Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.01.2014 22:41 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Teen siis enda masinast ka siia teema. Autoks siis seat leon mida veab edasi 1.9tdi 110kw mootor ja otseloomulikult 4 vedu, et talvel ikka nalja ka saaks. Kuna seda autot on vaevanud kogu aeg mingid turbo vead siis ja otsa on saanud juba 2 originaal turbot siis eelmine kevad sai peale pandud 3.0tdi bmw turbo gt2260v mis aga ei toimetanud nii nagu vaja. Seda räägitakse ka välisma foorumites ,et see turbo ei sobi kohe mitte 1.9tdi masinale vaid sobib suurema litraasiga mootorile. Kuigi sai kohe algul otsitud audi turbot gtb2260v mis on mõeldud 3.0 tdi 176kw siis saigi see lõpuks leitud. Kuna 4 vedusel on ruumi vähe siis nagu ka eelmise turboga tuli ka teha audi turbole torukolektor mis sai siis nüüd valmis. Vaja on veel teha 3 Down pipe ja võimalik ,et lõpuni välja sirge 3 toru hetkel küll 2,5 tühitoru otsast lõpuni aga eks paistab kuidas aega ja raha on.
Kuna autol olid ka pihustid juba otsakorral ja eestis oleks remont läinud mingi 800+euri sai otsustatud pigem juba suurematele otstele ehk siis 120% suuremad kui tehase omad. Nukk oli samuti kulunud ja tellisin saksamaalt uue sport nuka. Selline küsimus ka veel kas kulunud nukkvõll võib uued hüdrotõukurid ära kulutada? Sai 2a tagasi pandud uued tõukurid ja nüüd olid need nii kulunud ,et ühel oli lausa auk sees.
See aasta tahaks veel kere remonti tegema hakata kuna vasak tiib on läbi ja värv on siit ja sealt pleekinud ja kole.
Autol all siis coilover vedrustus ja asa ar1 veljed mis on 18 tollised. Tehasest on veel autol tehase spoiler ring ja poolnahk istmed.
Pilt
Pilt
Pilt
turbo, pihustid ja nukk
Pilt
turbo ja kolektori sobitamine
Pilt
Pilt
uus vs vana kolle
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nuka teemal: Jah võib aga sellest pole midagi sest uue nukkvõlliga PEAB alati panema uued tõukurid ja teostama nuka sissetöötamis tsükli.
Soovitan kontrollida mis tõukurite ja vedrdega su nukkvõll kokku sobib enne kui kokku lappad. 2,5" väljalase on küllalt selle jõu juures.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Tuligi lõpuks teema ära.uurin kuskohas masina seadesse lased panna? ja võtad kasutusele ka metanooli pritse?..
Sinult soetatud turbo toimetab hästi.
Jään teemat jälgima.

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.12.2010 13:23
Postitusi: 43
Pumppihustitega mootor?Nende mootorite puhul on nukkvõlli ja tõukurite kulumien tavaline,kui sisse valada valet õli.Isegi neid nukkasi ja tõukureid saanud vahetada ja nii mõnelgi tõukuril on auk sisse tulnud.

_________________
G3 3.2 VR6


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 12:40 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Kaua see nukkvõlli sissetöötamis sükkel olema peaks? Huvitav välismaal panevad kõik endale kohe 3 tollise väljalaske sama kompoti juures.
Seatese lasen ilmselt panna kasutaja PRJ juures aga ennem vaja veel natuke asja veel timmida ja sidur ära vahetada. metanool pritse oleks hea aga hetkel ei ole rahaliselt võimalik.
Õli olen pannud seda mida pärnu seati esindus pakub.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 14:56 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Kahvel kirjutas:
Pumppihustitega mootor?Nende mootorite puhul on nukkvõlli ja tõukurite kulumien tavaline,kui sisse valada valet õli.Isegi neid nukkasi ja tõukureid saanud vahetada ja nii mõnelgi tõukuril on auk sisse tulnud.


Tõsi ta on selle mootori nukad ja tõukurid on eriti tundlikud õli kvaliteedi suhtes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 15:46 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Aga milline see õige õli siis on?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 18:43 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Kuna vanadel diislitel avanes pihusti ca120 bari juures siis uutel diislitel on see rõhk kuni 2200bar.See tähendab seda et kütus pihustatakse oluliselt peenemateks osakesteks ja peenemate osakeste pölemisel tekib ka peenike tahm, mis nõuab õlilt paremaid tahmaosakeste sidumisomadusi, et samal ajal säiliksid õlil suurepärased määrimis omadused(mis on just olulised pumppihustite puhul, kuna pihustid on nukkvõllile suur lisakoormus)Siis on välja töötatud vastavat sertifikaati omavad õlid.Autotootja paneb igale autole selle sertifikaadi numbri kaasa ja erinevate õli tootjate õlide omadusi lugedes leiame sealt vastavad sertifikaadi numbrid ja kui number on sama mis autole ette nähtud olemegi leidnud sobiva õli.Siis jääb ainult veel otsustada milline tootja valida.Õli vahetus välp võiks jääda 10000km ,mis siis et lubatakse mingeid ulmelisi kilomeetreid.Pakutakse igasuguseid racing õlisid veel aga nende kohapealt ei oska kahjuks kaasa rääkida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
No miinimumnõue pumppihustiga diislil on 505.01 Kuna sul katti pole siis madala tuhastusega õli sa ilmselt ei vaja. Ilma selleta muidu tulevadki augud sisse. Tootjatest ilmselt sobivad nii Gulf, LM, Mobil või Castrol
Ma arvasin, et sul on 66 või 91kw mootorist tehtud asi kui seda nukkvõlli osa rääkisin. Pumppihustitega kursis pole kuidas see käib.
Muidu reeglina tapab asja see, kui pannakse käima ja võetakse vaikselt. Uue nuka / tõukurite / vedrude combo break in käib pigem kõrgendatud pöördel. Näiteks nii, et hoitakse vähemalt 15 minutit järjest peale mineraalõliga esmakäivitust 2500 ja 4000 pöörde vahel ja ei lasta tühikäigule lonkama. Omal on selline operatsioon varsti ees aga dualcarb mootoriga ja kuna ma pole eriline karpafänn siis veidi kardan seda, et kas ta ikka kohe käib nii hästi suva düüside ja seadega kui nõutakse.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2014 21:02 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Õli olen siiani vahetanud 10000km pealt kuna eriti seda 15000km on selgelt palju juba. No nüüd kui kokku saan siis teen nagu nii õli vahetuse ära ja lähen uurin flexoilist uut õli neil seal suur valik ja vaatan mida nad seal pakuvad.
Jah see masin on juba tehasest 110kw ja nüüd tuleb oluliselt rohkem. Selline kompott nagu peale läheb peaks õige seadistusega tulema ligi 270hp kui kaan ära portida siis peaks üle 300hp saama. Hullud inglased on lisanud sellisele kompotile veel nitro ja metanool pritse ja 380hp kätte saanud.
Aga et sellist jõudu saada pean ka cooleri välja vahetama. Siit ka küsimus targematele kas sellele originaal coolerile saab külge teha alumiinium vannid ja plastikutest loobuda. Muidugi oleks võimalik otsida audi s3 cooler aga see maksab 300+ euri


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2014 11:42 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2014 13:47 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Ei tea jah nagu 90 alguse lada nukad mis kulusid ümmarguseks:D Täna käis tuttav siin ära ja taastas keerme ära nüüd pihusti peal ja kinni loodan ,et jääb pidama. Täna loodaks turbo peale saada aga ennem vaja turbo klapp natuke paremini panna ja piiramis kruvi ka tekitada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2014 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ahto42 kirjutas:
Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal.


Ehk tasub siis viga üles otsida mitte nukkvõlle vahetada kui ta just 1 000 0000 km sõitnud pole

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2014 17:02 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
See minu venna teema ei ole maailmas üksikjuhtum. Seal peab ikka sulami viga olema, kui mingi ajastu masinatel see viga üle maailma on, lisaks tal veel tõukurite reguleerseibidel peaaegu augud sees, mida ta ise, autode remontijana, teistel tootjatel kohanud ei ole. Vaata turu peal 2003-2005 2.5 tdi'sid ja piilu õlikorgist nukkvõlli ja pilt ei ole paljudel meeldiv. Nüüd ta ise ka dilemma ees. et paneks INA tõukurid ja seibid(peaks olema väga kvaliteet tootja), aga mida teha nukkvõllidega? Neid INA ei tooda.
Kusagilt peab ju kokkuhoid tulema, Nt isegi 2003 a A6 audidel salongis uste käepidemetel värv maha kulunud.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2014 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mulle ei pea seletama neid asju mida ma päevast päeva näen. :)
Näen ka seda, et uued autod siiski hooldades kahekordse garantiiaja vastu peavad ja kui keegi juba 5x vahetanud siis...

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11