TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 730i R6 89a. heicom52
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12517
4. leht 8-st

Autor:  tõnisson [ 30.08.2014 20:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Kaak räägib õigust, see ei ole kõige parem mõte.

Autor:  heicom52 [ 07.09.2014 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Tean,et see pole hea mõte,aga praegu lasin nii kokku nagu ülevalpool näha.
Eks talvel aega vigade parandust teha.Hetkel vaja mootor käima saada,siis vaatab edasi .
Viimasel ajal on väga vähe aega autoga tegeleda,vaja nüüd sisselaset ja väljalaset tegema hakata.
Sain kätte ka cooleri ja pihustid 650cc.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  murjam [ 08.09.2014 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Kas pihustitel on mingi tootja ka või on "hiinakad"?

Viimasel juhul soovitan olla ettevaatlik. Mul kogemus, kus hiinakad toimisid kenasti, kuid lambist peale paari päeva sõitmist hakkas üks pihusti jukerdama. Sai see välja vahetatud uue samasuguse vastu ning sõidetud mõned päevad, kui hakkas jukerdama järgmine. "Jukerdamine" seisnes siis selles, et soojenedes ei avanenud enam sama kiiresti kui teised pihustid ning üks silinder sai väga vähe kütust ning mootor jättis kohati vahele. Viga ei olnud juhtmetes, lahenes uute mitte-hiinakate pihustitega.

Kui on mingi tootja ka (Denso, Bosch vms), siis hoopis teine lugu, muidugi.

Autor:  heicom52 [ 09.09.2014 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Tegemist on siiski säästu pihustitega.
Tulid siit: http://treperformance.com/i-12473105-tre-60lb-bosch-siemens-deka-iv-style-fuel-injectors-4.html

Autor:  heicom52 [ 08.11.2014 12:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Nüüd cooler ja sisselase paigas :) Vaja klammerdada lõdvikud kinni ja asjad korda sättida,et saaks auto seadistamisele viia.
Praegu kapote all korralik ussipesa kahe aju juhtmed laiali,sest praegu liigutan autot Motronicuga :badgrin:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Selline vigur sai ka vedamiseks tehtud :)
Pilt

Autor:  jeff01 [ 10.11.2014 14:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Split entri eelise nullisid vist wastegate lahendusega ära ja mingit eelist sellest nüüd tulemas pole ilmselt. Mitmese kojaga turbo see on?

Autor:  heicom52 [ 10.02.2015 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

jeff01 kirjutas:
Split entri eelise nullisid vist wastegate lahendusega ära ja mingit eelist sellest nüüd tulemas pole ilmselt. Mitmese kojaga turbo see on?


Kui sa mõtled turbiinikoda,siis see peaks olema 12" Kuna turbo oli enne autot juba olemas,siis ei hakanud enam sinna suuremat otsima.

Summuti ka all. Tehtud Simonsi mustast torust mis kaetud kuumakindla värviga.
Turbost käigukasti lõpuni 3", edasi 2.5" ja lõpus originaal bmw summuti 5.0i oma.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  AnvarV [ 12.02.2015 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Bensuvoolik on 6mm?

Autor:  heicom52 [ 14.02.2015 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Bensiinivoolik on 8mm sise mõõduga.

Täna sai auto lõpuks kokku :-D Nüüd peab siis seadistamisega tegelema.

Pilt
Pilt

Suveveljed ootavad rehve :car
Ette lähevad 225/50R16
Taha 235/50R16

Pilt

Väike talve shoot:
Pilt

Autor:  Cofy [ 15.02.2015 0:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Ma juba ammuilma ootan selle auto valmis saamist. Igapäev ikka turboseitsmesi ei näe. Kas plaanis on kiirendust vms ka sõita?

Autor:  heicom52 [ 15.02.2015 14:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Mõni üritus on ikka plaanis kaasa teha :)

Täna sain lõpuks aju ka tööle :-D Tundub,et mootori juhtmestik on ok ajus andurite näidud ilusti olemas.
Asi hakkab liikuma :) Ei tea,kas Järvamaal ka mõni inimene on,kes seda asja jagab :?: Alguses oleks vähe abi vaja.

Pilt

Autor:  jeff01 [ 15.02.2015 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Ma soovitan soojalt hankida COMiga läppar MSi puhul....Ma ei tea mismoodi ma varem USB adapteritega hakkama sain kuid 2 viimast on kohutav saast ja võin need mõnele huvilisele tasuta ära kinkida :) Ausalt. Lambi hetkel tuleb salvestades miski error sisse ja võib juba kindel olla, et asi ei tööta enam nii kui peab. Ühel juhul hakkas miski teema pihustiväljunditega ja teisel juhul MAPi sisendiga mis lihtsalt mitukümmend KPA alla kukkus...lambi hetkel ja segu loomulikult lahjaks läks. Õnneks midagi katki ei läinud kuna sai boostitoru kohe lahti tehtud kui asi kahtlane tundus.....NA autol võiks WOT alas MAP ilusti 100 kandis olla kuid mingitel hetkedel jäi see WOT alas 84 ja 105 Kpa vahele. Peale comiga firmvare üle laskmist ja käsitsi andmete sisestamist sai asi korda.

Autor:  heicom52 [ 19.04.2015 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Tõesti selle USB-ga viskab erroreid ja keerab kõik peeti.

Avalaksule ei jõudnud kuna auto jäi kütusenälga,sest trass ja pump lahja :oops:
Millegipärast jäi see tähtis sai talvel tegemata :evil:
Nüüd saab asjaga edasi minna,all 044~hiinakas ja 10mm pealejooks.
Praegu saab lati otsast 4 liitrit minutis.Varsti tuleb teine pump lisaks,et saaks E85 kütusega ka sõita.

Aiutiselt sai pump sellise koha
Pilt

Paagist väljavõte 10mm
Pilt

Autor:  jeff01 [ 20.04.2015 14:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Ehk probleem selles, et pump peab imema kütet mitte ei valgu see talle ise peale? 4L minutis võiks kuni 600hp ära toita ideaalis....nii paljuga muidugi ei riskiks. Ilmselt ei testinud sa ka tõstetud rõhuga sest boosti all see ju peab tõusma.

Autor:  zoom1 [ 20.04.2015 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Mis rõhuga mõõtsid pumba tootlikkust, ja kas see on biltema pump?

4. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/