Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 2:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.02.2017 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Küttega/bensuga pole veel kõik paigas... pole raporteerind aga... küttuse survet regullides, vaheapeal on lahja ja vahepeal on rikas. Keerad kütuse rõhu kuskile... (3,7bar ntx) kiirendad korra ja kütuse rühk on ntx 4,3bar. See on nii palju, et mõnuga hakkab putterdama (segu 10 juures vmt) seisma jättes pead pikalt käijama et üldse käima läheks, keerad maha rõhu... kiirendad, ja jälle lahja... ühesõnaga tellisin uue kütte rõhu regulaatori. Pole veel postkasti potsatand, pidi eelmine nädal juba jõudma, ootame. Ästi ei usu et benapump... proovib regulaatori ära, see oli odavam eniveis :D eks siis vaatab edasi.
Praegu kütte suht rikkaks keeratud, ootab regulaatori ära, ja kui tundub et hakkab loogilisemaks minema siis rullikutele, sest ega ma seda wideband kella ka 100% ei usalda.

Aga et tühipaljas tekst ei oleks siis meediat ka ...

Pilt


Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Viimati muutis LordVampire, 07.08.2017 22:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.03.2017 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Niih, ei tahtnud enne kirjutada, kui on midagi ette näidata. Uue kütteregulaatori vahetus ei aidanud.
Mis seal ikka, kiskub paagi, pumba ja kogu selle jura lahti, vaatab mis seal toimub...
Kuna see pumba kättesaamine päris 5minuti töö pole, siis mõte oli uus pump ka kohe sisse panna, on seal sees siis vigane või mitte. Uue pumba valikul Walbro numbrid kiskusid natuke piiripeale ja lahjaks, nii et tuli "Aeromotive STEALTH 340". On siis varu või midaiganes... vähemalt oleks kust võtta... sellele sobib ka E85, kui peaks kunagi isu tulema. (ilmselt mitte, aga no las ta olla)

Pilt

Niikaua kui see postiga tuli, kiskusin vana jama lahti... ok...

Pump polnud kinnitatud, rippus kummi vooliku otsas, mis oli 85% katki, et suurema surve korral läks ilmselt bensiin otse paaki ilma tagasivoolu kasutamata. Toitekaabel hoidis ka vist natuke kinni jamh...

Pilt

Pilt

Edasi toide... ikkagi tuleb välja siiski ei jõudnud korralikult pumbani... kõik oli oksüdeerund ja kõik murdus, õrna puutumise peale...

Pilt

Pilt


Kütuse voolikud aka "sõelad" ... paremat pilti ei ole, siin mingid paar tükki jäänd pildile.. osasi oli keegi vedela alumiiniumliimiga juba parandanud seal midagi kunagi... aga nii läbi läbi olid et kõik eemaldatud voolikud kaalusid kokku 1gramm (healjuhul) :-D ja no tööd tehes nad igaljuhul "higistasid" korralikult...

Pilt


Ega midagi... uus pump ja ühendused küljes... Ikka korralikult läks aega pealtnäha tühise nokitsemisega...
Ei kujuta ette, et üks tjuuning-firma viitsiks sellise väikse asjaga nii palju aega kulutada...

Pilt

Mis veel... tühikäik polnud kuidagi õige... "hingas" Kas lisaõhk või gaasiklapi anduriga midagi. Viimast vaadates, ohkab, avastasin et see loksub, oli ühe poldiga kinni ja pea maha keeratud... tore... kiskusin kogu segusiibri kupatuse lahti ja sealt leidsin veel kellegi aja kokkuhoidu...

Pilt
(detailid: Peale selle oli üks vaakumsilikoon volla veel kollektori küljest katki.... aga...)


AGA... peale kõike seda, vahelduseks... hakkas auto tööle.. ei putterda, tühikäik 1k, kiirendades on segu kella järgi korras.... nagu pisar tuleb silma :-D uskumatu :-D ... auto töötab nagu võiks .... ULME. :-D
Üldiselt järgmisena käib dünos ära... vaatab mis seis on, keerab rõhud paika ja vaatab mis logi näitab... See, ... 560heppa... ma ei tea... skeptiline... eks esimsed käigud saavad ruttu otsa küll ja aeglane see auto ka pole, see selge aga... 560heppa... ma ei tea... silencer minema... rõhud paika... võib-olla...
Eks ma võib-olla rikutud ka juba hp-dega... aga ligi 600 heppa krt... ei ole. Vaatame, käime dynos ära ja siis räägime edasi.
Mis veel võib kokku võtta... kaamera pilt kolbidest näitas, et minu auto kolvid ei ole "jumalad" ja näha on deto jälgi... õnneks ei tundu väga hull... ja no mootor töötab ka nagu siid praegu. Aga jah, käib dünos ära et mingi pilt olukorrast oleks.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2017 19:34 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Ma lugesin teemat tagant poolt ette poole..aga ei suutunud leida kuskilt turbo spetsifikatsiooni?

