Sisu, kere ja sillad:
*Ees 245/40/19 rehvid ja Taga 265/35/19 rehvid
*Cusco Carbon strut-bar
*Cusco OS alumine strutbar
*Cusco Tagumine strutbar
*Reg kõrguse ja jäikusega Cusco Racing coiloverid
*Nismo shortshifter
*Bride korvistmed
*MOMO Drifting Rool
*Turvapuur
*+50mm widebody ees-ja taga
*M-Sport style bodykit
*Aero peeglid
*Cusco reguleeritavad silladetailid
*Tomei 2way LSD type EA
Mootor ja juhtimine :
Mootoriks nüüd siis RB26DETT ( hetkel lahti võtmata) ja ilmselt originaal.
*Haltech PS1000 ECU
*Haltech Patch Loom
*Haltech Dual Channel Wideband
*Haltech Intake Air Sensor
*Haltech Map Sensor 3bar
*Haltech Boost Solenoid
*Buddy Club Spec II Exhaust
*KN Intake + külma õhu seinad
*HKS SSQV BOV
*Nismo FPR - bensu rõhu regulaator + Sard näidik
*2x Bosch 044 kütusepumbad
*Greddy Boostmeter
*Greddy Exhaust temp meter
*Greddy Oil pressure meter
*Greddy Oil temp meter
*Greddy A/F meter
*Mishimoto radiaator
*Õlijahutus radikast
*Õlifilter toodud mootoriplokist eemale
*Metallrüüga õlitorud
*APEXi Cooler + Samco kinnitused
*Poleeritud vahejahuti torud
*HPI Mootoriamort
Sai siis toodud endale väikestviisis unistus... Teha palju , auto oli eelmise omaniku käes selline , kuid minu kätte jõudis ta natukene armetumas seisukorras..Hetkel mootor ja kast müüdud ja peale läheb minu s14 mootor koos juhtajuga . Hetkel sees minisugune puur, mis ilmselt tuleb lõigata turvakaareks(see oli esimene mõte) lisaks tuleb teha auto LHD ks , ning ees ootab ka keretööde aeg , ning värvimine... Peatselt natuke infot mis autol küljes ja mis tulemas, ning töödest ka pilte.