TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza WRX STI 06' STR LUKKU
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12450
3. leht 3-st

Autor:  Kuuno [ 22.08.2014 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

miks neid kellasid üldse vaja on? :) maitse asi muidugi aga praktilist eesmärki omavad nad suht harva...

Autor:  LordVampire [ 22.08.2014 18:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Räägib mees kellel "LINK 4G" :-D :-D :-D a mismoodi siis... keerad rõhku niipalju kui hea tundub? :-D Õlisurve ära kaob, tunneb samamoodi kui edasi enam ei lähe ? :-D Rõhku sai liiga palju kui sulnad kolb ja keps küljepealt väljas? :-D Natuke vist ikka lased järgi kui EGT sisselaske ja väljalaske temp liiga kõrgel... ei? Ma ei saa vist mustast huumorist aru :-D

Autor:  Kuuno [ 22.08.2014 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

aju ei puutu asjasse:)

seadistad auto ära ja ongi kõik, mis sa enam nende kelladega teed? Palju sa neid reaalselt jälgida jõuad? :)

eri teema on kui sa neid andmeid logid et peale sõitu vaadata, aga rinkal aega sõites, ei jõua iga käiguga küll segu + õlirõhku + egt'd + IAT'd + CLT t'd jälgida ..aa ja samal ajal veel detot kuulata :)

Autor:  LordVampire [ 22.08.2014 19:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Tõde on kuskil vahepeal. Seadistatud auto mõte on igati ok. Aga kuumeneb see ka üle. Vaatad mõne ringi järgi õli tempi-gi korra. kui on ok siis lased minna edasi.

Autor:  Maik [ 24.08.2014 16:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Öli temp on jahutusvedeliku omast natuke madalam.
Isiklikult eriti neid kellasid vahtida ei viitsi tõesti,ainult seadistamise ajal on olulised ja
siis tõesti vaatad neid. Preagusel autol isegi käigukasti õli tempi näidik olemas isegi tehase poolt .

Autor:  sm. pelle [ 26.08.2014 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Oleks oma autol viitsinud õlirõhu kella tööle saada siis hetkel saalede vahetust poleks olnud :-D

Autor:  STR [ 14.12.2014 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Sai ka lõpuks talveõlile üle mindud ning talverehvid ja talvepidurid külge pandud. Talveveljed käisid liivapritsis ja pulbervärvimises (jäid ikka valgeks). Ilmnes, et reso läbi ja lendas vahelt ära.

11.11.2014=
Speedline Corse 15“ valuvelgede liivapritsitööd
13.11.2014=
Resonaatori eemaldamine
17.11.2014=
Salongi õhufilter Blue Print
20.11.2014=
Motul 300V Power Racing 5W-30 mootoriõli
Mahle Original õlifilter
26.11.2014=
Speedline Corse 15" valuvelgede pulbervärvimine
Pilt
Pilt

Kui kettaid sai vahetatud siis tuli välja, et käsipiduriklotsid juba läbi kuna on peale jäänud ja tean ka põhjust miks :evil: , aga seda siin ei lahka ehk siis uusi käsipiduriklotse vaja...
Sillad tuleb ka uuesti regullida kuna sööb esimest paremat. Stanget hetkel ei hakka teist ette panemagi, sõidab selle talve vanaga ära. Esimesed logarid aga plaanin küll lähiajal ära vahetada. Vanad juba täiesti räbalad.

06.12.2014=
Pilt

Autor:  STR [ 06.05.2015 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

31.01.2015
Üks päev koju jõudes avastasin, et võitluses lip vs lumi jäi peale seekord lumi...
Pilt
Äärtesse jätsin, keskmisest osast tükk mis ära tuli,jäi ma ei tea kuhu...

11.03.2015
Pilt

Seega varsti kirjutan mis viga oli. Stay tuned :)

03.05.2015
Mootor maha võetud ja sellega tegeleb Mihkel. Plokikaaned on Windorfis ja vahetusse lähevad kõik väljalaske klapid ja 2 sisselaske klappi.
Pilt

Mihkel oskaks mootori osas täpsemalt rääkida mis seis sellega oli.

Suveveljed käisid ka liivapritsis ja pulbervärvis & lakkimises vahepeal ära ;).
Pilt
Esistange veel värvimises.

Autor:  POHMAKAS [ 29.05.2015 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Väga ilus subaru

Autor:  STR [ 20.01.2017 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Nii. Ülipikalt pole midagi kirjutanud siia.
Viimasest postitusest saadik enamjaolt tegelesingi muude asjadega ning raha läks igale poole mujale. Vahepeal hetkeks tekkis ka motivatsiooni puudus. Lisaks lekkivatele klappidele ilmnes, et Mahle kolvid millega USAs küll imetegusid tehakse, mul ei toiminud. Pikem jutt tuleks kuid ühesõnaga tuli ka alumist otsa jälle teha. Miks üldse midagi oli vaja teha jääb müsteeriumiks kahjuks. Seekord said valitud inimesed ja ettevõtted kes kindlasti teavad mida teevad - mootori osas.

