TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Subaru Impreza WRX STI 06' STR LUKKU http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12450 |
1. leht 3-st |
Autor: | STR [ 14.12.2013 18:58 ] |
Teema pealkiri: | Subaru Impreza WRX STI 06' STR LUKKU |
08.07.2012= Subaru Impreza WRX STI 2006. Petter Solberg Edition III. Teine omanik Eestis. Eestist uuena Mariine Autost ostetud. Läbisõit kättesaades: 128 000 km. Kaasa sain lisatuled, mis olid küljes (xenon-id, mis lähevad müüki). 2 võtit. Hooldusraamat ja kasutajaraamat lubati üles otsida ning anda. Kaasa saab ka suured ning väikesed pidurid. Kaasa (,välja lubati otsida,) ka originaal summutijooks. Hetkel all 17" originaal valuveljed Michelin Pilot Sport 225/45R17 rehvidega. Talveks 15" valuveljed uute Continental naastrehvidega. Sport katalüsaator ja Simons-i sportsummuti. 3" toru algusest lõpuni. Prodrive porilapatsid. Täpsemalt ei oska kommenteerida kuna hooldusraamatut veel pole ning arved lubati ka tehtud tööde kohta kaasa anda. Vigadest ei oskagi midagi välja tuua. Kõik töötab. Avariisid LKF-i andmetel olnud pole. Kriipse kraapse siin seal leidub. Juhipoolse küljekarbi plastiku tagumine tihend vajab vahetamist. Kõrvalistujapoolne tagumine tuli "higistab". Enne üleandmist vahetati mootoriõli (Valvoline 10W-60) ning vahetati kõik piduriklotsid ja generaatori rihm. Hetkel mis tehtud on, on kõlarite vahetus. Seda tegin ka ainult sellel põhjusel, et maanteel saaks vähemasti kõrghelisigi kuulata. Originaalid seda ei suutnud. Esimesed: Clarion SRE1722S (komponent) Tagumised: Clarion SRE1322R (koaksiaalid) Peale peaaegu, et nädalat auto omamist võin ütelda, et ega ausalt väga muusikat ei kuula küll enam autos. Mootori, summuti ja turbo hääled on paremad . Plaanis: Paigaldada xenon-id kaugtuledesse ja osad pirnid vahetada LED-ide vastu. LED-ID tehtud Poleerimine ja keemiline sisepuhastus lasta teha. TEHTUD Üritada leida ja paigaldada mõne uuema Subaru 2Din MP3 originaalstereo. TEHTUD Turbo timer paigaldada. Eelmine õlide vahetus tehti vähe hiljem (60 000 km välba hooldus) siis sellega veidi veel aega, aga see vaja ka mingi hetk teha. TEHTUD Üldkontroll (mootor & veermik). Arvatavasti selle teen Autospirit-is. TEHTUD Ülejäänus annan teada kui ise targemaks saan . Muud pole väga midagi ütelda, kui, et on täpselt see mida ootasin ja enamgi veel . 22.07.2012= Tehtud sai Skival OÜ-s: Tagumiste kõlarite juhtmetele converter vahele (Alfatec I10) mis teeb kõlarijuhtmed RCA-ks (kuna hetkel originaalmakk veel). Samas müües on ka hea kui on woofri valmidus originaalmakiga. Veetud sai RCA-d esimestele kõlaritele ja subwoofrile. Tagumiste kõlarite RCA-d siis on läbi converteri, kui peaks kunagi tagumistele kõlaritele üldse võimendi minema. Veetud sai kõlarite võimendi jaoks kõlarikaablid eest ustest pagasiruumi. Subwoofer on kinnises kastis 12" Kenwood KFC-WS303 (200 W RMS) ja võimendiks Kenwood KAC-728 (1x300 W RMS, mõõdetult 1x220 W RMS). Vanad komponendid kuid töötavad piisavalt hästi. 01.08.2012= LED-id: Kohtvalgustites Salongivalgustis Pagasiruumi valgustis Esimestes parktuledes Tagumistes numbrituledes 31.07.2012 sai Pärnu Mariine Auto-s 120 000 km hooldus tehtud. Õlid (mootor, käigukast, diffrid, roolivõimendi, pidurivedelik). Mootorisse läks Valvoline VR1 Racing 10W-60. Jahutusvedelik vahetati ära. Mootori õhufilter Salongi õhufilter Lasin ka tehnilise seisundi kontrolli teha. Üteldi, et kõik autol korras . Mõte on ka võib olla paigaldada Magnaflow sportsummuti pütt ja Magnaflow sportkatalüsaator. 