TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
4. leht 26-st

Autor:  MB [ 07.02.2014 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Endal ka nii ST185 kui ST205 (mis omakorda Group A või WRC homologeeringu masin, kuidas keegi nimetab), mõlemad LHD tehasest, autode ehituse poolest ST205 superstrut silla geomeetria, vesijahutusega cooler, suured pidurid, mille tõttu juppide hinnad on päev ja öö, ST205 on mitu korda kallim pidada (ühtegi nn b osa pole, kas originaal, või mõni veel kallim racing tükk, viimased ka päris krõbeda hinnaga, kuna neid masinaid üsna vähe on), küll aga ka selle eest parema juhitavusega (vähem alajuhitav). Talviseks funimiseks kindlasti ST185 parem variant, whiteline jämedam taga stabikas teeb elu paremaks, ja kui tagumine diffri padi hakkab otsa saama, siis see ka soovitatav alumiiniumist tüki vastu ümber vahetada, kontakt ka igaks juhuks kellelt detaili saab mario.koenig@gmx.at . Et täitsa otks kätte ära ei kisuks, siis mis muud kui jõudu ja kui mingit infot GT4 kohta vaja peaks olema, siis saab ehk aidata.

Autor:  mms [ 07.02.2014 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mina ei kurda ST185 juhitavuse üle absoluutselt, alajuhitavusest ei ole juttugi. Kui esiotsal vähegi pidamist on, siis on ikka väga hea. Kui vaja, saab väga hästi korrigeerida nii piduriga, käsipiduriga kui ka gaasiga. Kuna minu autot on mõnevõrra muudetud, panen stockist erineva juhitavust mõjutava confi siia ka selguse huvides kirja:
1) CS kapott, kergem kui stock ilmselt - ei ole kindel, kas on originaalosa või aretatud mitmest kokku. Välja näeb 100% ok igatahes;
2) Aku on taga keskel silla kohal;
3) Klaasplastist tiivad, CS stange. Kerge klaasplastist stange sõitsin valli üsna kohe puruks, nagu oli ka arvata :);
4) eest stange tala ära võetud;
5) PUR puksid ja padjad mõlemal sillal, stabikatel, mootoril, kastil. Taga originaal stabikakondid, ees PUR puksidega, mitte šarniiridega;
6) taha amortide vahele keevitatud terastorust strut;
7) tagasilla rööbe 2 cm laiem, kummalgi pool 1 cm flantsi.

Muud nagu erilist ei ole. Oot, ei - moosiriiul kah, mega downforce :) Ma arvan, et 185 puhul on oluline see, et kogu sillamajandus on väga raske - massiivne teras igal pool, üsna tugev konstruktsioon. Seega ka vertikaalis raskuskese üsna madalal.

Autor:  tmac [ 08.02.2014 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kuna sa helistanud ja õlut jooma kutsunud ei ole, siis ma eeldan ,et mootor vaikselt komplekteerub.

Autor:  LordVampire [ 09.02.2014 21:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kle jah, õllele see nv rõhku ei pannud... :) Tänu sellele sai mootor kokku, ja vahele ka...
Väike tagasilöök oli, muidu oleks ilmselt esimese käivituse ka ära teind. Nüüd poest läbi käima korra ja lõpuni kokku panema.

Pilt

Pilt

Pilt

Edit: Vaadates ilmateadet, siis nüüd on aega teha :D

Autor:  LordVampire [ 15.02.2014 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ja pill töötab jälle :bb Uskumatu Esimene käivitus oli selline nagu autoga oleks igapäev sõidetud ja poe ees käima pandud. Poolest võtmest enamvähem ja täiesti ühtlaselt. :-D :)
JDM mootor nagu reageerib paremini vabalt hingavana... tiksub kenasti. Ainult et Turbo tundub et ei spooli enam nii hästi, sai õlituse jamaga äkki vähe viga? Praegu on 0,8 peal rõhk(talviseks sõiduks piisab iseenesest). Natuke saab veel juurde keerata, aga jah... ei teagi, mis temaga teha... eks vaatab.

