TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
3. leht 26-st

Autor:  LordVampire [ 18.12.2013 9:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Lõhkumise pärast... talvel, suvel kruusal ja asfaldil kitsamates kohtades. Et rohkem autost kätte saada ja kahju ei oleks. Tahtsin ära proovida. Veel ei tea vastust, kas on autot või ei ole. Äkki ikka saab päriselt sõitma ka, siis ütlen. :) Skyline on kõva pill, eriti r32, ta asfaldi raja jaoks tehtud. Aga jah, ma veel ei kahetse midagi... :D Mul on veel mõtteid mida võiks proovida, puhtalt asfaldi raja autona ilmselt r32-e raske üle lüüa.
Vahepeal oli mõte subaru võtta, aga "telliskivi" juhitavus ja kastiprobleemid paljudel natuke tõmbas tagasi. Nagu ma ütlesin, et kui Celica GT4 ei tööta siis mõtteid on veel. Kiiret ei ole, nagunii supersportlaseks ei hakka :D

Autor:  Kuuno [ 24.12.2013 0:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

ValgeKotkas kirjutas:
Mitte paha pärast, vaid algusest peale ja nüüd eriti paelub küsimus - miks müüsid kingitusehinnaga maha täiesti töötava võibolla ühe maailma legendaarseima/parima auto ning nüüd tegeled sellise jamaga?

Palju motivatsiooni!


1.sest see oli hea ja õiglane tegu kuna antud masin oli mu unistuste auto :)
2.sest loodetavasti saab sellest skylinest jälle ehe rinka pill
3. jõulud olid silmapiiril
4.keskeakriis :P?

tglt jaksu selle autoga ja loodan et saame rinkal kokku suvel!

Autor:  LordVampire [ 24.12.2013 1:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Tänud, Suvel üritab ikka rajal olla... :bb aga enne tuleb talv üle elada :D

Autor:  LordVampire [ 05.02.2014 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Uskumatu... eile pärast lõunat LÕPUKS jõudsid siiski ka saaled ära. Tarbetult kaua tulid, kui minu käest küsida, Aga tulid ära ja õiged asjad ja õiget mõõtu. Asi seegi :D


Pilt

Täna sai asi ette võetud. Eks natsa ikka sai põdetud kas mõõdud ikka tolekrantsis ja kõik ikka klapib, 0,025-0,06mm ainult tolerants.

Pilt

Pilt


Peab tõdema Detjonõšev ikka päris kenasti/täpset tööd teind väntvõlliga. kepsul oli vahe 0,026 ja raam saalel 0,029. Ja näpuga lükates käib ringi.

Pilt


Alt koos... eks homme teeb edasi, teha veel on :)

Autor:  Cofy [ 05.02.2014 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Jõuad veel talvegi nautida :)

Autor:  LordVampire [ 05.02.2014 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Cofy kirjutas:
Jõuad veel talvegi nautida :)


siuke mõte vähemalt on jah :D

Autor:  cb4_335 [ 06.02.2014 8:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Tegu on igati vinge masinaga. Olen korduvalt mõelnud GT4-ja ostust. Küll algselt igapäeva autoks ja nüüd vahel hobikaks. Kuigi on uuemat vaadanud, pole neil vist tehniliselt väga suuri erinevusi.

Gt4 jaga meenub alati mulle üks rajapäev raplas, kus igasugu viimase piiri evod ja stid olid rajal ning päeva lõpus oli kiireim mees ikka oma 90.a gt4-jaga :-D


Jõud :bb

Autor:  mms [ 06.02.2014 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Minagi eelmise talve hakul 90 Gt-4 hankisin. Võin öelda seda, et juhitavus jääl on 5+. Kaalujaotus tundub täpselt sobivat, keskdiffer teeb oma tööd väga hästi, ka kässariga. Ainuke häda võrreldes levinud konkurentidega on suurem kaal. Tehnilises mõttes on ainsaks oluliseks puuduseks liiga kiire peaülekanne ja ses osas väga palju modifikatsioonivalikuid ei ole. Piikidega jääb 150 kw (0,5 bar) natuke lahjaks (3. käik), minul vahel labane manual boost controller - 0,7...0,8 bar rõhuga on juba üsna OK.

Kindlasti julgen soovitada pukside ja patjade vahetamist PUR jubinate vastu, saab täitsa täiskomplektina osta. Võin kontakte jagada.

Autor:  LordVampire [ 06.02.2014 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

:bb jaga kontakte :)

Autor:  jeff01 [ 06.02.2014 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mis selle auto kaal siis on? 1400?

Autor:  mms [ 06.02.2014 20:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Minul on 1500 täpselt. Jäätmejaama kaalu peal kontrollitud :) Ei mäleta palju benssu oli, aga suurusjärk on see igal juhul. Vanad STI-d vist midagi pealt 1200? EVO-d küll ilmselt kah raskemad, aga nende üüberdifrid teevad oma töö. Jäärajakunnidest 323-d ja muud koledad 4WD väikeautod on täiesti omaette klass.

Autor:  jeff01 [ 06.02.2014 20:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Klass omaette on nad vaid kaalus :) 2000a turbo subarut kaalusime ja kui ei eksi oli 1250-1270 äkki :roll: Reeglina on need visco /haldex / lülitava 4wd jne väikepunnid küll kerged ja nendega annab evode ja subarute vastu sõita kuid kuna 1 on ralliautoks loodud ja teist pmt kuritarvitatakse kui tal rattad ringi lastakse siis võid arvata kummaga lihtsam sõita on :-D Mul on ~1070kg 4wd auto ja püüan kah "ralliautode" vastu saada veidi väiksemat kaalu ära kasutades kuid kerge see pole. Kui tegelikult vaid 2 ratast veab ja keskdiffrit pole.

Autor:  LordVampire [ 06.02.2014 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui kaalu palju siis tuleb jõudu peale keerata :D
Kaalu tegelt saaks ilmselt alla ka vähe... kui kasvõi nahka-penkit välja visata, tagaluuk välja vehatada, uksed, tiivad... eks "tarbetuid" asju leiaks veel. Iseasi kas see töö seda väärt on.

Ülekannet/Kasti on ikka, välismaa foorumist lugesin, et mingite versioonide RAV4 kasti on kasutatud, 4.933 on final drive. 200km/h on aint siis tip kiirus.
Endal on valida kahe kasti vahel... St165 ja St185RC. Praegu panen st165 oma alla, carlos saintsi(RC) omal peaks 2käigu sünkrod vahetama, ja väikse hoolduse tegema. St165 kast on nagu tutikas. Aga ülekandeid vaadates, väga hull olukord ei tohiks olla.

1st 2nd 3rd 4th 5th Reverse Final Drive
ST165 3.583 2.045 1.333 0.972 0.731 3.583 4.285 (export3,933)
ST185 3.384 1.913 1.333 0.972 0.731 3.545 4.285
ST185RC 3.583 2.045 1.333 0.972 0.731 3.545 3.933

Autor:  twist [ 07.02.2014 2:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Väga valusalt ka nüüd Celicat peksta ei tasu. ST205 ikka hoopis teisest puust elukas. +50hj, -150kg ja teljevahegi 20cm pikem.
Kui ST185 käitub libedal rajal väga raskelt ja audilikult, siis ST205 on juba suurte poiste(evo, sti) mängumaal.

Autor:  LordVampire [ 07.02.2014 9:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Jah ainult kui aasta arvu vaadata siis ST205 hinna poolest juba kollektsionääri auto. Siis juba evo või sti :)
Lõhkumiseks ja treilapilliks võib ju parempoolse rooliga 205-e võtta soodsalt... mulle tundub st185 just paras.

3. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/