10.08.2012 = Poleerimine Keemiline sisepuhastus Mootoripesu 28.08.2012= 2 x Powerflex EXH009 summuti kinnitus"puksid" Magnaflow Race Series (14828) tagumine summutipütt Magnaflow 99000 Series katalüsaator (99654HM) 23.08.2012= Sai vahetatud originaal õhufilter Green paneelfiltri (P509706) vastu. Otseloomulikult tulevikule mõeldes soetasin kohe ka puhastusvedeliku ja hooldusõli. Ostetud sai ka uus HKS Turbo Timer (Type 0). Pole jõudnud veel paigaldada, aga külge ta läheb lähiajal. QSP universaalsed porilapatsid peaksid ka kohe kohe kohal olema ning siis praeguste Prodrive omade järgi lõikan uued välja. Veel sai siiski soetatud ka originaal paagisisene kütusefilter. Ka see läheb mingi hetk lähiajal vahetusse. Rehvid said ka täna vahetatud vähe korralikumate vastu. Jäid samad nagu enne taga olid: Michelin Pilot Sport 2. Selle hooaja sõidab ära ja eks järgmiseks peab hakkama ikka uusi otsima. Vähemalt tagumisi. Kõik veljed sai ka tasakaalustatud. Keegi oli väljapoole pannud raskused ja see kohe üldse mitte ei meeldinud . 10.09.2012= Eelmise nädala lõpu poole läks sisse Pioneer AVIC-D3 ehk siis 2 DIN suurusega CD/DVD/MP3 mängiv seade . Paigaldamise osas läks vahele õige korralik vahepistik. Juhtmete lõikumine väga ei istu. Navigatsioon on ka olemas kuid selleks vaja plaati mida mul otseloomulikult pole ja tundub, et ei saa vist ka kahjuks kuskilt, va. kalli raha eest ostes orig. Navigatsiooni antenn ning muud vajalikud juhtmed tellisin ning kohal nad on. Paigaldamise rõõm. Niisamuti tellisin juurde Pioneer USB ploki (jõuab ca. 3 nädala jooksul), et saaks ka pulgalt muusikat kuulata. Filme juba vaadatud ja täitsa OK on ka isegi sõidu ajal. Räägin siin ära ka ühe vähe teise loo mida esimese korraga mõtlesin, et las ta jääb kuid nüüd ajas harja punaseks. Nimelt viimane kord kui auto käis Pärnu Mariines, jäeti ta õhutamata. Kui hakkasin tulema Pärnu Mariine-st oli temp tavapärasest rohkem, aga kohe kui hakkasin sõitma, langes. Ei osanud nagu midagi arvata ja kuna oli kiire tagasi ning tegelikult tööpäev neil ka läbi siis uskusin, et kõik okei kuna siiski tegemist ju esindusega. Tegelikkus aga oli midagi muud. Terve tee oli kõik ok. Käisin korra toas, auto käis ca. 5 minutit ilma probleemideta, käisin sõitsin väikese tiiru veel ära ning koju jõudes ning seisma jäädes tuli suitsupilv ülesse intercooleri avast, aga mootori temp. oli kolmveerandi juures. No mis siis ikka. Suretasin välja ja järgmine päev vedasin köie otsas Tallinna Mariinesse kuigi Pärnu Mariine pakkus, et viiksin sinna, kui MUL on aega. Minul oli, aga teistel pole ning autot vedada köie otsas või treileriga oma raha eest Pärnusse, vot seda võimalust polnud. Okei, sai ta siis ära viidud kooskõlas Pärnu Mariinega Tallinna Mariinesse kus tehti ta korda ca. 2-3 tunniga. Läksin järgi ja kõik tõesti toimis. Väljaarvatud väga tugev jahutusvedeliku lõhn mis oli tingitud meeldivast mööda valamisest. See selleks. Kadus see ära ning auto sõitis. Nüüd siis ca. 2500-3000 km hiljem kui hakkasin