LordVampire kirjutas:
Küsimus,
Vemsi widebandil on ka serial kaabel küljes. Kas ilma VEMS ECU-ta saab ka seda ühendada arvutiga? Netist leidsin ainult ECU ühendamise softi.
Mõte selles, et vaataks kas mis lamda kalibreerimine teeb enne kui klõpsu teen netis ja uue lamda tellin.
saab ja selleks ta ongi. AFrest Tiny vms on otsingul abiks ja sellelt .hu saidilt sai tõmmata. Seal laseb muuta ka kellal oleva nupu funktsioone. Vanemal kahjuks mitte kuid uuematel laseb vahetada AFR / Lambda näidu vahel mis on eriti kasulik kui on harjumus bensukaid AFRi järgi ja etanooli vms pille Lambda järgi seadistada. Ei pea vist lisama, et see on mu lemmik wideband kuid olen vaid nelja erinevat ka kasutanud. Ma pole kõiki lisasid kasutanud kuid kui ma ei eksi siis suutsid viimased versioonid ka boostcontrollerit juhtida kui neile RPM / MAP jne sisendid ühendada, ehk et see pole pelgalt segukell.
mitsu_manic kirjutas:
Viljari puhul oli jutt vedel ja ülbitsev. Üks asi mis Motors24 videodes, kuid reaalselt on mees teine ikka.
vs aasta tagasi:
mitsu_manic kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Olles nii mõndagi aju näppinud, siis Haltechi peale kostub ainult naer saalis....
Lähed naerad VKM poistele ka näkku?
Miskit oleks nagu muutunud? Negatiivsed kogemused?
Misiganes düno kasutate oleks mõistlik rääkida rattast mõõdetavast jõust sest see on just see, mis mingi tunde tekitab ja teele jooned joonistab, ja kui vähegi kannatab siis oleks ülimalt mõistlik kasutada üht ja sama düno nii enne kui peale modifikatsioone (selle auto puhul välistatud) kuid siis on kahe mõõtmistulemuse vahe alati palju vettpidavam kui see, et passis on x ja nüüd tõmbasime x+x