Autor:  LordVampire [ 16.02.2014 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

16/02/14: tundub et boosti leke on, või vaakumiga mingi saaga. Fuel cut sekkub. Mingi VSV andur on asjal mis hoiab wastegate-i natuke lahti esimeste käikudega(selle peaks alustuseks ära koristama) Siis peab vaatama, äkki kuskil miskit ei ole päris hea. Mingi väike susin on küll sisselaske kolle juures. Economy tuli on on ka ainult punases nüüd. (alguses liikus kenasti rohelisekollasepunase vahel)
Turbo otseselt "õli ei köhi" ... vaatan, homme tegelen.

Edit: (17/02/14 ) Oli jah vaakumi leke, jälle töötab. Ilma selle vsv andurita palju parem ja teravam. Eks siis näis nüüd, mis järgmisena ennast ilmutab :) Natuke võiks sõita nüüd.... ja lund oleks vaja :) piike ilmselt see aasta alla ei saa enam, tuleks tavalist lund ja külma vahemalt :)

Autor:  LordVampire [ 20.02.2014 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Väike ähmane video ka... parem kui mittemidagi :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AWm3wXHVqbg[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=AWm3wXHVqbg

rõhk on nüüd 0,6 ... 0,7 ... turbo ei löö rohkem esimeste käikudega. Dilemma ees, kas lasta ära taastada... ca 500eur, või mõelda kohe holseti peale.
Iseenesest on see, mis peal, keraamiline ct26, 1,5 lööb see rahulikult (hoiab ka) et seda on iseenesest sellele mootorile rohkem kui küll. Üle 1,2 nagunii keerata selle pajaga ei saa. Head mõtted teretulnud.

Aga nv peab vaatama, kuidas ilma on ja mis nv laitses toimub.. äkki teeb vähe paremat liikuvat pilti.

Autor:  cb4_335 [ 21.02.2014 9:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kasutaja Valgekotkas müüb taastatud ct26 turbot. Miski 400 oli vist.
Aga aus olla siis ise olen sama küsimuse ees. Ja eks mõistlik vist kohe miski holset.
Liiguvad hx35 siin 300-500 vahel. Aga saab tootlikuma asja.
Huvitav et mul sama turbo, kuid suurem mootor ja teisega lööb juba ilusti rõhu lakke. Esimesega ei kipu jõudma. Aga mul pole vajadust ka :-)

Video on liiga kaugelt, ei saa midagi aru :-D

Autor:  LordVampire [ 21.02.2014 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Supra ct26 on vahe suurema avaga. Valismaa maal pannakse neid väikse tjuuninguna celikate/mr2 -dede peale isegi.

Autor:  mms [ 21.02.2014 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Celica/MR2 originaalturbo on divided kojaga, supral single. Kui Holsetile või muule üle minna, on juba tark ka kolded ja sumps teha. Kõik kokku paras M€. Mul sama küsimus - kust jookseb mõistuse piir? :D

Autor:  LordVampire [ 21.02.2014 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

On jah... tulebki välja, et kasutavad supra südamikku, koos propelleritega :)... (cartridge) ja freesivad maha 3sgte ct26-e turbol seest et sobiks bolt on. Seal nii mitu tagasilööki minu silmis, et... ilmselt lasen ära taastada. Järgmisel (2,2-l) teen holseti ja sepis sisu moto. +See JDM keraamilie suht nõutud turbo, et pärast selle turustamisega väga ei tohiks probleeme olla kui hind õige...

Autor:  LordVampire [ 24.02.2014 0:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Laitses

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CxplrKCdPjk

Autor:  Juho [ 26.02.2014 0:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Aiai, kui politsei väljas siis ei ole ilus niimoodi kihutada :)

Autor:  LordVampire [ 26.02.2014 0:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

:-D ei tea jah mis teema nendega on,.. käivad vist vanemate mudelitega harjutamas :D

Autor:  marqz [ 26.02.2014 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Seal iga ring ehmatad ära korra ja võtad jala pedaalilt ära :D

4. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/