sõitma Pärnu poole hilisõhtul, et sealt Laupäeval minna NEZ Drift Championship-ile, otsustas auto jälle hakata sama asja korraldama. Ootasin maja ees sõpra, auto käis vist kokku 15 minutit ja selle ajaga oli jõudnud temp. jõuda kolm veerandini. Sisuliselt oli seis sama mis eelmine kord. Sõites, puhurid põhjas kuuma puhumas, kõik OK, nii kui seisma jääd, (olenemata mida puhurid teevad), või kui külmemat õhku peaks puhuma panema, läheb temp. üle poole. Paar päeva kusjuures enne seda tundsin pärast välja suretamist ka jahutuse lõhna kuid 2 korda mis ma kontrollisin juba igaks juhuks, teades, et miskit võib olla, oli kõik kuiv ja jahutusvedeliku tase OK. Seekord õnneks mingit suitsu ega muud selle jamaga ei kaasnenud. Keema ei läinud. Täna siis sõitsin ta kohale sinna ning andsin võtmed ja ütlesin, et loodame, seekord saab paremini. Seda ma ka sincerely loodan. Hetkel tundub küll, et ega see esindustes käimine ei ole ka Subarute puhul midagi paremat. Arvasin küll, et esindustes, Subaru esindustes on vähe helgemad pead koos kuid hetkel tõesti ajab vähe närvi, et ei saa usaldada pärast auto kättesaamist autot. Jumal tänatud, et see kuskil poole Läti tee peal ei juhtunud. Hetkeseisuga igal juhul oli ta veel õhtul sama koha peal kus hommikul, nii, et eks ma ootan ja loodan, et pole midagi tõsist ja kui on siis see tehakse kiiresti korda, sest ma ei tahtnud seda autot ainult tema välimuse pärast monumendiks maja ette või aia äärde. Igal juhul kõik see on e-maili vahetustes olemas ning ütlesin ka, et fikseerige see endale kuskile ära, sest mina Teie mehhaaniku vea tõttu maksta ei kavatse remondi eest. See kehtib ka seekord. 21.05.2013= Läbisõit siis hetkel 132 000 miskit. Sain täna kätte Mariine Auto AS-st. WOZ Trading OY - ploki semi-closed – closed ehitus + väntvõlli kontroll Artec Power - Racing Technology Saku Jauhiainen OY - plokikaaned: lahti võtmine, ultraheli puhastamine, klappide ja klapipesade kontroll, lekke test, kokku panemine, klapivahede kontroll + klapi tihendid 16 tk (Subaru originaal) + nukkvõllide kontroll Nippon Auto OÜ - kontroll, mootori puhastamine + kokkupanek, puuduolevad osad ja tihendid (orig.), parem õlipump (teine vedru & suurem kolv) Mariine Auto AS - mootori peale panek + puuduolevad jupid ja muud vajalikud osad (orig.) Täielik tihendikomplekt Cometic StreetPro Konditsioneeri rihm Gates Racing High Performance Generaatori rihm Gates Racing High Performance Hammasrihma komp. veepumbaga Gates Racing Termostaat Wahler Plokikaane poldid ARP Kepsusaaled ACL Race STD Raamsaaled ACL Race STD Kepsud Manley H-Beam Sidurikomplekt Exedy Single Sports Series "S" Type FK03T1601 (labadega) Hooratas Exedy FF03 Kolvid Mahle PowerPak (+0,5) Süüteküünlad NGK Iridium IX (one step colder) Õlifilter Valvoline VR1 Racing 10W-60 Õlivarras läks ka katki transpordi käigus ja see sai Autospiritist ka uus ostetud. Mariinest sai üks uus kate ka võetud, sest enne oli seal udutulede lüliti ja pärast jäi kole auk. Seal kus lülitid muidu (intercooler, juhi istmesoojendus jne.). Niisamuti läks vahetusse juhipoolne küljekarbi laiendi tihend ja küljekarbi laiendi tüüblid. Vahepeal pakuti hea hinnaga piike ja ostsin ära. Pirelli P-Zero 16", mida kahjuks siis see aasta ei saanudki alla proovida. Niisamuti ei saanud alla proovida talvevelgi (Speedline Corse 15" ja sisuliselt uusi Contisid). Hetkel siis sissesõit Marguse õpetussõnade järgi ja niiöelda stock-ina koos kuid ülejäänud asjad lähevad külge kohe/esimesel võimalusel kui Nipponist pakkumine käes ja rahaliselt võimalik. Tööd Margusele jaguks, sest seda mis kõik vaja veel külge panna & teha, jagub. Lohutan end sellega, et vähemasti osad olemas. Ülevaatusel ka täna käidud kuna see lõppes Aprilli lõpus. Niisamuti käisin Nipponist läbi ja rääkisin ka Margusega ja lasin kuulata/vaadata. Täna kõik startimised foori tagant võisid teiste jaoks üsna naljakad tunduda kuna alles õpin selle on off siduriga sõitma. Muud ei teinudki kui vurasin esimesed 100 km maha ja nägu naerul täpselt samamoodi kui selle auto sain . 28.05.2013= SHWAX Salong pakett. 30.05.2013= Nii, esimene, sissesõidujärgne, õlivahetus tehtud. Õli sai siiski võetud Castrol Edge 10W-60. Hea saadavus ja OK hind. Filtriks Hengst. 04.06.2013= Kaugtuledes nüüd 4300k xenonid ja homme vahetan woofri kasti ka välja vähe viisakama Caliber toodangu vastu. 09.06.2013= Lip lõppude lõpuks küljes . Intercooleri jahutuspaak, millel miskipärast oli praegu sees (, ei tea mis ajast, eelmine suvi oli veel korras), sai ka ära parandatud. ÜV punktis käisin ka ja lasin tuled ära reguleerida, et paremini näitaksid ja lootuses, et ehk hakkab automaatne kõrguse reguleerimine ka tööle kuid ei . 28.06.2013= Tänasest siis lõppude lõpuks Brembod ka küljes ja väikesed pidurid lähevad talve ootama. Piduriketasteks osutusid siiski EBC USR ja piduriklotsideks EBC Yellowstuff nagu ennist juba kirjutasin. Orig. soovitatud DOT3 läks ka välja ja asemele CL Brakes Racing DOT4. Tarkpead hoidsid mitu aastat Brembosid keldris niiskuses ja seega nad väga koostööd ei tee ja homme peab kõik jälle lahti võtma kuid vähemalt küljes nad on ja väga enam neid sealt ära ei tahaks võtta. Ahjaa käsipiduriklotsid on küll õhtal. Toimetas väga hästi, aga läbi nad on... Viimased vajalikud osad jõudsid siis täna koos piduriosadega ja nüüd peab kuskilt selle meeeeeeeeldiva summa leidma ja auto Nipponisse tegemisse viima, et saaks kõik "ägedad" asjad ka külge lõpuks. 02.07.2013= Slikid muretsetud & proovitud 11.07.2013= Vahepeal sai paar detaili carbon kilega ka kaetud, aga kuna tegemist igalt poolt kätte saadava odava kilega siis tuleb siiski 3M Di-Noc osta ja uuesti teha, et korralik saaks. Seega ei soovita kellegil osta seda odavat kile suurtemate detailide katmiseks ja seda odavat tulekile, sest need kumbki lihtsalt ei tööta. Carbon kile siis suurtemate detailide puhul blokib hästi ja tulede toonkile mis odavalt kätte saadav, see ka ei taha Subaru tulega koostööd teha. Teeb isegi, aga tulemus ei ole see mis ta peaks olema. Korraks siis oli selline, aga kuna esiteks see ei meeldi mulle ja tuli näitas mingi 2 m ainult siis võtsin ära . Ja üldiselt auto hetkel selline: 15.07.2013= Ja viidud ta ongi, Nipponisse, mõneks ajaks "elu üle järgi mõtlema" . Kõik mahtus isegi hämmastaval kombel ära... 30.09.2013= Vihjeks, et algselt planeeritud turbo ei jäänud siiski külge. Veendusin selles pärast proovitiiru. Asemele sai midagi mis ideaalne sinna peale ja mida kohe alguses tegelikult tahtsin, aga ei leidnud , ideaalsus teiste STI omanike poolt juba tõestatud. Hetkeseisust pilt (turbo torud, filter ja voolikud tegelikult ka nüüd juba küljes): 01.10.2013= Nii, tänasest kuni vähemalt, esimese lumeni, koju veetud. Proovitiir tehtud ja toimetab ning usun, et võib rahul olla :twisted: . Mis siis praeguseks tehtud/vahetatud: Õlivahetus (Castrol Edge 10W-60 + Hengst) Tagumise differentsiaali õli Motul Käigukasti õli Motul Gear 300 75W-90 Mootori radiaator Mishimoto X-Line Performance Mootori radiaatori ventilaatorid Mishimoto Performance Allumiinium jahutusvedeliku paak (1 l) Mishimoto Universaalne intercooler Mishimoto M-Line (must) Õliradiaatori komplekt WRX-ile ja STI-le Mishimoto Intercooler-I torustik QSP (moditud) CAI K&N 69 Series Typhoon Kit (moditud) Kütusepump Aeromotive Stealth 340 BOV HKS Super SQV Black Limited Silikoonvoolikud SFS Performance CHS97 Silikoonvoolikute CHS97 klambrid Silikoonvoolikute komplekt SFS Performance BH07 Silikoonvoolikute komplekt SFS Performance CHS105 Silikoonvoolikute komplekt SFS Performance THS147 - neist kolmest viimasest nii paljud voolikud kui sobisid Generaatori rullik Beatrush Shortshifter Agency Power Esi- ja tagasilla polüuretaanpukside komplekt Strongflex (kollased) Tagasilla tala polüuretaanpuksid Strongflex (mustad) Tagumise differentsiaali kanduri polüuretaanpuksid Strongflex (punased) Esimesed stabilisaatori liigendid Kartboy Tagumised stabilisaatori liigendid Kartboy Esimene strutbar Sparco Turbo Timer HKS Type 0 Elektrooniline boost controller Greddy Profec B-Spec I JDM Näidikute hoidik roolikattele Perrin Autogauge AG Electrica 52 mm õlitemperatuuri- ja õlirõhu näidikud Õhupump ära Õhuklapid ära Uued käsipiduri klotsid (Ferodo) ja kõik uued vedrud ja muud tarvikud Uus käigukasti kiiruseandur (OEM) 85082AE000 Turbo Garrett GT35R Wastegate Turbosmart Pro-Gate50 Katalüsaator eemaldatud Custom uppipe (kaetud Coolrace kõige paksema teibiga) ja downpipe + screamer pipe Modifitseeritud esistange tala + muud custom tööd mida lihtsalt eraldi ei oska kõike välja tuua siia. Olemas ja enne seadistust lähevad külge 1000cc pihustid. Ostetud ja peaks kohe kohe jõudma ka Whiteline rooliotsade ja sarniiride komplekt. Vahetamist ootavad ka stabilisaatori puksid (Strongflex punased) mis komplektis sai tellitud 20 mm läbimõõduga nagu opposedforces.com näitab kuid reaalsus 19 mm. Olemas ja ootab ka minu järgi 3M carbon kile mis siis korralik asi. Vahetab praeguse porri kile välja katuselt ja scoobylt. Vaja on samas akut (mis õnneks pole nii suur rahaline kulu) kuna paari päevaga seistes täiesti kottis. Laed täis, kestab üks kaks päeva ja jälle tühi. Lisaks siis, et talvel ostan ka kuskilt uue esistange ja modib selle kohe korralikult ning kui tehtud siis värvimisse esistange. Praegust lapitud juba ja üsna ära lagunenud ehituse käigus. Hetkel siis kuni, vähemalt, esimese lumeni seisab ning siis viib tagasi. Miks ära tõin üldse? Isiklikel põhjustel . Lõpetatakse siis korralikult ära hiljem ja saab ka "viimase viimistluse" ning pärast seda seadistus. Selle käigus paigaldatakse ka tagasi väikesed pidurid millele on tellitud juba uued esimesed ja tagumised Brembo pidurikettad ja piduriklotsid. 02.10.2013= 18.11.2013= Tagasi JõuJaamas kus veel viimased viimstlused ja osade vahetused jne. ning pärast seda seadistusse ES-i. |
Autor: | Maik [ 14.12.2013 20:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Subarufänn ei ole,aga nii näeb päris hea välja igastahes. |
Autor: | bmwre39 [ 15.12.2013 22:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
tööde nimekiri ikka mehine -jään teemat jälgima ja igatahes paksu rahakotti |
Autor: | STR [ 17.12.2013 7:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Läheb vaja ! |
Autor: | mitsu_manic [ 17.12.2013 15:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Palju jõudu peaks sellise kompotiga tulema? Kus kandis enamus ajast kulged? |
Autor: | STR [ 17.12.2013 17:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Kes seda teab, eks dyno ütleb pärast. Tallinn ja selle lähiümbrus. |
Autor: | street1 [ 17.12.2013 23:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Võrus liigub ka üks selline. Täitsa viisakas asi ikka. |
Autor: | STR [ 27.12.2013 20:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Jõujaamas tööd praeguseks lõpetatud - auto seadistusvalmis. Seadistamisse juba viisin ES-Racingusse kuid siiski tuli sealt üsna mõne aja pärast e-mail, et nemad siiski tehtud seda ei saa. Hetkel uurin veelkord Soomest, et kas saab orig. ajuga või siis üritan Jõujaama abiga lahenduse leida. Programmeeritav aju ei olnud hetkel plaanides , tulevikus küll, aga mitte hetkel ja kuna ES ütles, et nad saavad teha, ma ka arvestasin sellega. Praegu tuleb ta seega siiski orig. ajuga saada seadesse. Hetkel ajus ära muudetud pihustite suurus ja miskit veel mis hetkel meelde ei tule, mis, et ta vähemalt käivituks ja oleks võimeline omal jõul liikuma. Tehtud sai JõuJaamas: Väikeste pidurite hooldus (rem. komplektid ja osad puhastatud), Pidurikettad üle treitud (kuna on spets "gravel" kettad ja uus ca. 150 Eur/Tk ning vanad olid täiesti korralikud veel), Uued Brembo piduriklotsid, Custom oil catch tank, Downpipe-le lambda augud, Downpipe kaetud Coolrace kõige paksema teibiga, Custom stange tala/raam originaalist ka küljes nüüd, Uued Fiveo BlackOps 1000cc pihustid küljes, Uus Coolrace turbokott paigaldatud, Uued Strongflex punased stabilisaatori puksid paigaldatud, Boost controller lõpetatud ehk toimib nüüd, Uus Varta AGM aku, Whiteline rooliotsad ja šarniirid on kohal ja ootavad paigaldust. Lisaks sai soetatud ka teine esistange mis tuleb viia koos autoga kohale ning lõigatakse koha peal sobivaks ja värvitakse üle. Arvatavasti siis teeb ka muud värvitööd ära kust mida vaja. Lotovõit tuleb siis uuel aastal sooviks siiski ikkagi need coilid ja stabikad ka saada ning vajalikud keretööd ära teha :D . |
Autor: | STR [ 29.12.2013 16:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Autor: | STR [ 21.06.2014 8:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
LINK küljes ja "drive safe" seadistus niiöelda vms tehtud ehk siis liikuda saab. Mingi hetk kas siis dynosse kus lõpp viimistlus seadistusele kuid arvatavasti enne veel tänaval/Kiltsil sõitmist ja siis alles dynosse, et oleks kindel, et kõik paigas ja seal jääb teha ainult fine tuning niiöelda. Mis siis vahepeal tehtud jälle on: Heli täiustatud: Alpine SBG-12KIT subwoofri komplekt Hertz HDP4 võimendi kõlaritele Hertz HCX 130 Hertz HCX165XL + Allumiinium mootoripõhjakate paigaldatud (5 mm) Whiteline rooliotsad ja