ja väga korralik nukk teiselt kaanelt (paremal).Parempoolsel kaanel on veesärk liiga ussitanud. Saab siis jõuludeni lihvida Õnneks pole 24klappi |
Autor: | heicom52 [ 24.01.2016 17:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Vänt ja -1.0mm madalamad kolvid ploki sees nüüd. Ootan juba pikemat aega ketipinguti taldu,nuka ja õlipumba oma. Alguses tellisin B-osa,aga siis selgus,et B-osa enam ei toodeta. Tuli siis A-osa võtta mis peaks Veebruari alguses tulema Mootor tuleb üsna sinine Siduri mitte lahutamise põhjuseks võis olla purunenud kahvli tugi junn. Parempoolne on mis oli kasti sees,keskmine originaal ja vasak ise tehtud metallist mis läheb kasutusse. Wastegate torustiku tegin paremaks . |
Autor: | RFL [ 25.01.2016 9:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
heicom52 kirjutas: Wastegate torustiku tegin paremaks . Kunagi sai enda IWG kolle külge toru keevitatud EWG jaoks, aga kuna selle seinapaksus oli erinev, siis ei saanudki teda pidama, sest kuumaga paisub teistmoodi ja rebib lahti ennast... Vaatan, et sul ka erinevad torud kasutusel. |
Autor: | heicom52 [ 21.02.2016 11:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
heicom52 kirjutas: Kunagi sai enda IWG kolle külge toru keevitatud EWG jaoks, aga kuna selle seinapaksus oli erinev, siis ei saanudki teda pidama, sest kuumaga paisub teistmoodi ja rebib lahti ennast... Vaatan, et sul ka erinevad torud kasutusel. Nojah, sul võib täitsa õigus olla. Need heledamad torud on tõesti õhema seinaga, kui teised. Laisk nagu ma olen, siis ma jätan selle asja nii Moto alumine ots ja kaas on koos, vaja ainult üksteise külge kinni tõmmata Mõned summuti asjad ka olemas,vaja kindlasti sukka veel. Kui on pakkuda 3" sukka siis PS. |
Autor: | heicom52 [ 27.02.2016 18:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 730i R6 89a. heicom52 |
Võtsin vanal mootoril täna kaane maha,tihend on ikka päris kortsus. Pildid räägivad enda eest-mis juhtus |
5. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |