TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
2. leht 26-st

Autor:  LordVampire [ 07.11.2013 0:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

uus moto peal, esimesed ringid tehtud...:)

so far so good... aga jah... teha on kõvasti. Nädalavahetus(ed) on kenasti sisustadud. :-D Ei saand tegelt korralikult proovida. Boost ronib kohe üle 1,2 ... mis on originaal seades 3sgte jaoks natuke palju. Siis kui heaks läheb tuleb kohe järgi anda :D Vähemalt jäi kõik terveks. Peab vaatama kuhu boost controller kadus ja mis ta seal endast kujutab... esialgu 0,8-0,9 bar, autoga tundma õppimiseks, peaks küll olema. Ei taha seda uut mootorit kohe laili ka lasta. (vähemalt enne kui järgmine valmis pole) juba on mõtteid,... See mis peal oli, sellest saab "päris mootori" teha, (2,2 bloki peale ntx tundub ahvatlev... )

Ei aga juhitavus tundub hea... ja käsipidurist ei ole abi jah :D Vähemalt mina esialgu küll midagi kasulikku ei suutnud sellega teha :D (Lume peal saaks paremini aru). Ega väga sellest kässarist puudust ei tunne, auto kaaluga mängides keerab küll kenasti, ei tule alajuhitavat momenti üldse ette. Võibolla, kui auto on ringraja seades, jäik ja teised rehvid, veljed võibolla siis teine asi. Vaatab selle boosti üle, siis teeb pilti ja viduut ka. Üldiselt praegu rahul.

Autor:  maario123 [ 07.11.2013 8:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui controllerist puudu tuleb võta ühendust, oleks midagi raju sulle pakkuda ;)

Autor:  LordVampire [ 09.11.2013 2:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

(sa mõtled turbot)? turbo lööb kenasti ja hoiab ka. Pada on see mis järgi ei tule. Boost konrolleri leidsin üles... see rippus kuskil all mootori voolikute vahel peidus. Ja oli Boost põhja keeratud, keerasin maha. See ok... aga see viis uue probleemini... kuna nüüd boost lakke 3,2k peal ei läinud, siis nüüd sai mootor pööret, noo mitte mingit ulme koormust, lihtsalt normaalsed kiirendused, et vaadata kuidas boosti hoiab.... ja nüüd....

Ma kõvasti ei ütle aga uuel mootoril on "kõll" sees. VSÖH...kõik selle mootoriga. Suht kiiresti sain jaole vähemalt... tundsin, et hakkas "pooma", kohe kõrvale... kapott lahti, kõik ilus, vaikselt tikub, andsin gaasi, kuuslin üllatavat helinat... "log log log"... nõrgalt, aga see ei muuda fakti. Nimesi ei nimeta praegu, laseb üle vaadata... Suht masendav, veits ikka raha raisatud, nii uue mootri kui paigalduse peale. Tegelt tahtsin et "selle" mootori teadjad inimesed üle vaataks ja mootori vahetuse teeks, oleks korralikult tehtud, peale paneks, vaataks üle ja et oleks kõik ok. Ise ei ole nii suuda nii kiiresti kõike teada. Aga tundub et midagi pole nii lihtne.

Ilmselt mingi õlitus probleem on... saale muidu ei lähe vist??? JU? Varajane süüde ja kõrge rõhk on ka võimalik? Või deto?

Autor:  maario123 [ 09.11.2013 9:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ma arvan ,et tegu on sinujaoks vale autoga :D :D Püüa ikka Datsunite maailma tagasi pöörduda. Said praegu Jaapani jumalate käest hoiatuse üle hüppamise eest :) Viimane aega tagasi tulla . Võin sulle vähe abiks olla, üks tuttav müüb sulle sobivaid masinaid (pulsar ja r34 GTR ) Mõlemad LHD :)

Autor:  LordVampire [ 09.11.2013 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

on muidu netis ka üleval autod? :D

Autor:  maario123 [ 09.11.2013 14:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kahjuks mitte...

Autor:  jeff01 [ 09.11.2013 17:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Saale hääl vast nii omanäoline, et seda muuga segi ei aja. millestki muust see ka tulla ei saa, kui et õli polnud mingil momendil piisavalt vändakaela ja saale vahel (Kui pole just hiljuti koostatud mootor ja ovaalsused ja muud asjad mõõtmata) Kurvis ei jää sel mootoril kuivale? Tase oli normis? Jõu pärast igatahes saale ei läinud ja deto ei suuda seda kah...enne läheb miskit muud.

Autor:  LordVampire [ 09.11.2013 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Õlitase normis jah. Kusjuures nüüd külmastpeast, justkuinagu parem... aga kui gaasi maha lasi tegi ikka ... ei taha väga "testida" (ehk asja hullemaks teha) eks vaatab üle. Me tunneb puudust segu kellast ja õlirõhu andurist. Need peab küll panema kiiremas korras.

seleta lähemalt "Kui pole just hiljuti koostatud mootor ja ovaalsused ja muud asjad mõõtmata" see võis inglismaal "rebuild" küll olla, kuigi müüa ütles/arvas et see on lihtsalt vähesõitnud mootor. Rihmad, rullikud, sidur, olid küll vheas korras.
Mind paneb muretsema see et ma ostsin selle auto mootori rikkega, kui tal just oli saaled läinud. Võib lihtsalt juhus olla. Auto müüa ütles et ta piinas autot tol hetkel... driftis ringteepeal, tavaline õli sees ja... äkki jäigi kuivale. Mul hakkas pooma sirgel kiirendades, ilma erilise lõhkumiseta, koormuseta. Raske on midagi välistada praegu.

Autor:  jeff01 [ 09.11.2013 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui stock keps siis reeglina ei mõõdeta jah sest tehas on seda sinu eest teinud. Oht on suurem odava otsa performance tükkidega. Kui külmalt enamvähem ja vaid gaasi maha lastes siis võib vänt veel enamvähem olla ja tuleb kohe lahti võtta....ilmselt on lukud läinud ja saale ringi ning igasugune käimine kulutab kepsu sest teiselpool saalet pole õlisurvet....see lisab aga lõtku ja mähib kenasti saalet vändale.
Ühe korra on mul läinud saale vaid pöördeid andes nii, et õli normis jne ja võta siis kinni mille pärast. ise kahtlustasin liigset kulumist nii vändakaela kui saale osas ja kui lõtk on suurem kuid õli see mis tehas ette näeb siis lööbki ära. Ehk on kunagi juba saale ringi käinud ja keps polnud enam "hea"
Kõik laiali, kõik üle mõõta, korralikult õlipumpa ja reduktsiooniklappi uurida ning kõvasti googeldada antud mootori saaleteema kohta oleks minu soovitus. (Paljudel mootoritel on miski konkreetne nõrk koht, mille likvideerimiseks on kindlasti ka lahendusi leitud) Kui ma ei eksi siis näiteks mõned eemaldavad porsche 944lja mootoril balanssiirvõllid ja asendavad punnidega sest nende õlitus vähendab teise silindri kepsule jõudvat õlikogust ja see on esimene asi mis rinkat sõites haiget saab (Pmt väga kiiresti kui karterisse pole ka vaheseinu tehtud) Leia oma mootori vead ja likvideeri need.

Autor:  LordVampire [ 16.12.2013 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Panen vahepeal update-i kah. Pikutand ei ole, tegelenud vana mootoriga (see mis peal oli).
A vahepeal võtsin UK-st ostetud moto vahepeal välja, õlipanni alt oli päris hea vaade... saalesid ei jõudnud maha keerata, (päris töö segas vahele)

Aga päris ilus õlipumba sõel... eks see oli seisnud mootor, aga nii hull... ? Ilmselt see võib saale kõlli põhjus küll olla...

Pilt

Pilt

(tegelt sai öeldud, kes mootorit vahetas, et klapikabri kaane ja õlipanni maha keeraks kontrolliks olukorda, ma ei tea, nagunii läx 4 korda kallimaks kui oli kokkulepitud) Tegelt võiks nimekerja asjadest teha, mis kehvasti oli, pildil olev hooratas oli ka nii jäetud, (ilma plekita, neid plekke oli 2tk kaasas) krt päris nii ikka väha julm... talvel läheb sinna kenasti lund ja jääd. Ah olgu, ma ei mõtle ammu enam selle peale, ise nokib, vaikselt teeb, kui on midagi siis oled ise peeti keerand.


Vaatab keerab lahti, kui suur damage on, mis näoga saaled on, iseenesest sai kiirelt jaole. Teine küsimus veel kuidas seda puhastada.... õli kanalid kõik,... bensu ja suruõhuga? :)

Autor:  hents99 [ 16.12.2013 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mõistlik oleks absoluutselt kõik pulkadeks võtta, jupid pesta või leotada, kanalid läbi puhuda jne. Siis uuesti kokku panna uute kuluosadega. Vähemalt omal süda rahul pärast.

Tahtsin just kirjutada, et kevadeni aega ju küll.....aga sul olid vist teised plaanid ka enne kevadet selle autoga. :)

Mis muud kui edu ja jaksu!

Autor:  LordVampire [ 16.12.2013 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

hents99 kirjutas:
Mõistlik oleks absoluutselt kõik pulkadeks võtta, jupid pesta või leotada, kanalid läbi puhuda jne. Siis uuesti kokku panna uute kuluosadega. Vähemalt omal süda rahul pärast.
Tahtsin just kirjutada, et kevadeni aega ju küll.....aga sul olid vist teised plaanid ka enne kevadet selle autoga. :)
Mis muud kui edu ja jaksu!



Mhmh, teine mootor tglt vaikselt ka arenend kõrval... viimased jupid lubati, et saabuvad see nädal või järgmise alguses.

Autor:  pets4524 [ 17.12.2013 20:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Päris kurb vaatepilt :( Loodetavasti ei saabu korralik talv ka enne siis kui uus mootor aistevahel taas... :-D

Autor:  ValgeKotkas [ 18.12.2013 0:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mitte paha pärast, vaid algusest peale ja nüüd eriti paelub küsimus - miks müüsid kingitusehinnaga maha täiesti töötava võibolla ühe maailma legendaarseima/parima auto ning nüüd tegeled sellise jamaga?

Palju motivatsiooni!

Autor:  hents99 [ 18.12.2013 0:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

ValgeKotkas kirjutas:
Mitte paha pärast, vaid algusest peale ja nüüd eriti paelub küsimus - miks müüsid kingitusehinnaga maha täiesti töötava võibolla ühe maailma legendaarseima/parima auto ning nüüd tegeled sellise jamaga?

Palju motivatsiooni!


Mul on peas mõlkunud sama küsimus....Skyline`lt Celica`le....

2. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/