sarniirid paigaldatud Whiteline Motorsport 27 mm esimene stabilisaator paigaldatud Whiteline Motorsport 27 mm tagumine stabilisaator paigaldatud Summit Racing tagumine strutbar paigaldatud Link WRX107G4 ECU paigaldatud BC Racing BR seeria coiloverid paigaldatud Whiteline reguleeritavad stabilisaatori liigendid (kondid) paigaldatud Innovate MTX-L kit paigaldatud Green K25.2100 koonusõhufilter paigaldatud SFS Performance silikoonvoolik koonusõhufiltrile Ehk siis K&N lendas vahelt ära ja seal asemel Green nüüd. Pilt BC Racingu "default" seades. Hetkel sai tagasi keeratud orig. STI kõrgusele siiski. Eile sai uus Alpine IVE-W585BT ka sisse. Ei peagi enam vaikuses sõitma . Lisaks soetasin tahavaate kaamera (HCE-C115). Mitte seepärast, et ilma ei suudaks nüüd tagurdada, aga päris palju igasuguste autodega vahepeal sõitnud millel mingid abid on ja vahel päris mugav isegi. Otsustasin seega ka sellele selle kaamera kuhugi ära peita. |
Autor: | STR [ 05.07.2014 23:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR LUKKU |
22.06.2014 Aeg varsti vist teine stange sobivaks lõigata ja üle värvida... "Shit happens" 26.06.2014 Lip eemaldatud 02.07.2014 Sai siis lõpuks kätte võetud ja vana cheap shit carbon kile korraliku 3M kile vastu vahetatud. Kile juba oli olemas eelmisest suvest :D . Vana kile tuli ära enam vähem kuid see liimi kogus mis peale jäi . Maha ei tahtnud ta mitte millegiga tulla ja lõpuks sai Carglassi pesulas maha ja siiski raskelt, mingi spets ainega mis neil oli liimijälgede eemaldamiseks. Päevaks oli kiledeta kuid eilsest õhtust jälle peal ja tulemus parem kui eelmine kord. Iluvõred teen veel ise üle mingi hetk. Kellel mingi plaan miskit selle kilega katta siis see odav jama kõlbab ainult väikeste detailide katmiseks. Auto kerel detailide katmiseks on ikka 3M-i kõige mugavam paigaldada. Ei kujuta ette milline jääks, aga prooviks on tegelikult plaanis proovida ka tagatiib üle teha. Esistange muidugi rikub kõik ära piltidel . 05.07.2014 Tänasest siis lõpuks Alpine tagurduskaamera ka paigaldatud. Lihtsam kui arvasin ja kokku kulus aega vähe ning asi toimib . Piltidel pmtslt võib nii võtta, et ekraani alumine äär ongi tagastange ehk siis hea orienteeruda. Mitte, et arvan, et seda kogu aeg kasutaks, aga vahel hea kui on. Mõned pildid kaamerast endast ja salongist üldiselt: |
Autor: | LordVampire [ 06.07.2014 20:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Air/Fuel näidikule enam õiget kohta ei leidnud muidu (Y) |
Autor: | STR [ 07.07.2014 3:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Sai otsusele jõutud, et seal kõige mõistlikum kuna A piilarisse ei lähe ja kui üldse siis kella asemele kolmene pod ning siis tuleb uus turborõhu oma ka. AF jääb kus on . LordVampire kirjutas: Air/Fuel näidikule enam õiget kohta ei leidnud muidu (Y)
|
Autor: | STR [ 10.07.2014 0:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
Õlivahetus tehtud ja sisse läks Motul 300V Le Mans 20W-60. Õlifilter Mann-Filter seekord. |
Autor: | Kuuno [ 11.07.2014 17:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR |
kui kuskile rajal elähed siis kommenteeri kuidas BC coilid tunduvad. muidugi ei tea kas sul on võrdlusmomenti mingi racing asjaga? terv |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |