BMW 730i R6 89a. heicom52

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas sm. pelle »

Mis rõhuga see tuli?
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Rõhk jäi 1.0bar.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas murjam »

Millest see jõnksutamine 5000 pöördest ülevalpool? Sellise jõuga peaks juba ketsi tegema küll :)
Lauda nitro
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas hents99 »

Väänet on omajagu palju.

Mis see kangem nukk tähendab?
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Mis see kangem nukk tähendab?[/quote]

Mõtlesin seda nii, et vähe teravama kraadiga nukkvõll panna.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

murjam kirjutas:Millest see jõnksutamine 5000 pöördest ülevalpool? Sellise jõuga peaks juba ketsi tegema küll :)
Krt seda teab,üks põhjus võib olla manuaalne boost controller. Sõiduga ja dünos nagu mingit jõnksutamis tunnet pole :) Seda oma peega muidugi ei tunne ,kui paar kilowatti vahepeal ära kaob :)
Tahan panna el juhitava boost controlleri, et oleks igas pöörde vahemikus õige rõhk .
Ketsi teeb küll kui vaja :-D 195/65r15 rehviga kolmandaga kohalt minna suure tossu saatel pole probleem :)
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas eclipse »

Mootorratta mõõdus rehv ka see ju.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Nojah 260/35R18 pannakse motikale esirehviks juba tänapäeval :-D 195 See jalgratta rehv lausa ju :)
Kasutan 15" rehvi selleks, et mul neid velgi palju, rehve ka tajooba ja ei koorma ka ülekandeid niisama funni pärast.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Ootab kevadet üks härmas ja lumine e32-he kärakas 8) .

Pilt
Pilt

Seetalv ei tule mingeid uuendusi. Läheb kevadel rajale nii nagu on.
Pole oma saaniga aega tegeleda on palju muid projekte käsil :)

Näiteks sõbrale ehitan subaru imprezat turbokaks millega hakkame jäärada nühkima :)
Säästu STI 1.6 projekt :-D
Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Sain talvel palju asju mida oli väga vaja:-D
Kast,differ tavaline 3,45, veovõllid ja kardaani.
Pilt

Kastile ja diffrile liivapritsi värv peale ja alla. Nüüd peaks saama käike töösooja kastiga esimeselt teisele inimese moodi vahetada, mitte nagu vanaga kahe käega :evil: Vana kast tegi töösoojalt väga koledat häält tühikäigul.
Pilt

Diffri padi oli ka täitsa otsas.
Pilt
Kolksus teine juba enne kristust seal vist :) Igatahes puhastasin vana puksi korpuse ära ja keevitasin jäigaks.
Pilt
Pilt

Eelmisest aastast üks video klip.
http://youtu.be/hwbFRlcxTzs
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas redline »

Selle difripuksi jäigaks keevitamisega peab ka sillatalapuksid jäigaks keevitama, muidu hakkab neid difri tagumisi kaasi vahetama tihti :-D
e36 compact 2jz
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

redline kirjutas:Selle difripuksi jäigaks keevitamisega peab ka sillatalapuksid jäigaks keevitama, muidu hakkab neid difri tagumisi kaasi vahetama tihti :-D
Mis valemiga see jäik padi diffri kaant lõhkuma hakkab :?: :?:
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas jeff01 »

heicom52 kirjutas:
redline kirjutas:Selle difripuksi jäigaks keevitamisega peab ka sillatalapuksid jäigaks keevitama, muidu hakkab neid difri tagumisi kaasi vahetama tihti :-D
Mis valemiga see jäik padi diffri kaant lõhkuma hakkab :?: :?:
Kujuta nüüd ette, et su tagasild kinnitub jäigalt vaid läbi diffrikaane....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Seda kutsutakse diffri padjaks, aga tegelikult on see tagumine sillaraami padi.
Differ kinnitub ju eraldi kolme puksiga sillaraami küljes.
E34-jal on jah differ sillaraami ja kere vahel :) M50 mootoritega isenditel.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Tere tere. Pole päris mitu aastat siin käinud :-D Auto endiselt alles,nüüd siis juba 10aastat. Mootor ikka sama hea M30B30.Eelmine suvi sai uue värvkette :) Autol enem üvd pole kuna enam ei saamustalt teha :x Käin vahest üritustel kummi põletamas ja niisama Kehalas või kuskil driftimas. Auto saanud alla MTS coiloversid polu puksid ja hydro kässari.
Kahjuks pildid kustunud kuna fotoalbum lõpetas tegevuse.
https://www.youtube.com/channel/UCclYNd ... QMMUakOANg
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Vasta