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2017 20:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Audiophile kirjutas:
Ma lugesin teemat tagant poolt ette poole..aga ei suutunud leida kuskilt turbo spetsifikatsiooni?


Lk17 :o

Turbo on Garrett Motorsport, külm A/R .58, soe A/R .83
Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2017 1:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Eks tuningfirma teeb samamoodi selle küttesüsteemi osa korda,vannub samamoodi ja küsib kliendi käest selle raha ka tagasi. Ja siis on kliendi kord vanuda ja imestada,et asi see paar asja seal siis teha on .

Ma pole ise just esinduste külastaja ,aga viimati Tartu Info-Auto tunnihinne (60e) pani küll kulmu kergitama.
Õnneks ma tegin vaid 55 eur asja,millest polnud midagi kasu.... :?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.04.2017 17:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Kas kellelgi on mõnd head ideed, miks bensu surve ei ole koguaeg ühtlane... kuuskant möllab koguaeg. keerad surve regulaatorist peale ja maha koguaeg.
Kui surve üle 4 BAR-i siis auto ei taha käivituda väga kenasti... kergelt lubab koguaeg... (saad aru et rikas, keerad kütuse surveregulaatorist maha ja asi läheb käima poolest pöördest)
Siis jälgid widebandi... või lihtsalt kontrollid kapoti alla... ja rõhk pole sama...
kütuse pump võiks lüüa rahulikult üle 10BAR-i... kui talle võimalus anda...
Eelmine kütuseregulaator käitus samamoodi... seepärast arvasin, ju siis bensupump. No krt, praegu peaks see osa küll ok olema. Enne oli samasugune bensuregulaator. Kuidas ta siis enne sõitis...
Praegu suht suva "hiina" bensu regulaator... (kas vastasin ise oma küsimusele?) saavad nad NII ebakindlalt mööda olla?

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.04.2017 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ise vastasid jah oma küsimusele.

Tuleb aru saada, et teatud jõunumbritest Aliexpress-i kaup enam kahjuks piisavalt töökindel ei ole ning soodsam on 10+ korda kulukam osa osta, säästad aega, närve ning raha.

Võta minig reaalse tootja originaal osa kindlatest kanalitest ligi ja probleem ilmselt laheneb.
Enne muidugi veendu, et sul tagasivooluga mingeid probleeme ei esine.
Ning eelista sellise tootja tooteid, milledest koopiaid laialdaselt ei toodeta, see suurendab võimalust ikka originaal toote otsa sattuda.

Parim valik oleks üldse originaal JECS või BOSCH regulaator, eeldusel, et sul pumba tootlikus liialt väikse tagasivoolu tõttu rõhku ei tõsta stock regulaatoriga.
99% juhtudest tõmbavad kahjuks inimesed ise endale probleeme kaela projekti üle tuunides.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.04.2017 17:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Tänud Mihkel... tundub loogiline. Düno vist lükkub natuke edasi, poolikuna pole mõtet pressida, mul põhimõtteliselt tegelt ei "põle" ka, et teeks pigem asjad ikka korralikult...
Kontrollin tsgasivoolu ka üle, minumeelest see oli ok, vois surve suht nulli keerata...
Lihtsalt ei uskund et nii mõtetu vidin...

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.04.2017 10:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul vanadest aegadest peaks 3+ Hiina regulaatorit vedelema, mis on erinevatelt projektidelt maha keeratud, mis reaalselt ei tööta.
Ei ole kindle kas kõik ühte moodi nussivad aga peale ühega lolli mängimist ei viitsinud teisi katsetadagi.
Hämmastav on see, et auto peal töötava pumba ning suruõhuga mängides justkui töötas aga boosti all sõites reaalselt rõhku ei tõstnud.
OEM regulaator samade otste küljes töötas probleemideta.

Võid igaks juhuks katsetada nii, et paned kella tagasivoolule vahele ja tood selle tuppa ning sõites vaatad,
ega mingeid muutusi ei toimu lambi hetkedel ehk et kella näit üle 0-i kordagi ei tõuseks (ehk tagasivoolus ei teki vastusurvet).

Väiksed Bosch stiilis OEM regulaatorid ei suuda ilmselt juba 044 tootlikuse juures reaalselt piisavalt tagasivoolu suunata
ning vaakumi alas on kütterõhk kuni 1bar kõrgem, kui ta reaalselt peaks olema.
Boosti ala see ei mõjuta, kuna mida suurem võimsus seda vähem kütet tuleb tagasi lasta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.05.2017 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Vahepeal siis oli auto pukkide peal garaažis... sai harjutada natuke keevitamist jälle. Ühelt poolt oli karp päris läbi... ei tahtnud nii päris rajale minna.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Võibolla tiba overkill kokku keevitamisel, võib-olla läksin tiba hoogu :-D ... aga parem nii kui teistpidi...
Vähemalt on uksepost ka seotud nüüd korralikult...

Pilt

Pilt

Ja back in business....

Pilt

Pilt

Aeromotive Universal Bypass Fuel Pressure Regulator on ka tellitud, sellega läheb imelikul kombel krt aega veel... tellisin küll UK-st aga ei tea.
Eks siis kannatab, ootab ära selle. Mõned asjad peale selle teha veel auto juures ja edasi plaaniga dünosse. Ja no eks siis vaatab edasi...

PS, ja velgede värki ma tean :-D Need ajutiselt all... olid lihtsalt mugavalt võtta garaažinurgast suverehviga. Teistel velgedel talvekad maha kruttima ja mingi poolrajarehvi vmt vaatama. Tegelikult tahaks üldse vist kolmandaid velgi... mõttes on ikkagi ühed veljed tostamata :-)

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.06.2017 15:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Dynosse minek...

Pilt

Pilt

Või siis mitte... või siis võtame uuesti kasti maha :D tra kui meeldiv tegevus see selle autopuhul on. jutumärgid lõppevad.

Ehk siis, kaua oodatud kütuse surve regulaatorid tulid lõpuks kohale ära. Nipetnäpet ettevalmistused veel. Vahetasin mootori õli veel ja mingid väiksed asjad. Mootorisse läks Motul 15W50. ja kontrollisin kasti õli taset ka... kuna see polnud normis, siis sinna läks ka korralik motul 75w90. Ja tore on... kast peab sama palju õli sees nagu sõel. Vaatasin, et kojast tuleb, ju siis simmer... aga jah... ei olnud... lahtivõttes mõnusad võitlusjäljed,... keevitatud ja praod korpuses. Krt et ma eelmine kord ei näind sedakui kast alt ära tuli... ju siis oli s'ttaga kaetud. Aga nüüd on nähajah.. tundub et sidur kunagi läinud nii, et korpus on pihta saand...

Mis seal ikka... hea uudis on see, et üks kast riiulist võtta. Eks vaatab üle ja üritab selle sinna alla saada :D Kui keegi veel ei tea, siis differ on siduri koja taga vastu mootori plokki, ja terve internet on täis selle kohta infot, kuidas isegi mootor maas ei saada kasti külge. Aga mul hakkab vaikselt see hobiks saama juba...

Mis veel... turbo. väike loks on ka sees juba, pikkilõtku pole ja ei tossa aga vaikselt mõte käib peas. Esiteks Turbo on suur, tore, aga ,... tiba aeglane, ilmselt vana tehnoloogia ka juba... esimesed paar käiku suht mõttetud, käik saab enne otsa kui õige jõud tuleb. Ei saa öelda et super aeglane auto, aga ma arvan, et saab paremini...
Inimestega arutanud, kuna siht on 501+hp siis mõtted käivad holset hx35super ümber. Muidugi see eeldaks et peaks vana maha kiskuma ja vaatama, mis kojaga kolle on, kas on twin või mitte. Pole viitsind teha seda kuna raudselt kõik poldid murduvad ja pärast ilge teema et tihe jääks jne.
Eks vaatab... Muidu, kas keegi teab, kes KMS aju eestis seadistaks, kui uue turbo panemiseks läheb? Või on ikka reis Soome?

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2017 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
soovitaks selle kubatuuriga mootorile borgwarneri efr6758-t, mul selline endal ja võin suht kindlalt öelda, et paremat turbot tänavale pole hetkel, sigahea ärkamisega juba alt, max vääne 4t juures, sisemine suur wg, kaasas juba boost controller ja bypass klapp kompressori kojas olemas. Kallis on küll aga igati tasuv intvesteering.

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2017 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ok, tänud uurin selle borgwarner-i kohta ka.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2017 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
hx35 rohkem kiviaeg kui su praegune turbo.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2017 12:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ok, :-D aga mis sa soovitaks?, vajadusel "repair" ja vait olla ja edasi teenida? Eks ma ikka üritan lõpuks dynosse ka jõuda, eks siis vaatab edasi...

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11