TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 730i R6 89a. heicom52
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12517
3. leht 8-st

Autor:  heicom52 [ 31.05.2014 18:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Täna käib usin juhtmete paigaldamine :)
Pilt

Tegelikult on väike probleem,ei tea millised Audi pooli juhtmed on plussid ja millised miinused!
Äkki keegi oskab aidata!
Pool ise selline.
Pilt

Autor:  heicom52 [ 06.06.2014 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Tervist! Tänaseks on peaaegu kõik juhtmed ühendatud välja arvata paar asja mis tekitavad segadust.
Kas segusiibri juhtmed on mul õieti pandud? Seal kolm pruuni juhet,üks musta, teine einise ja kolmas oranži triibuga.
Pilt kuidas panin:
Pilt

Ikka pole leidnud infot audi pooli kohta,seal kaks pistikut valge ja pruun. kumb on plus kumb miinus?

Pilt

Autor:  murjam [ 06.06.2014 13:36 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Kas äkki on pooli juhtmeid võimalik mõõta/vaadata originaaljuhtmestikust või leida täpsemat infot konkreetse pooli kohta (koodi järgi) netist?

TPS-i puhul ära ühenda suvaliselt "värve", vaid mõõda takistusi. TPS-il on 3 pin-i. Ühte läheb pluss (5V), teise mass ja kolmas on signaali väljund. Kui asendit liigutada, siis kahe pin-i vaheline takistus ei muutu. Need on üks 5V ja teine mass (üldjuhul pole vahet, kumba pidi ühendada, aga võid igaks juhuks kontrollida, äkki üks on TPS-i korpusega ühenduses vms). Üle jäänud pin ongi siis väljund, mis peab minema Megasquirti. Mass võta kindlasti Megasquirti sensorite massi pin-i alt ning 5V saad ka Megasquirtist.

Autor:  heicom52 [ 06.06.2014 16:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:
Pilt

Autor:  tilkur [ 06.06.2014 17:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

heicom52 kirjutas:
TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:

Selle "tps"-iga pole sul midagi teha.See peab olema potekas.Audi poolil kollane on +

Automaadi Tps on õige asi(ümmarguse pistikuga)

Autor:  heicom52 [ 06.06.2014 19:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Nüüd asi selge :-D Suured tänud Tilkurile!
Automaadi omal 6pin-i, 1.pluss 5v 2.mass 3.signaal ja ülejäänud kolm jäävad tühjaks :idea:
Nii saan mina asjast aru,kui testriga mõõta.

Autor:  kilplane [ 08.06.2014 16:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

see mis pildil on tühikäigu lüliti. miks see teine lüliti on vajalik on naljakas. üldjuhul jõuab potekas lõppu ennem kui pedaal täiesti põhja jõuab.
juu siis midagi lülitatakse sellega, mis ei käi ajust läbi?

Autor:  heicom52 [ 10.06.2014 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Kiire googeldamine andis vastuseks.
Mõlemad lähevad ajusse.
Vasak,pin-52, tps idle used for tps 0-5v sig
Parem,pin-53, tps wot used for +5v reference signal

Autor:  heicom52 [ 13.07.2014 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Tervist! Pole ammu midagi postitanud siia,vahepeal pole midagi olulist juhtunud ka.
Praegu möllan kollega kolm silindrit on kokku punktitud,need lasen tööjuures korraliku keevitusega kinni,siis saab ülejäänud kolm ära teha ei hakka oma mängu keevitusega jamama :-D
Aju pole veel seadistada saanud,kuna vahepeal on olnud kaablite ja arvutiga nu@@ :x

Kollele vaja teha WG torud veel. Wastegate,cooler ja pihustid peaks varsti kohale jõudma :-D
2015 Avalaksul tahaks ikka kohal olla 8)
Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  marion96 [ 16.07.2014 10:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?

Autor:  heicom52 [ 10.08.2014 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

marion96 kirjutas:
Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?

Tavaline Febist ostetud veetoru seinapaksusega 2,5mm.


WG tahan panna nii.

Pilt
Pilt

Hakkab see asi tööle nii :?: Ei viitsi asja keerulisemaks enam ajama hakata.

Autor:  Mardo [ 10.08.2014 16:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Pilt

Autor:  murjam [ 11.08.2014 16:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

See, kas niimoodi saab boosti stabiilselt hoidma, sõltub mootorist, turbost, pööretest jne. Kõrgel pöördel on tootliku turbo ja hästihingava mootori korral madala boostiga kindlasti probleeme (boost kipub kasvama).

Samas, kui on plaanis pööret mitte väga kõrgele ajada, keerata veidi rohkem boosti ja mootori/turbo kombo täpselt kokku mängib, ei pruugi sellise asetusega mingit probleemi olla.

Autor:  tanel12 [ 22.08.2014 0:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Hetkel veel ju täitsa võimalik nurga alla ajada.

Autor:  kaak [ 26.08.2014 9:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

lisaks eelnevatele kommentaaridele:
Väga halb mõte on see, kui sunnid väljuvaid gaase tagurpidi kollektori torudes liikuma. 1, 2, 4, 5 torudel pole tuulutust, ning nendes olev rõhk on kõrgem kui 3, 6 torudes- seega liigub 3,6 torus iga tsükli ajal ka õhk tagurpidi. See tekitab kindlasti probleeme.

3. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/