Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.05.2014 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Täna käib usin juhtmete paigaldamine :)
Pilt

Tegelikult on väike probleem,ei tea millised Audi pooli juhtmed on plussid ja millised miinused!
Äkki keegi oskab aidata!
Pool ise selline.
Pilt

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2014 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Tervist! Tänaseks on peaaegu kõik juhtmed ühendatud välja arvata paar asja mis tekitavad segadust.
Kas segusiibri juhtmed on mul õieti pandud? Seal kolm pruuni juhet,üks musta, teine einise ja kolmas oranži triibuga.
Pilt kuidas panin:
Pilt

Ikka pole leidnud infot audi pooli kohta,seal kaks pistikut valge ja pruun. kumb on plus kumb miinus?

Pilt

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2014 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kas äkki on pooli juhtmeid võimalik mõõta/vaadata originaaljuhtmestikust või leida täpsemat infot konkreetse pooli kohta (koodi järgi) netist?

TPS-i puhul ära ühenda suvaliselt "värve", vaid mõõda takistusi. TPS-il on 3 pin-i. Ühte läheb pluss (5V), teise mass ja kolmas on signaali väljund. Kui asendit liigutada, siis kahe pin-i vaheline takistus ei muutu. Need on üks 5V ja teine mass (üldjuhul pole vahet, kumba pidi ühendada, aga võid igaks juhuks kontrollida, äkki üks on TPS-i korpusega ühenduses vms). Üle jäänud pin ongi siis väljund, mis peab minema Megasquirti. Mass võta kindlasti Megasquirti sensorite massi pin-i alt ning 5V saad ka Megasquirtist.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2014 16:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:
Pilt

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2014 17:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
heicom52 kirjutas:
TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:

Selle "tps"-iga pole sul midagi teha.See peab olema potekas.Audi poolil kollane on +

Automaadi Tps on õige asi(ümmarguse pistikuga)

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2014 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Nüüd asi selge :-D Suured tänud Tilkurile!
Automaadi omal 6pin-i, 1.pluss 5v 2.mass 3.signaal ja ülejäänud kolm jäävad tühjaks :idea:
Nii saan mina asjast aru,kui testriga mõõta.

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2014 16:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
see mis pildil on tühikäigu lüliti. miks see teine lüliti on vajalik on naljakas. üldjuhul jõuab potekas lõppu ennem kui pedaal täiesti põhja jõuab.
juu siis midagi lülitatakse sellega, mis ei käi ajust läbi?

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.06.2014 21:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Kiire googeldamine andis vastuseks.
Mõlemad lähevad ajusse.
Vasak,pin-52, tps idle used for tps 0-5v sig
Parem,pin-53, tps wot used for +5v reference signal

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.07.2014 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Tervist! Pole ammu midagi postitanud siia,vahepeal pole midagi olulist juhtunud ka.
Praegu möllan kollega kolm silindrit on kokku punktitud,need lasen tööjuures korraliku keevitusega kinni,siis saab ülejäänud kolm ära teha ei hakka oma mängu keevitusega jamama :-D
Aju pole veel seadistada saanud,kuna vahepeal on olnud kaablite ja arvutiga nu@@ :x

Kollele vaja teha WG torud veel. Wastegate,cooler ja pihustid peaks varsti kohale jõudma :-D
2015 Avalaksul tahaks ikka kohal olla 8)
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2014 10:11 
Eemal

Liitunud: 01.04.2011 21:08
Postitusi: 104
Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.08.2014 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
marion96 kirjutas:
Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?

Tavaline Febist ostetud veetoru seinapaksusega 2,5mm.


WG tahan panna nii.

Pilt
Pilt

Hakkab see asi tööle nii :?: Ei viitsi asja keerulisemaks enam ajama hakata.

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.08.2014 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Pilt

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2014 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
See, kas niimoodi saab boosti stabiilselt hoidma, sõltub mootorist, turbost, pööretest jne. Kõrgel pöördel on tootliku turbo ja hästihingava mootori korral madala boostiga kindlasti probleeme (boost kipub kasvama).

Samas, kui on plaanis pööret mitte väga kõrgele ajada, keerata veidi rohkem boosti ja mootori/turbo kombo täpselt kokku mängib, ei pruugi sellise asetusega mingit probleemi olla.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2014 0:58 
Eemal

Liitunud: 19.11.2013 18:24
Postitusi: 26
Hetkel veel ju täitsa võimalik nurga alla ajada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2014 9:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
lisaks eelnevatele kommentaaridele:
Väga halb mõte on see, kui sunnid väljuvaid gaase tagurpidi kollektori torudes liikuma. 1, 2, 4, 5 torudel pole tuulutust, ning nendes olev rõhk on kõrgem kui 3, 6 torudes- seega liigub 3,6 torus iga tsükli ajal ka õhk tagurpidi. See tekitab kindlasti probleeme.

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11