TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12507 |
1. leht 3-st |
Autor: | jeff01 [ 03.01.2014 11:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Nuka teemal: Jah võib aga sellest pole midagi sest uue nukkvõlliga PEAB alati panema uued tõukurid ja teostama nuka sissetöötamis tsükli. Soovitan kontrollida mis tõukurite ja vedrdega su nukkvõll kokku sobib enne kui kokku lappad. 2,5" väljalase on küllalt selle jõu juures. |
Autor: | bmwre39 [ 03.01.2014 11:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Tuligi lõpuks teema ära.uurin kuskohas masina seadesse lased panna? ja võtad kasutusele ka metanooli pritse?.. Sinult soetatud turbo toimetab hästi. Jään teemat jälgima. |
Autor: | Kahvel [ 03.01.2014 11:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Pumppihustitega mootor?Nende mootorite puhul on nukkvõlli ja tõukurite kulumien tavaline,kui sisse valada valet õli.Isegi neid nukkasi ja tõukureid saanud vahetada ja nii mõnelgi tõukuril on auk sisse tulnud. |
Autor: | kuno666 [ 03.01.2014 12:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Kaua see nukkvõlli sissetöötamis sükkel olema peaks? Huvitav välismaal panevad kõik endale kohe 3 tollise väljalaske sama kompoti juures. Seatese lasen ilmselt panna kasutaja PRJ juures aga ennem vaja veel natuke asja veel timmida ja sidur ära vahetada. metanool pritse oleks hea aga hetkel ei ole rahaliselt võimalik. Õli olen pannud seda mida pärnu seati esindus pakub. |
Autor: | kalle211 [ 03.01.2014 14:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Kahvel kirjutas: Pumppihustitega mootor?Nende mootorite puhul on nukkvõlli ja tõukurite kulumien tavaline,kui sisse valada valet õli.Isegi neid nukkasi ja tõukureid saanud vahetada ja nii mõnelgi tõukuril on auk sisse tulnud. Tõsi ta on selle mootori nukad ja tõukurid on eriti tundlikud õli kvaliteedi suhtes. |
Autor: | kuno666 [ 03.01.2014 15:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Aga milline see õige õli siis on? |
Autor: | kalle211 [ 03.01.2014 18:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Kuna vanadel diislitel avanes pihusti ca120 bari juures siis uutel diislitel on see rõhk kuni 2200bar.See tähendab seda et kütus pihustatakse oluliselt peenemateks osakesteks ja peenemate osakeste pölemisel tekib ka peenike tahm, mis nõuab õlilt paremaid tahmaosakeste sidumisomadusi, et samal ajal säiliksid õlil suurepärased määrimis omadused(mis on just olulised pumppihustite puhul, kuna pihustid on nukkvõllile suur lisakoormus)Siis on välja töötatud vastavat sertifikaati omavad õlid.Autotootja paneb igale autole selle sertifikaadi numbri kaasa ja erinevate õli tootjate õlide omadusi lugedes leiame sealt vastavad sertifikaadi numbrid ja kui number on sama mis autole ette nähtud olemegi leidnud sobiva õli.Siis jääb ainult veel otsustada milline tootja valida.Õli vahetus välp võiks jääda 10000km ,mis siis et lubatakse mingeid ulmelisi kilomeetreid.Pakutakse igasuguseid racing õlisid veel aga nende kohapealt ei oska kahjuks kaasa rääkida. |
Autor: | jeff01 [ 03.01.2014 19:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
No miinimumnõue pumppihustiga diislil on 505.01 Kuna sul katti pole siis madala tuhastusega õli sa ilmselt ei vaja. Ilma selleta muidu tulevadki augud sisse. Tootjatest ilmselt sobivad nii Gulf, LM, Mobil või Castrol Ma arvasin, et sul on 66 või 91kw mootorist tehtud asi kui seda nukkvõlli osa rääkisin. Pumppihustitega kursis pole kuidas see käib. Muidu reeglina tapab asja see, kui pannakse käima ja võetakse vaikselt. Uue nuka / tõukurite / vedrude combo break in käib pigem kõrgendatud pöördel. Näiteks nii, et hoitakse vähemalt 15 minutit järjest peale mineraalõliga esmakäivitust 2500 ja 4000 pöörde vahel ja ei lasta tühikäigule lonkama. Omal on selline operatsioon varsti ees aga dualcarb mootoriga ja kuna ma pole eriline karpafänn siis veidi kardan seda, et kas ta ikka kohe käib nii hästi suva düüside ja seadega kui nõutakse. |
Autor: | kuno666 [ 03.01.2014 21:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Õli olen siiani vahetanud 10000km pealt kuna eriti seda 15000km on selgelt palju juba. No nüüd kui kokku saan siis teen nagu nii õli vahetuse ära ja lähen uurin flexoilist uut õli neil seal suur valik ja vaatan mida nad seal pakuvad. Jah see masin on juba tehasest 110kw ja nüüd tuleb oluliselt rohkem. Selline kompott nagu peale läheb peaks õige seadistusega tulema ligi 270hp kui kaan ära portida siis peaks üle 300hp saama. Hullud inglased on lisanud sellisele kompotile veel nitro ja metanool pritse ja 380hp kätte saanud. Aga et sellist jõudu saada pean ka cooleri välja vahetama. Siit ka küsimus targematele kas sellele originaal coolerile saab külge teha alumiinium vannid ja plastikutest loobuda. Muidugi oleks võimalik otsida audi s3 cooler aga see maksab 300+ euri |
Autor: | ahto42 [ 04.01.2014 11:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal. |
Autor: | kuno666 [ 04.01.2014 13:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Ei tea jah nagu 90 alguse lada nukad mis kulusid ümmarguseks:D Täna käis tuttav siin ära ja taastas keerme ära nüüd pihusti peal ja kinni loodan ,et jääb pidama. Täna loodaks turbo peale saada aga ennem vaja turbo klapp natuke paremini panna ja piiramis kruvi ka tekitada. |
Autor: | jeff01 [ 04.01.2014 15:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
ahto42 kirjutas: Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal. Ehk tasub siis viga üles otsida mitte nukkvõlle vahetada kui ta just 1 000 0000 km sõitnud pole |
Autor: | ahto42 [ 04.01.2014 17:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
See minu venna teema ei ole maailmas üksikjuhtum. Seal peab ikka sulami viga olema, kui mingi ajastu masinatel see viga üle maailma on, lisaks tal veel tõukurite reguleerseibidel peaaegu augud sees, mida ta ise, autode remontijana, teistel tootjatel kohanud ei ole. Vaata turu peal 2003-2005 2.5 tdi'sid ja piilu õlikorgist nukkvõlli ja pilt ei ole paljudel meeldiv. Nüüd ta ise ka dilemma ees. et paneks INA tõukurid ja seibid(peaks olema väga kvaliteet tootja), aga mida teha nukkvõllidega? Neid INA ei tooda. Kusagilt peab ju kokkuhoid tulema, Nt isegi 2003 a A6 audidel salongis uste käepidemetel värv maha kulunud. |
Autor: | jeff01 [ 04.01.2014 21:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666 |
Mulle ei pea seletama neid asju mida ma päevast päeva näen. Näen ka seda, et uued autod siiski hooldades kahekordse garantiiaja vastu peavad ja kui keegi juba 5x vahetanud siis... |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |