Volvo 240 B230FT - Ollu
Volvo 240 B230FT - Ollu
Tere kõigile!
Täna täitus ühe väikese poisi unistus ja mu tee viis lõpuks turboni. Otsustsin ka selle pundiga siin liituda, et vähe teadmisi ammutada ja targemaks saada, kuna see turbomaailm on minu jaoks suht tume veel.
Ühesõnaga. Autoks on Volvo 240 aastast 1983. Eelmine talv sai tehtud keretööd ning juulis sai selga uus värv. Peale seda sain 5 kuud sõita ja nüüd läks auto talvekorterisse. Kindlad plaanid olid tehtud, mis talvejooksul tehtud peab saama ning üks neist plaanidest oli turbomootor.
Nagu mainitud sai, siis tänasest jõudsin ka turboni. Sai nimelt doonor toodud.
Mootor on pärit siis selle pilli pealt. Originaal karpaka mis halli auto peal oli sain kaasa.
http://www.youtube.com/watch?v=yzzdbd6h ... e=g-crec-u" onclick="window.open(this.href);return false;
Koneks B230FT siis. 2.3L Turbokas. Tehasest 121 kW.
Juttude järgi on ehitatud tänavalt tulnud mootorist ühele papile, kes sõitis kunagi rallit. Sõitis 2-3 sõitu ära ja siis tervis ei lubanud ikka sõitu ja müüdi maha. Sellest ajast pmst niisama olnud.
Ja hetkeseis selline
Pikemalt kirjutanud olen siin, kui kellelgi on huvi seni tehtud tegemiste vastu.
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... 20&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ollu
Täna täitus ühe väikese poisi unistus ja mu tee viis lõpuks turboni. Otsustsin ka selle pundiga siin liituda, et vähe teadmisi ammutada ja targemaks saada, kuna see turbomaailm on minu jaoks suht tume veel.
Ühesõnaga. Autoks on Volvo 240 aastast 1983. Eelmine talv sai tehtud keretööd ning juulis sai selga uus värv. Peale seda sain 5 kuud sõita ja nüüd läks auto talvekorterisse. Kindlad plaanid olid tehtud, mis talvejooksul tehtud peab saama ning üks neist plaanidest oli turbomootor.
Nagu mainitud sai, siis tänasest jõudsin ka turboni. Sai nimelt doonor toodud.
Mootor on pärit siis selle pilli pealt. Originaal karpaka mis halli auto peal oli sain kaasa.
http://www.youtube.com/watch?v=yzzdbd6h ... e=g-crec-u" onclick="window.open(this.href);return false;
Koneks B230FT siis. 2.3L Turbokas. Tehasest 121 kW.
Juttude järgi on ehitatud tänavalt tulnud mootorist ühele papile, kes sõitis kunagi rallit. Sõitis 2-3 sõitu ära ja siis tervis ei lubanud ikka sõitu ja müüdi maha. Sellest ajast pmst niisama olnud.
Ja hetkeseis selline
Pikemalt kirjutanud olen siin, kui kellelgi on huvi seni tehtud tegemiste vastu.
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... 20&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ollu
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Väga laheda välimusega auto, jõudu tööle
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
http://www.youtube.com/watch?v=-UlzeWu57Uw" onclick="window.open(this.href);return false;
igatahes edu selle huvitava projektiga
igatahes edu selle huvitava projektiga
Black smoke....also the tires
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01.12.2013 15:58
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Kahjuks Bamse müüs auto ära, aga vast saab nüüd midagi sarnast ka siit eestist näha.
Kas auto on plaanis jätta ikka sama madalaks ja jäigaks ? Kui vahepeal olen seda linnas näinud siis ei tundunud ültse mugav, nüüd gaasi vajutades läheb asi ju veel hullemaks.
Kas auto on plaanis jätta ikka sama madalaks ja jäigaks ? Kui vahepeal olen seda linnas näinud siis ei tundunud ültse mugav, nüüd gaasi vajutades läheb asi ju veel hullemaks.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Just, Eesti Bamse!
Kift välimus!
Kift välimus!
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Veidi kulutada Rootsi krooni ja panna vahele see:Ollu kirjutas:Tere kõigile!
Täna täitus ühe väikese poisi unistus ja mu tee viis lõpuks turboni. Otsustsin ka selle pundiga siin liituda, et vähe teadmisi ammutada ja targemaks saada, kuna see turbomaailm on minu jaoks suht tume veel.
Ühesõnaga. Autoks on Volvo 240 aastast 1983. Eelmine talv sai tehtud keretööd ning juulis sai selga uus värv. Peale seda sain 5 kuud sõita ja nüüd läks auto talvekorterisse. Kindlad plaanid olid tehtud, mis talvejooksul tehtud peab saama ning üks neist plaanidest oli turbomootor.
Nagu mainitud sai, siis tänasest jõudsin ka turboni. Sai nimelt doonor toodud.
Mootor on pärit siis selle pilli pealt. Originaal karpaka mis halli auto peal oli sain kaasa.
http://www.youtube.com/watch?v=yzzdbd6h ... e=g-crec-u" onclick="window.open(this.href);return false;
Koneks B230FT siis. 2.3L Turbokas. Tehasest 121 kW.
Juttude järgi on ehitatud tänavalt tulnud mootorist ühele papile, kes sõitis kunagi rallit. Sõitis 2-3 sõitu ära ja siis tervis ei lubanud ikka sõitu ja müüdi maha. Sellest ajast pmst niisama olnud.
Ja hetkeseis selline
Pikemalt kirjutanud olen siin, kui kellelgi on huvi seni tehtud tegemiste vastu.
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... 20&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ollu
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_g ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Viimane on küll päris ahvatlev.
Jääb madalaks ja jääb jäigaks, kuid vedrustust on plaanis paremaks teha. Praegune lõigatud vedru asendub coiloveritega.
Tänaseks panin pillid kotti, kuid jõudsin nii kaugele.
Minu endine mootor B230FD
Halliga kaasa tulnud B230K
Ühtlasi huvitaks, et mis hall karp see on?
Ja, et mis pistik selle lõdviku küljes on mis turbost õhulugejani läheb.
Kas see lamba peabki nii lähedal turbole olema?
Paar pilti turbost.
B230FT juhtmemajandus
B230FT maha tõstetud:)
B230K peale tõstetud, enamus asju ühendatud, kinnitatud. Homme peaks käima saama.
Ollu
Jääb madalaks ja jääb jäigaks, kuid vedrustust on plaanis paremaks teha. Praegune lõigatud vedru asendub coiloveritega.
Tänaseks panin pillid kotti, kuid jõudsin nii kaugele.
Minu endine mootor B230FD
Halliga kaasa tulnud B230K
Ühtlasi huvitaks, et mis hall karp see on?
Ja, et mis pistik selle lõdviku küljes on mis turbost õhulugejani läheb.
Kas see lamba peabki nii lähedal turbole olema?
Paar pilti turbost.
B230FT juhtmemajandus
B230FT maha tõstetud:)
B230K peale tõstetud, enamus asju ühendatud, kinnitatud. Homme peaks käima saama.
Ollu
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Lambda koht on õige,küll aga ma ei ole kindel selles tasuvus arvestuses,sest mootor ju vaid 120 kw? Kui lahja see eelmine siis oli,et sõidetud ei saanud ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Vana kone oli 85 kw. Sõidetud sai, aga projekti ja suveauto nagu ta on, siis tahtsin ka mootoriga midagi edevamat teha. Niipalju kui turbobricksist lugenud olen, siis annab sellest mootorist väga lihtsa vaevaga 150-160 kw välja puhuda, sest mootor ise on suht pommikindel ja kõva sisuga.
Tegelikult on see kolmas mootor selle auto peal, minu käest 2 aasta jooksul olles.
Esimene oli B23A, ehk karpakas, see turtsus ja jebis ja ajas hinge täis ja sai see välja vahetatud B230FD vastu, mis on siis täispritse 94 aasta 940 pealt. Kahe ajuga ja puha. Ja kuna peas mõlkus ikkagi turbomootor, siis sai nüüd see B230FT ära toodud.
Tegelikult on see kolmas mootor selle auto peal, minu käest 2 aasta jooksul olles.
Esimene oli B23A, ehk karpakas, see turtsus ja jebis ja ajas hinge täis ja sai see välja vahetatud B230FD vastu, mis on siis täispritse 94 aasta 940 pealt. Kahe ajuga ja puha. Ja kuna peas mõlkus ikkagi turbomootor, siis sai nüüd see B230FT ära toodud.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Kui sa pole veel teinud, siis konsulteeri Crank`i poistega. Nad omavad ilmselt kõige paremat infot ja kogemust Eestis, mis ja kuidas teha, et Volvost jõud kätte saada, ilmselt ka ainukestena.
Kui seadega puusse ei pane, siis sisuliselt iga korralik euromootor talub 100hp silindri kohta. Volvo kuulub kindlasti nende hulka.
Kui seadega puusse ei pane, siis sisuliselt iga korralik euromootor talub 100hp silindri kohta. Volvo kuulub kindlasti nende hulka.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Rainiga olen aegajalt ikka suhelnud jep. Mootor vahel ükskord on ja käib, siis ilmselt käin Crankist läbi ja ajan Rainiga vähe pikemalt juttu sel turbo teemal.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Antud pistik ja toru õhuvõtu toru küljes on karterituulutusest tulevale voolikule ja selle pistikule.
Oled sa kindlaks teinud kas seal on 11 või 13mm kepsud?
Kui tahad selle kone kohta täpsemalt teada siis soovitan sul ühendust võtta hoopis Aleksandriga (Autovivast) Too mees teab selle kone häid ja halbu külgi ning kust saaks kõige mõistlikumate hindadega tuning osi et saada pungutuseta 200+kw sellest.
Oled sa kindlaks teinud kas seal on 11 või 13mm kepsud?
Kui tahad selle kone kohta täpsemalt teada siis soovitan sul ühendust võtta hoopis Aleksandriga (Autovivast) Too mees teab selle kone häid ja halbu külgi ning kust saaks kõige mõistlikumate hindadega tuning osi et saada pungutuseta 200+kw sellest.
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Kepsude kohta praegu ei tea. Kuna pean jagaja võlli nagunii ära vahetama, et jagaja ette otsa tõsta, siis võtan karteri ka maha, saab selle kindlaks teha.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Kapotialune sai värvi selga:)
Ollu
Ollu
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Jagajavõll ära vahetatud. Osad tihendid ka ning plokk värvitud. Mudru uuesti külge kruvitud ja järgmine nv saab ehk vahele tõsta.
Olari
Olari