Tehtud on siis alates hetkest mil seisma jäi (umbes Märts 2015):
29.05.2015 =
Windorf OÜ plokikaaned
08.06.2015 =
VKM88001 rullik
08.06.2015 =
13575AA130 kate
09.06.2015 =
OE tihendikomplekt
King Racing raamsaaled STD
King Racing CR4125XPG kepsusaaled STD
ST4100055110 mootori padi
ST4100055120 mootori padi
04.05.2016 – 06.06.2016
CP SC7422 kolvid
Darton 300-031-3 hülsid
07.06.2016 = kliima kompressor 73111FE040 kasutatud
21.07.2016 = plokitööd
31.08.2016 =
ST35036ST000
ST410224S040
ST410404S000
02.09.2016 =
LAK345 salongi õhufilter
02.09.2016 =
BRAIDED CLUTCH HOSE (CCK018)
Thermo-Tec Generation II Copper Exhaust Insulating Header Wrap
HEL Performance ADP-HEL001 pidurivoolikud
02.09.2016 =
Motul Gear 300 LS 75W90 GL5 1L Limited Slip
Motul Multi ATF 1 L
Motul RBF 660 Factory Line
Motul Inugel Optimal 5L x 3
06.09.2016 =
kojamehed
DUR-045L
DUR-053L
14.11. 2016 =
PUMP ASSY-OIL EG 15010AA310
15.11.2016 =
laager ADS73312
16.11.2016=
Connecting rod bolt kit ARP Subaru EJ25 ARP 260-6302
18.11.2016 =
väntvõlli poleerimine Detjonn
õlivõttur 15049-AA110
süütepoolid uued OEM x 2
05.12.2016 =
Motul 300V Competition 15W50 2 L
Motul 300V Power 5W40 2L
07.12.16 =
Varta D52 AGM aku VA560901068
28.12.2016 = Gates 4PK898, Gates 5PK885
29.12.2016 =
1 73092AA000 NUT
2 73790AC100 FLANGE BOLT LH
3 73134AC001 ADJUSTER
4 73610AC000 BRACKET PULLY
5 73132AC000 SHAFT PULLY
VKM-68001 juhtrull
16.09.2017 = 2309 NGK LFR7AIX süüteküünlad
K&N õhufiltri puhastamiskomplekt
99-5000EU
20.01.2017 =
jalamatid RP-D 202704


Valmis sai 19.01.2017.

Ehk kokkuvõtlikult - kaaned käisid tegemises, mootor pulkadeks, plokitööd (Dartonid sisse), vänt poleeritud, mootoriosade pesu ning komplekteerimine uute kolvidega (CP), uute saaledega (King Racing) ja uute kepsupoltidega (ARP) ning lisaks kõik tihendid ja nipet näpet osi veel mis vahetamist või tegemist vajasid.
Lisaks sai vahetatud kõik õlid ja vedelikud (Motul). Õlifilter vahetatud, salongi õhufilter vahetatud ning mootori õhufilter puhtastatud. Külge läksid ka mõned N grupi kangemad kui OEM padjad.
Uut akut läks ka vaja kuna vana oli seismise ajaga ära surnud. Kuna eelmine kliimapump ei töötanud siis sai ka see ära vahetatud. Täidab ära mingi hetk ja loodab, et hakkab ehk tööle.
Kui üv olemas siis vaatab uuesti ka seadistuse üle. Loodan, et üv saab järgmise nädalaga tehtud. Korraliku teise esistange, mis eelnevalt oli olemas, viisin ka värvimisse. Lipi ehk saab ka suveks jälle külge.

Autor:  reizor [ 23.01.2017 1:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Eelmise mootori koostas Nippon või lugesin valesti ?

"Nippon Auto OÜ - kontroll, mootori puhastamine + kokkupanek, puuduolevad osad ja tihendid (orig.), parem õlipump (teine vedru & suurem kolv)"

Autor:  STR [ 23.01.2017 9:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Plokk ja kaaned käisid Soomes eelmisel korral. Kokku pandi Nipponis eelmisel korral.
Mis või kus valesti sai ei osanud keegi kindlalt ütelda. Fakt igal juhul see, et kolvirõngad olid läbi ja klapid pidasid ainult 25%.

Autor:  STR [ 22.05.2017 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

Vahepeal sai siis suveõli sisse pandud ning suvepidurid külge koos eelnevalt soetatud HEL Performance uute pidurivoolikutega.
Konditsioneeri pump läks mootori remondi käigus kasutatud ostetud uus ning sai täidetud ja toimib nüüd.
Piduri-siduri-roolivõimendi õli ka vahetatud. Õlid Motul.

Subaru klubi foorumis on auto ka müügis... nii, et reklaamin ka siin, et kui huvi kellegil - ostke :roll: .
Infot: http://pood.allparts.ee/index.php?route ... uct_id=491
Auto24 läheb kui dynos käidud ning teada mis välja puhub.

Pilt

Autor:  STR [ 23.10.2017 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR

LUKKU
MÜÜDUD ja elab õnnelikult Ungaris edasi

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/