Teen siia foorumisse ka oma masina teema, et spetsiifilistele Turbomootorit puudutavatele teemadele vastuseid saada ja asja arutada.
Kui uut kolli ehitama hakkasin, siis tegin eraldi teema, kus käsitlesin Fordi Ecoboost mootori EMS`i ja üldse mootorite kaalusid:
viewtopic.php?f=1&t=15920Foorum, kus mudakollide mehed koos käivad, pean ka oma väikest plogi kuidas, see auto valmis ja kuidas edasi areneb.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=71412Selles mõttes on see auto eriline, et kasutab custom sõltumatut esivedrustust, võimendusega custom roolilatti ja üldse on paljud komponendid billetist välja freesitud, et auto kaal võimalikult madal hoida.
Tänaseks on esimene võistlus seljataga. Saime peaaegu lõpuni. Läbisime väga konkurentsisvõimeliselt üle 200 võstluskilomeetri ja u. 40 jäi lõpust puudu.
https://www.facebook.com/13332985381837 ... UyNDQ3Nzg/Auto iseenesest kukkus väga OK välja, välja arvatud mõningad asjad, mis tahavad parandust ja täiendamist.
Aga nüüd siis selle foorumi teemast, autol sai otsa turbo, mis iseeneset ei tohiks olla nõrk koht nendel Fordi mootoritel. Otsa sai ta nii, et õli hakkas väljalaskes põlema ja mets oli paksult sinist suitsu täis. Või äkki loksub karteris õli nii hullult, et mingi hetk tagasivool ei toimi enam? Ja sellest ajab summutisse õli?
Mootor sai ka korralikult kuuma, kuna koormus sulalumes on meeletu ja "pedaal-metallis" hoidsime ikka kilomeetreid. Mille käigus mootori temp kerkis mingi 117 kraadini. Keema ei lasknud, aga äkki need gaasimullid turbo jahutussüsteemis ei teinud tihenditele head... Õli jahutus peaks ju säilima, kuna õlirõhk oli tipp-topp.
Turbo rõhk säilis ja sellel polnud nagu häda midagi. Nüüd siis paluks Teie arvamust, mis värk sellega olla võis? Kas viin kohe BR turbosse, ostan uue? Või kuidas ma üldse tean, et turbo tihendid läbi on, või on tagasivooluga mingi jama? Kõik on mootori juures Stock. Võistulus oli pikk ja alguses mingit jama suitsemisega polnud. See tekkis ikka viimastel katsekilomeetritel.