BMW 730i R6 89a. heicom52
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Ilus deto ju.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Kurt jah päris korralikult paugutanud,õnneks jäid seekord kolvid ja kepsud terveks
Kolm küünalt ka puru. Küünlad olid CHAMPIONID RN7YCC.
Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.
Kolm küünalt ka puru. Küünlad olid CHAMPIONID RN7YCC.
Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.01.2013 15:29
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Seal stange taga ilmselt ei ole coolerile kõige parem õhuvool ka. Kas tuleb efektiivsuse nimel veidi seitsmese sleeperlikku ilu loovutada või midagi uut välja mõelda Vesi-õhk cooler äkki?
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Ei imesta.heicom52 kirjutas: Cooler vist ei jahuta korralikult,kui lasta 1,2,3,4 korralikult peeneks 0-200km/h siis tõuseb sisselaske temp logi järgi 45-60 kraadini,kui
õues oli pluss15.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Isegi hästi kui selline kärg suudab nii palju jahutada.
Audidel 2.2T mootoriga on näiteks originaal kütusetorustik 5mm läbimõõduga (kohati vist üleminekud 4mm) ja originaal bosch 044 pumbaga kannatab see 500hp ära.
Kui nüüd 8mm kütusetorustik teha, siis selle ristlõike pindala on umbes 2.5 korda suurem. Lihtsalt ei ole mõtet väga suureks ka selle kütusetorustikuga minna.
Hetkel oleks pigem mõttekam osta originaal 044 pump või mõni muu alternatiiv kvaliteet toode.
Audidel 2.2T mootoriga on näiteks originaal kütusetorustik 5mm läbimõõduga (kohati vist üleminekud 4mm) ja originaal bosch 044 pumbaga kannatab see 500hp ära.
Kui nüüd 8mm kütusetorustik teha, siis selle ristlõike pindala on umbes 2.5 korda suurem. Lihtsalt ei ole mõtet väga suureks ka selle kütusetorustikuga minna.
Hetkel oleks pigem mõttekam osta originaal 044 pump või mõni muu alternatiiv kvaliteet toode.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Kui cooleri ostsin,siis ei pööranud selle sisule erilist tähelepanu ja puudusid vist ka müügikuulutuses vastavad pildid.
Hind oli ka suht olematu,kui tekib rohkem vaba raha,siis ostan parema cooleri.
Tänase seisuga on kõik koos ja valmis dynoks, 29.03.16 on dyno aeg.
Summuti tegin otse läbi 3" ja lõpus reso, hääl on väga mõnus
Üks lisavidin ka mida tehas ei paigaldanud antud mootorile.
Niisama mõned pildid mootorist ja autost.
Hind oli ka suht olematu,kui tekib rohkem vaba raha,siis ostan parema cooleri.
Tänase seisuga on kõik koos ja valmis dynoks, 29.03.16 on dyno aeg.
Summuti tegin otse läbi 3" ja lõpus reso, hääl on väga mõnus
Üks lisavidin ka mida tehas ei paigaldanud antud mootorile.
Niisama mõned pildid mootorist ja autost.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Upitan vahepeal teemat . Ega midagi erilist olegi rääkida,kui ainult seda, et sai uus cooler VKM ist toodud.
Käisin 29.03 ka dünos, aga seal polnud selle saastaga midagi teha,temp läks kohe pluss 60 tegime maanteel lihtsalt uuele mootorile kerge seade.
30.04 sain uue cooleri peale,maanteel sõites on temp paar kraadi kõrgem,kui välisõhk.
See kuu käin dünos veel ära,nüüd kannatab mõne kilovati juurde keerata
Käisin 29.03 ka dünos, aga seal polnud selle saastaga midagi teha,temp läks kohe pluss 60 tegime maanteel lihtsalt uuele mootorile kerge seade.
30.04 sain uue cooleri peale,maanteel sõites on temp paar kraadi kõrgem,kui välisõhk.
See kuu käin dünos veel ära,nüüd kannatab mõne kilovati juurde keerata
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.
Martin
Martin
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Pole sellel VKMi cooleril häda midagi,jahutab nagu vana mees Selle raha eest on asja küll ja veel.Prual kirjutas:Tere,endal cooleri ost plaanis ja vaatasin ka VKM aga vaadates sinu teemast siis peab edasi otsima või ehk jagad infot asjakohast.
Martin
Näiteks õues on temp +25 siis driftides näitab mul sisselaske temp +30-35 kraadi.
(See mida ma nimetasin saastaks,see oli Ebayst ostetud 50 eurine cooler)
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.marion96 kirjutas:äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
jamh...seda ma pidasingi silmas konstruktsiooni alltwist kirjutas:Küsimus on ikka efektiivses pindalas, mitte välismõõtmetes.marion96 kirjutas:äkki oskad öelda selle hiina cooleri kärje mõõdud? iseenesest see ju nii lihtne asi, et peaks jahutama küll kui piisavalt suur ja õhku peale tuleb. Või tal kärg siis mingi teistsuguse konstruktsiooniga?
Võrdle uue ja vana kärgesid ning tee oma järeldused.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Küsiks ka cooleri mõõte, tundub et e34jal seal rohkem ruumi küll ei ole..
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Jahuti mõõdud on 600x300x76 sisse/välja 3". E34jale oleks mõistlikum panna vähe kitsam ja natuke kõrgem , kuna seal tsipa vähem ruumi.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Sai täna natuke tuulutatud vanakest rullide peal Tulid päris head numbrid, aga ikka ei saanud 300kw kätte
Praegu on mootoril max turvaline power käes,kuna see orikas kaas ja nukk takistavad hingamist.
Talvel sebib vähe kangema nuka.
Wheel Power 274,20 kw & 567,04 nm
Praegu on mootoril max turvaline power käes,kuna see orikas kaas ja nukk takistavad hingamist.
Talvel sebib vähe kangema nuka.
Wheel Power 274,20 kw & 567,04 nm
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2